Mac and Cheese og Christmas Sausage!

Som jeg fortalte i bloggen her tidligere i dag så hadde jeg forlatt hjemmet for å gjøre ærender, blant annet på politistasjonen. Da jeg omsider var ferdig der tok jeg turen over elva for å se om jeg fant noen flere smågaver til Bunnys Julekalender. Jeg fant ikke noe denne gang, men siden jeg nesten er i mål, så er ikke det noe stress med den saken. Så da tusla jeg meg tilbake til rette siden av elva igjen og til Posten på Extra halvveis hjemme. Der skulle jeg hente en pakke som jeg har fått tilsendt av en medbloggervenninne, jeg sier venninne nå, for jeg digger dama, og jeg har klemmet på henne. Da er vi venner da. Så da kan jo kanskje noen av dere gjette hvem det er snakk om? 😜

Pakken ble hentet, men jeg har ikke åpnet den, så derfor ble det ikke noen spennende bilder av det denne gang. Jeg venter til julaften med å åpne. Jeg har ikke vært snill gutt i år, så jeg tror ikke jeg får noen julegaver bortsett fra snuppen min, så derfor sparer jeg. Jeg liker pakker, og det er jo litt stas at det er mer enn én pakke til meg under juletreet på julaften. Anyways, sånn er det.

Samtidig som jeg hentet pakken gikk jeg innom Extra for å kjøpe én boks Aromat. Dere vet sånn blandingskrydder i en gul beholder. Jeg har en liten forkjærlighet for det krydderet. Nostalgi. Mamma brukte det mye da jeg var barn, og selvfølgelig ikke bare derfor da, jeg synes det er veldig godt, og anvendelig.

Nå skled jeg ut her.. jeg skulle bare ha denne ene tingen, men plutselig fant jeg billige julepølser, de kostet 13 kroner stk. Så hadde dem billig surkål og rødkål til 4 kroner pakken. Halvkilospakker med røykalaks til 50 kroner. Jeg kjøpte noen. Altså slik fortsatte det. Plutselig var jeg litt nedlastet, men jeg kan ikke gå fra god tilbudsmat i disse tider. Så kom jeg på at jeg ikke orker å styre med middag, så jeg kjøpte ostemix og laget macaroni and cheese til stekt julepølse, haha..

Ja det smakte!!

Dere da? Hatt en bra dag hittil? Hva hadde dere til middag, og smakte det? 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#muhammed #mekka #medina #saudiarabia #islam #historie #krim #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Dagen min har ikke vært så spennende, for jeg har sittet klistret til PC’n med jobb… Jeg koste meg derimot med medisterkaker og surkål til middag. Kakene var ikke hjemmelagde, men de var helt greie allikevel 😉

      1. Snuppen min laget hjemmelaget medisterkaker her om dagen, de var knallgode, men tok ikke bilde. Egentlig burde jeg ta matbilder hver dag til bloggen, folk klikker som bare juling uansett hvilken mat 😂

    2. Kjære Bunny….Hvor enn eg ønsker deg mange pakker under treet anbefaler eg deg å åpne denne pakken, hvis ikkje bør den ligge i kjøleskapet 🙂 Pakke den opp, nyt og kos deg 🙂

      Vibbedille, venninna di 😀

        1. Det var det som var planen ja, men en haug med ekstra utgifter på grunn av lekkasjer, sprekker og anna tull og nytt lån for å få fiksa klutchen – i tillegg til vanvittig mye dyrere oppvarming enn beregna, er faktisk økonomien minst like jævlig som før jeg flytta ut. Eineste som har berga rævva mi de siste månedene er nettopp Frelsen, samt snille folk som har sponsa mat og klea.

    3. Du har fått gjort unna litt av hvert! Og julepølse er noe av det beste jeg veit altså…..! Sjøl hadde jeg pannekaker i dag – deilig! 🙂

    4. Det vart ikkje middag i dag. Kjerringa hadde okkupert kjøkkenet, og eg måtte ligge å krype under badekaret, og gjere reint. Då vart det berre vanleg brødmat, i staden for middag. Til gjengjeld fekk eg nysteikt, heimebaka julebrød med brunost til kvelds. Nam nam 😀.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg