«Mamma, jeg tror jeg har en baby i magen».

«Mamma, jeg tror jeg har en baby i magen». Dette var ordene til et 9-årig barn en desemberdag i 2022. Et 9-årig barn tenk. Jeg burde ikke bli sjokkert, men jeg blir det. Hver gang jeg tror at nå er grensen nådd, nå kan jeg ikke bli sjokkert mer, så blir jeg likevel det. Det er hendelser som man aldri selv klarer tenke seg til, man skjønner liksom ikke hvordan det kommer seg til at mennesker klarer tenke, og ikke minst utføre slike handlinger. Hvordan oppstår dette?

«Mamma, jeg tror jeg har en baby i magen» sa jenta på 9 år. Hvorfor? Det har seg slik at den 9-årige jenta i over ett år hadde blitt utsatt for stadige voldtekter av en jevnaldrende elev ved skolen, og hun var blitt truet til taushet. Dette fremkommer i Dansk TV2, der det avsløres groteske forhold ved en skole i Køge kommune, som er et av forstedene til København.

Kanalen viser også mange andre saker, blant annet til overgrep av en 6-årig som hadde fått stukket noe opp i rompa. Barnets foreldre oppdaget at barnet våknet om natten med smerter bak. Barnet ble undersøkt av lege, og kommunen ble varslet. Moren til barnet forteller at skolen valgte å ikke følge opp, og omtalte det som «uheldig seksuell lek».

Saken har vakt stor oppmerksomhet i Danmark, men det er bare nå for noen minutter siden jeg ble oppmerksom på disse hendelsene. Det jeg videre leser meg fram til er at TV-kanalen har forsøkt å dekke over etnisiteten til barna som begår overgrepene. Kanalen påstår at det er fordi det er snakk om mindreårige barn.

Etter Dansk TV2 publiserte avsløringene har det veltet inn med henvendelser fra foreldre. Det viser seg at dette er ikke unikt for denne ene nevnte skolen. I løpet av kort tid mottok kanalen rundt 20 henvendelser fra foreldre med barn på nevnte skole og over 25 henvendelser om lignende forhold ved andre skoler. Henvendelser som handler hovedsaklig om mindre grupper av gutter som er voldelige og i flere tilfeller har utvist «seksuelt krenkende atferd», ikke bare mot, men spesielt mot jenter.

Oppsummert så har Danmark et økende problem med at småbarn misbruker og voldtar andre småbarn. Både overgripere og ofre er i alderen 6-11 år. Det viser seg også at i de meldte tilfellene så får dette fortsette, ingen har tatt dette alvorlig, og barneovergriperne går fortsatt på samme skole.

Det skolen som dette først ble avslørt har gjort er å innføre en ordning hvor barna skulle ha en «tisse-kamerat», altså gå på do to og to sammen. Som om det skulle stanse overgrepene, to og to seksåringer som går på do sammen, fremfor et barn ifølge med en voksen. Fremfor å gjøre noe med overgriperne for å få stanset deres adferd. Politiet kjente til saken ved den første nevnte skolen, men de grep aldri inn.

Satt på spissen, hvis du ble voldtatt på din arbeidsplass og meldte dette inn. Hva ville du tenkt hvis da ledelsen grep fatt i dette med å tildele deg en «tisse-venn» som løsning? Istedet for å ta gjerningspersonen, så får du altså en «tisse-venn». Ingen konsekvenser for overgriperen, ingen konsekvenser for de som begår voldtekter.

Nå har det også fremkommet at disse barna som overgriper og voldtar andre barn i Danmark er knyttet til ikke-vestlig innvandring. Midtøsten og nordafrikansk bakgrunn nevnes.

En kan stille seg spørsmål om det er nettopp derfor politiet i Danmark har ignorert disse alvorlige forholdene, ikke gjort noe på tross av alvorligheten i dette? Ønsker man ikke skremme foreldre til å frykte ikke-vestlige, på bekostning av småbarn? Og for oss her i Norge, er det liknende forhold på barneskoler her til lands? Ærlig talt, det er ingen grunn til å tro noe annet, men det er vanskelig å vite, for hvis ting er som det nå er avslørt i Danmark så blir jo dette dekket over av skoleledelse og ignorert av myndighetene. Stakkars barn…

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#innvandring #barn #overgrep #voldtekt #danmark #norge #bunnytrash #bunny

11 kommentarer
    1. Norge som land gjør mye bra, men enkelte områder er man helt dust på.

      Om dem det gjelder har annen bakgrunn, så har ikke dem blitt utredet godt nok. Det er ikke for å forsvare disse ungene som gjør disse handlingene, men man må da være klar over at barn som kommer til Norge/Sverige har sett mye på sin vei som ikke er riktig.

      At man velger å sette i gang dette med “tisse- venn”, så kan det ha noe med at man ikke vil sette seg selv i en uheldig situasjon. Og det er vel en regel om at man alltid skal være to voksne med barn, en kvinnelig og en mannlig. Så for å slippe alt dette. Tenker man kanskje at ett barn med ett annet er det enkleste.

      1. Regel? To voksne med ett barn? Hæ? Aldri vært borti i alle mine år hvor jeg har jobbet med små barn. Utredet? Jeg skjønner bare ikke hva du mener. Jeg får ikke kommentaren til å henge på greip, kanskje jeg misforstår, men å ha en «tissevenn» som tiltak mot overgrep og voldtekt?? «Ett barn med ett annet er det enkleste». Seriously?! Stopp karusellen, jeg vil AV!!

    2. 🤬🤬🤬🤬🤬
      Å seia at eg verte fly forbanna, er å seia det svært mildt. Og å seia kva eg meiner burde vore gjordt med dei ansvarlege vaksne og politiet, vel, det går ikkje ann å seia offentleg, men snilt er det definitivt ikkje.
      Ellers ser me her kvifor dei har segregert skule i dei menakulturane der. Det er dei jo nøydt til, når gutane er opplært til eitt sjukt kvinnesyn frå dei er fødde av.

      1. Forbanna ja. Og enda sintere blir jeg når jeg tar opp dette, belyser hva som foregår, så prøver folk å rasjonalisere dette. Alt er gått helt av hengslene når små barn blir voldtatte av barn i skandinaviske skoler, og voksne folk rasjonaliserer dette. Stakkars overgripere de har ikke hatt det så bra der de kommer fra.. hæ??!! Å overlate småbarn til å skulle beskytte hverandre. Hvor er de voksne i denne verden??!!

        1. Kvar dei vaksne er i denne verda 🤔?
          Fysisk virrar dei rundt som haudelause høns.
          Mentalt er dei totalt fråverande og bortreist, og vel så ansvarlege som overgriparane sjølv.
          Ungane har jo trass alt vorte opplærte av nokon. Dei har ikkje funnet på dette sjølv.

          1. Hodeløst. Og det sitter faktisk folk og forsvarer tiltaket med «tissevenn». Så de mener at en 6åring skal ivaretas og beskyttes av en annen 6åring. Hva er voksnes oppgave oppi dette, er det liksom ikke de voksne som skal beskytte barna? Eller er det også noe nytt som har blitt til i vår nye verden av galskap, at menn føder barn, kvinner har skjegg og 6åringer skal ha ansvaret for andre barn mens gravide fedre og skjeggete mødre sitter hjemme på internett og diskuterer hvilken parole de skal gå bak i årets pride? 🐰

            1. 👍 🎯.
              Det ser ut for at det er slik det har vorte 😢.
              Idioti og ansvarsløysa er det som råder, og konsekvenser for eigne valg og handlingar, er totalt fråverande.
              Verda, iallefall den vestlege, eller siviliserte som dei og kallar den, har gått fullstendeg av hengslene.

              1. Glad jeg ikke har barn, da hadde jeg måttet forholde meg mer til mye av denne galskapen, hvilket kunnet fått katastrofale følger.

    3. Hvorfor du ikke har navnet ditt på bloggen? Hva er grunnen til det? Synes det blir litt vanskelig å ta deg seriøst når det uten navn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg