Maler møbler, spiller musikk og ramler ned ei steintrapp 😂


Hva jeg har bedrevet dagene med i det siste? Nææh.. ikke så mye.. litt forskjellig egentlig.

For noen uker siden kjøpte jeg to små drivhus hvor jeg har plantet forskjellige typer små tomater og chilli. De har spiret og blitt små planter. Nå har jeg også klippet avleggere av andre planter, fjernet alt dødt og ser frem til å plante om. Når jeg har fått det unnagjort skal balkongen vaskes ned, så blir det friskt og fint der til vår og sommer og masse balkongkos.

Veldig kjekt på lørdagskvelder, hehe..

I kjelleren fant jeg et sminkebord og en liten barnestol som noen skulle kaste, jeg tok disse og har pusset ned og malt dem. Har også malt et lite rundbord og en pidestall. Alt i samme farge, lys grått. Nå ser alt ut som det er helt nytt. Gjenbruk er ikke så dumt, og det å ha noe å pusle med gjør godt.

Den lille barnestolen, bordet og pidestallen skal brukes til blomster på balkongen. Viktig å holde det litt koselig her, spesielt når en er så mye mer hjemme enn en vanligvis ville vært.


I dag har jeg vaskedag også. Vi har fellesvaskeri i kjelleren, så på vei ned nettopp sklei jeg og ramlet ned en etasje på steintrappa. Ble noe blod og skallebank, men da kjenner man at man lever, ja til livet!!

Det har seg slik at vaskebyrået har renhold i oppgangene her på torsdager, det var vått i trappa og jeg med crocs på beina. Så da ble det kroppsmassasje på meg.

Begynner jeg å bli gammel?? Hahaha.. siste ukene har jeg hørt mye på Dolly Parton. Alltid likt henne jeg, men tror aldri jeg har spilt henne så mye som nå..

Tilbake til husarbeid, luftetur med jentene, og litt kaffebaileys på balkongen. Nydelig vær i dag. Takk for titten 😜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#maling #møbler #blomster #tomater #chilli #husarbeid #dollyparton #theriverunbroken #rainbow #hverdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg