Løgn, løgn, løgn, latter og lystigheter!

En merker at hverdagen begynner å komme tilbake nå når folk igjen begynner å deale og styre seg imellom. Når folk sitter oppi ansiktet på deg og bortforklarer ting som er blitt sagt og gjort. Jeg har lite og ingenting til over for den slags. Tenke seg til at noen kan sitte å utlevere sine venner som løgnere, å legge skyld på sine venner. Så kort tid etterpå avsløres det på sosiale media, avsløringen ligger der klar og tydelig til alles skue, det er da jeg begynner å le, der har vi den geniale siden med sosiale media! Poenget med det hele er for meg en gåte 🤔

Si én ting gjør det motsatte, anklag andre for å lyve med egne løgner. All troverdighet er nå som dampen etter kokte blåskjell – borte! Prøv gjerne å ro ut på fjorden etter flere blåskjell, de skal fremdeles dampes. Så fint det må være med en omgangskrets som lyver til og om hverandre. Da har man en fin gjeng med noe til felles, lykke til med det! Akkurat dette scenarioet har utspilt seg før. Ler meg ihjel. Enjoy the movie 😜

Så til noe helt annet. Snuppen min og jeg var egentlig invitert til jubileumsfest for 10 års bryllupsdag i dag. Den ble for noen dager siden avlyst fordi det multivaksinerte ekteparet fikk kårånna. Det går bra da, hvilket jeg ikke betviler et sekund at det ville gjort uansett. Dermed ble det slik at vi belaget oss på en liten hjemmefest på balkongen her med mye digg og nytt musikkanlegg, men slik skulle det ikke bli heller.. 🤪

Det er vår nå, sola skinner og folk er yre. Snuppen min og jeg er invitert til et vennepar på middag og afterparty. Så nå snart må en begynne gjøre seg klar, gleder meg, for i kveld vet jeg det blir masse kos, digg, lystigheter og latter 🥰

Kos dere masse der ute alle sammen, ja til gode vennskap, kjærligheten og livet 😘

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lørdag #helg #blåskjell #bunny #bunnytrash

7 kommentarer

Siste innlegg