Madonna + Maluma = Medellin (from Madame X)

I går 17. april ga mitt store idol Madonna ut første singel fra hennes kommende album «Madame X».

Albumet gis ut i flere formater 14. Juni og kan forhåndsbestilles her: Cdon.com Madame X

Denne første singel er en duett med colombianske Maluma, og låten heter «Medellin».

Musikkvideoen har premiere 24. april!

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt sangen nå, men da jeg sto opp i morges var å sette på «Medellin» det første jeg gjorde.

Så det er vel unødvendig å si at jeg synes den er bra!!

Da jeg hørte den første gangene følte jeg at Madonna kom litt i bakgrunnen, at hun burde være litt mer dominerende i låten. Men etterhvert så vokste både hennes del i låten og musikken mer på meg.

En chillout latino sommersang 🥰

Jeg tenker at det er en hensikt med at Madonna startet både singelutgivelser og albumet med en slik chillout sommersang, og jeg tror det blir mer fart og en del overraskelser etterhvert.

I skrivende stund er «Medellin» allerede nummer 1 på iTunes i 15 land, og topp 5 i nesten det dobbelte. Nummer 9 totalt. Dette under et døgn etter release.

Her er Spotify link til låten:

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#madonna #maluma #medellin #madamex #magic #music #mirwais #chillout #summer #hit #latino #spotify #no1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg