Måtte ditt vakre hjerte hvile i fred.

Da covid dukket opp og samfunn stengte ned ble det iverksatt et maskineri av propaganda og fryktspredning som satte seg i kroppen hos de fleste på denne planeten. Folk ble pissredde og trodde at nå kom mennesker i hopetall til å falle død om i gatene. Det var helt grusomt å våkne om morgenen til den nye hverdagen, og legge seg på kvelden med alle tankene.

Prosessen med å få ut vaksiner var i gang, og det første året med pandemi satt folk isolerte i egne hjem og opplevde en psykisk belastning som var en medvirkende faktor til destruering av folks naturlige immunforsvar. Propagandaen var så intens at folk sluttet faktisk å tro på immunforsvaret sitt, og tiltak ble gjort for å beskytte seg selv. Da ikke med å ivareta immunforsvaret sitt med riktig kosthold, vitaminer og mineraler. Neida, det første året var folk elleville med antibac og spritet seg såre. Så kom ansiktsbleiene, skitten forurenset microplast som folk pustet inn i seg, laget pusteproblemer, astma og sår.

Jeg selv hadde små flasker med antibac med meg hvor enn jeg var, og jeg spritet meg ofte. Jeg sluttet da jeg merket hendene mine ble bedøvde, de ble nummen og mistet følelse. Ei venninne hadde antibac på sprayflaske og sprayet matvarene sine når hun hadde vært og handlet. Munnbleiene ga jeg tidlig opp, jeg så ikke hensikt i å ha disse oppå hodet, under haken og slengt overalt i gatene og i butikkhyller. Men de hjalp på å holde frykt i folk når man så alle gå rundt som zombier, påminnelsen var konstant. Meget effektivt.

Dette var svært hendig, og opprettholde og øke frykt hele tiden for da ville folk uten å mukke la seg «vaksinere» da på tross av at over 300 000 mennesker i Norge hadde allerede fått påvist viruset, før vaksinene kom på bordet, og opplevde lite eller ingen sykdom. Mine gudforeldre var blant de første som fikk påvist covid her til lands, med sin høye alder og underliggende sykdommer ble de stilt krav til å teste seg da de kom til Norge etter sydenreise. De hadde ingen symptomer eller sådan, men fikk påvist viruset. Det originale «superdødelige» viruset, altså det var ingen «mutanter» da. Mutantene kom etterhvert for å holde det gående, og gående har de holdt det.

Verden begynte å leite opp dette viruset og dets «varianter» og «mutanter» for å få påvist det hos flest mulig. Underveis fikk de påvist dette hos mange eldre i midten og slutten av åttiårene. Så når disse eldre døde ble det laget medieoppslag at de døde AV covid. Når de egentlig døde MED covid. Folk bet på, og hysteriet var komplett, nå MÅTTE vi få vaksiner, herregud altså, nittiåringer dør, det er ikke normalt at det skjer liksom.

For kort tid siden ble ny studie av israelske forskere offentliggjort, den ble deretter publisert i Nature. Denne studien har avdekket en økning på over 25 prosent i kardiovaskulære nødanrop i den unge voksne befolkningen, etter utrullingen av «covid-vaksiner», blant både menn og kvinner. Ingen lignende økning ble funnet på grunn av covid-infeksjon alene. Studien er basert på data fra nødetater og kobler at angivelig er covid-vaksiner årsak til 25 % økning i hjertestans hos både kvinner og menn.

Link: Scientific Report.

Media bedriver ingen propaganda om dette, det slås ikke opp de store overskriftene om dette. Derfor bryr folk seg ikke, det er null reaksjon, det er ikke sant, eksisterer ikke. Det er ikke store artikler i VG, Dagbladet, TV2 og NRK så derfor er det ikke noe å bry seg om. Alle bivirkningene av vaksinene, alle dødsfallene, som etter krigen i Ukrania startet har skutt «himmelhøyt» eksisterer ikke. Hvis disse nevnte mediene ikke omtaler dette så kalles enhver omtale for konspirasjonsteori, og den som sier noe er en konspirasjonsteoretiker. Effektiv velfungerende hersketeknikk indoktrinert i befolkningen av de styrende makter. Så lett er folk å manipulere, det er helt insane.

Nå er strategien videre utarbeidet og folk stiller seg i kø for å motta ytterligere av sine «covid-vaksine» injiseringer. På tross av at det har vært mer koronasykdom, innleggelser og død i Norge etter «vaksineringene» og etter Russland gikk til angrep på Ukrania. Ganske nylig toppet det seg med covid-assosierte dødsfall med 50 dødsfall per uke her til lands, likevel har de (media, politikere, FHI) valgt å være ganske stille om dette på tross av at det bare er et år siden de ville BOMBET oss med grusomme overskrifter hvis slike tall da ville forekommet. Men nå er de altså i gang igjen.

Nå drar de frem dødstallene og innleggelsene igjen, og fremdeles er det slik at vi snakker om mennesker som nærmer seg 90 år som går bort. Så hauser de opp en ny coronavariant, som denne gang kalles «BA.5» og forteller at den har «gått under radaren» og er mellom 10–15 prosent mer smittsom enn tidligere varianter. Så sier de at det er lenge siden folk har fått vaksiner og dette gjør at vi har færre antistoffer i kroppen.

At vaksinene ikke virker? Det snakker vi ikke om heller, for selvfølgelig virker vaksinene?! Styresmaktene sier at de gjør det, VG og NRK sier at de virker. Uten covid-vaksiner er vi føkkede. Jaja, jeg har klart meg fint uten «vaksiner», mens vaksinerte folk rundt meg klager over hvor syke de ble av covid så ble coviden jeg fikk bare noen ord på et papir. Ble ikke syk i det hele tatt. Aner ikke hvilken mutant eller variant, det står ikke på papiret.

Se video HER!

Jeg må påpeke alle de som fikk covid bare få uker etter de fikk 3. dose. Er det ikke besynderlig hvordan ufattelig mange har fått covid på det tidspunkt de skulle være mest beskyttet?

Jeg spør igjen. Ble du testet for antistoffer før du fikk din første «koronavaksine»? Ble du testet for antistoffer etter du fikk første dose? Etter andre dose? Etter tredje dose?

I en artikkel i VG nylig sier Espen Nakstad at fordi det er lenge siden nå folk har fått vaksinedose så har vi (du, jeg, befolkningen) færre antistoffer i kroppen. Hvordan vet han det? De har jo ikke testet folk før/etter vaksinering. Og folk flest selv har ikke bedt om å bli testet for antistoffer.

Jeg spør folk, har du testet deg for antistoffer? Har du? Har du? Har du? Folk ser spørrende på meg, som om jeg er gal. De aner ikke hva jeg snakker om. Men jeg har faktisk kommet i kontakt med noen få som faktisk har testet seg etter injiseringene. De har ikke fått noe mer antistoffer. Den mest creepy hendelsen (til nå) er at en av disse var en blogger. Hun hadde fått tre doser vaksine, testet seg for antistoffer. Vaksinene hadde hatt null effekt på henne. Det ble vår siste samtale. Rett etter døde hun, sittende i en stol med mobilen i handen. Hjertestans.

Måtte ditt vakre hjerte hvile i fred ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #vaksine #antistoffer #bunny #bunnytrash

 

33 kommentarer
    1. Jeg har fått tre doser. Da jeg fikk korona hadde jeg tre dager jeg var dårlig på, kun to borte fra jobb. Ja nå hører jeg at en ny bølge er på vei og krysser finga for at jeg er like motstandsdyktig også denne gangen.

      Lag en fin dag 👍🏻

      1. Jeg har ikke tatt noen vaksiner, da jeg fikk korona var jeg ikke dårlig noen dager i det hele tatt. Spørsmålet mitt var likevel om folk har testet seg for antistoffer! Er ikke noen bølge på vei, er det medieoppslag som definerer situasjonen eller? Ha en fin dag.

        1. Jeg har ikke testet med for antistoffer. Men jeg vil påstå at mediene har hatt en gullalder nå i perioden hvor det har vært pandemi, noen skal jo tjene på andres nød 😉

    2. Testet meg før ja, fordi jeg var i tvil om vaksine. Har hatt 4 doser etterhvert, pga uhelbredelig, dødelig sykdom. Kan ikke svare på om jeg hadde vært død eller levende uten mine fire doser da. Skriv om noe annet da Bunny, etterhvert – er evig lei av covid – er så mye annet som skjer i livet 🙃 God dag 😃

      1. Jeg skriver om det som engasjerer meg, og når personer jeg har kontakt med muligens har gått bort som følge av en grusom agenda så skriver jeg. Den som er lei kan jo lese bloggen til Monica Vederhus. Ironien er jo å få en slik tilbakemelding når covid nevnes, men når en skriver om andre ting er det generelt helt tyst. Det vil komme flere covid innlegg, snart kommer det litt om apekopper, terror, drap, homofobi osv. Det er jo så mye som skjer her i livet. Beste ønsker for dagen og framtiden 🥰

        1. Okidok – slutt å være nedlatende omkring hvilke blogger jeg heller burde lese 😜 Det skjer jo ikke. Bare skriv du om all verdens virus – er jo din blogg. Jeg bare lar være å lese 😁😜

    3. Tenkte også på henne, og at hun ikke hadde antistoffer etter vaksinasjoner. Men huff, ikke linket til hjertesykdommen som plutselig ble oppdaget…

      1. Vet nå ikke helt om at der var en sykdom som ikke hadde blitt oppdaget. Men hjertestans var det, og etter tre vaksiner ingen antistoffer. Venninna hennes vaksinerte seg fire ganger, ingen antistoffer.

          1. Helt klart, men folk ignorerer hva som ikke står i VG og Dagbladet. Ting vil vise seg når de nå ruller ut dose fire til de over 75, og deretter skal alle med etterhvert som narrativet endres. Brent barn skyr ilden, nåvel..

        1. Blir helt feil å spekulere i…Covid har rammet, på ytterst forskjellig vis – også vaksiner. Ingen av oss kan konkludere med noe. Kjenner et par, tre stykk, med ukjent/udiagnostisert hjertesykdom, som er døde. Skal vi legge det til covid, vaksine, eller? Forskning trengs ja, men hvorfor hele tida vinkle det til den ene siden?

          1. Jeg henviser til et studie. Hvorfor skal det være slik her på berget at disse skal hysjes ned? Ingen av oss kan konkludere med noe, den er grei, men når jeg da fikk tilbud om første vaksine og de sa til meg at den er helt trygg, hvordan kan det være når det aldri har eksistert noen vaksine som er helt trygg? For min del synes jeg det er viktig å belyse, og samtidig påminne om hvordan narrativet har hele tiden blitt endret. Etter alt press, all hets, alle drittslenginger om at man er egoistiske mordere for å ikke ta vaksiner som ikke hindrer smitte, og som folk ikke blir mindre syke av å ta så er det på sin plass at enhver får et ord med i laget. Så jeg holder med deg, hvorfor hele tiden vinkle det til den ene siden? Og hvorfor blir ikke antistoffer automatisk testet før en skal prakke på folk ytterlige eksperimentelle mRNA-«vaksiner»?

    4. Det er kanskje brutalt å seia det, og enda meir brutalt å gjera det, men massemorderane Nakstad og co, burde vore hengt i næraste lyktestolpe, til skrekk og advarsel for andre som ville prøve seg på same stuntet som dei.
      Å ty til massedrap, i den hensikt å skaffa seg makt over andre, og tjene pengar, er dei mest nedrige handlingar som finnes.
      Dei fortjener ikkje ein gong rettssak, men burde blitt lynsja 😡, slik dei gjorde med drapsmenn i USAs ungdom.

    5. Jeg har ikke testet meg for antistoffer. Når det gjelder vaksinene var det ikke mest informasjon å få – bare en STERK oppfordringen om at den er lur å ta for alle… Det er mye som er lurt i verden, men “one size fits all” – har det noen gang stemt 100% ?

      1. Med slikt styr for å få flest mulig til å ta «vaksinene», samtidig som de ikke engang nevner det å teste seg for antistoffer, så er det kanskje nærliggende å tenke at de ikke ønsker at man skal testes for antistoffer?

    6. Jepp, Jeg er testet for antistoffer. Har massevis av dem etter fire vaksiner.
      Ønsker du å se resultatet legger e-postadressen din i svaret ditt. Det svaret er evt ikke til offentliggjøring, kun bevis på økning og test.

        1. Ja. Jeg var testet i forkant og pga mistanke om korona. Ingen antistoffer. Derfor vet jeg at mine antistoffer kommer av de fire vaksinene. Testen i etterkant ble tatt for å sjekke om jeg dannet antistoffer.

    7. Lise.

      hei.

      Hei
      Hei. jeg tok blodprøve hos legen etter 2 doser. Jeg har utviklet antistoff. må si at jeg vaksinerte meg kun fordi jeg ville på reise. Om man blir immun etter å ha utviklet antistoff vet jeg dog sikkert ikke. Bare max 6 måneder.

      Jeg føler meg dog litt “lurt” etter å ha blitt “påpresset” (dog, mitt valg jeg ville reise). Ingen flere reiser i år ikke mer vaksine eller. Har heller ikke hatt noen bivirkninger av vaksinen.

      Stå på du. Liker bloggen din kjempegodt

      Klem til alle 4

      1. Ingen blir immun, akkurat det har du vel fått med deg. Men hvorfor føler du deg «lurt»? Hvis du er en av de heldige som utvikler antistoff av disse injiseringene. Det er tydelig at det er mange som har null effekt av disse skuddene. Nå er vi forresten blitt 5 her, vi har adoptert Dimple (midlertidig ihvertfall) 😜🥰

        1. vet at jeg ikke blir immun. Lurt fordi jeg tror ikke på denne vaksinen. Jeg måtte ta den fordi jeg ville på en reise. Ikke si at “du kunne holdt deg hjemme”. Ja jeg kunne det -mitt valg.

          God helg til alle 5.Dimple er nydelig.

          Klem fra Lise

          1. Hvorfor skal jeg ikke si det? Det er jo sannheten. Jeg har bare reist hvor jeg ikke trenger dette mRNA-eksperimentet injisert. Det har jo vært en stor del av bloggen å begrunne dette. Langtidskonsekvensene tror jeg kommer til å koste oss dyrt. Jeg hadde ikke klart å ha det på samvittigheten å være en del av det. Men du får poeng for å være ærlig om det. Alle disse som sier dem har latt seg injisere som en del av en dugnad, at de har gjort dette for samfunnet, for andre, og bla bla bla, det vet vi bare er vås da det ikke har noe å si for andre om en injiserer seg. En blir smitta og smitter videre uansett. Hadde injiseringene stoppet smittespredning så hadde det vært en annen sak, men slik er det jo ikke.

            1. Hadde ikke denne reisen vært planlagt lenge så hadde jeg vært hjemme. Det var ikke bare ett land vi dro til men 5. Derfor lot jeg meg vaskinere. KUN derfor. Satte ikke igang med det før det ble klart at reisen ikke ble avlyst

              Denne massevaksineringen har jeg vært helt .i mot. Hjernevask og hysteri

              Takk for poeng for ærlighet.

              God helg til dere alle 5.

              1. Du får poeng hos meg for ærligheten, men ingen får poeng for å ta «vaksiner» for at man vil reise. Det at folk lar seg injisere øker presset mot dem som står imot. Etter all dritten uvaksinerte har fått over tid nå så gir det minuspoeng å ta «vaksiner» for å reise. Det er feil grunn for injisering. Måtte bare si det, uansett hvor mye jeg setter pris på din ærlighet og at du titter innom bloggen her og hilser på meg. Veldig glad for at du ser absurditetene og galskapen. Riktig fin søndag 🥰

    8. jeg har ikke testet meg for antistoffer, og aner ikke hvorfor dette ikke gjøres her i landet!! i Russland tester de for antistoffer og gir råd etter. her er fakta: hele min familie hadde covid, alle man. Mora mi hadde noe rundt 90 i antistoffer, noe som beskytter svakt, søstera mi over 100, og faren min 2000 (!!!). dvs, dette er veldig individuelt.

      Her i stavanger tilbyr klinikken slike test. Jeg vurderer kanskje sjekke meg.

      1. Ja dette er psykt individuelt. Det er derfor jeg mener at alle burde testes, særlig ifm vaksinene. For hvis man ikke får antistoffer av dose 1 eller dose 2. Da burde man jo ikke bry seg med å ta dose 3 og 4. Ingen vaksiner noensinne har vært helt trygge. Hvis man vet at man ikke får noe utbytte i det hele tatt, hvorfor ta risken da? Det blir bare for dumt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg