Litt om bloggen, morgendagen og meg!

Jeg vet, det er mye politikk og samfunnskritikk i bloggen her. Fikk en lang kommentar i bloggen her av en som kritiserte akkurat dét. Jeg kjente ikke til vedkommende fra før, men ironien er jo at det var et politisk samfunnskritisk innlegg vedkommende hadde engasjert seg om, og ikke et innlegg som «Naken Mann Orkidé» som var mitt siste innlegg da kommentaren tikket inn.

Selvfølgelig blir det derfor mer av samfunnskritiske innlegg da, og færre innlegg som de innleggene som blir ignorert. Altså det blir ingen flere innlegg om naken-mann-orkidéer, selv om jeg synes det var både interessant og morsomt. Bunny er her for å engasjere, sånn er det med det, så da får dere bare tenke om meg og kalle meg hva dere vil, dere vet hva det medfører, haha.. ædda bædda apeklatten!!

Jeg er nå meg uansett, like it or not, jeg prøver hele tiden å bli en bedre utgave av meg selv. Det er det ikke alle som gjør. Dét er hvem jeg er. Dét er Bunny. Jeg er meg. Ser jeg deg falle, så hjelper jeg deg opp igjen. Blør du, så kommer jeg med plaster. Jeg står ikke på sidelinjen og ser på. Jeg snur meg ikke vekk og begynner prate om ekorn og kjøttmeis. Jeg bryr meg, og gjennom bloggen finner jeg andre mennesker som bryr seg. At folk bryr seg, det er dét samfunnet jeg ønsker meg.

I dag har jeg plantet om og fikset på gullrankene mine, har hatt dem noen år, og de er flere meter lange. Etter å ha plantet dem om og fikset har jeg snurret og snurret dem rundt stammene jeg har i midten av pottene. Så har jeg puslet litt med spirer og stiklinger og ellers det som må gjøres hver dag her. Altså turer med jentene, matlaging og oppvask.

Har også drevet med å få til et prisestimat og avtale med veterinær. Dette ble gjort forleden dag og de skulle sende meg de papirer jeg trengte. Jeg hørte ingenting den dagen, og ikke i går. Så i dag ringte jeg på nytt, og hun jeg snakket med skulle se på saken og ringe meg opp igjen. Dette var i 14-tiden. Nå er klokken passert 20:00 og de stengte for tyve minutter siden. I morgen tar jeg bussen dit og stiller ‘in person’,  akter ikke å holde tilbake, så får vi se om den slappe holdningen deres vedvarer. Jeg kommer til å bytte klinikk hvis det skal være på dét viset, dette er den klinikken matmor til Dimple har brukt, jeg har aldri vært kunde der med mine jenter. Det blir jeg ikke heller. At de kjenner Dimple er grunnen til at jeg gidder, for jeg har vært i den tro at det er best for henne. Vi får se i morgen. Jeg orker ikke mer tull nå. Nok om det..

Det er meldt regn i absolutt hele morgen, men skulle det bli opphold etter besøket hos veterinæren så skal jeg ta meg en tur et sted og kose meg med noe junkfood eller noe annet godt.. det er alle mine planer hittil for morgendagen. Så får vi se i morgen hva som ellers skjer.

Takk for at du stakk innom, riktig god kveld videre, god natt og drøm ufint når den tid kommer 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

12 kommentarer
    1. Ikke mye vår å spore hos dere heller.❄️🥶
      Håper det ordner seg hos veterinæren. Det er kanskje like greit at du har samme veterinær som den du har fra før? Vet ikke om de kan sende over «journalen» slik som de gjør med oss mennesker?🤔
      Junkfoodfredag høres helt perfekt ut, spør du meg.😅👌🏻

      1. Full vinter.. men hvis det blir som meldt, masse regn fra morgen til kveld i morgen, da blir det bedre. Bytter nok klinikk på Dimple i morgen hvis ingen legger seg langflate. Journalen kan fint sendes til min klinikk. Trenger litt junkfood innimellom 😜

    2. ha ha ,du er smart og gir det folk komenterer på ,er jo fornuftig det da :=)
      Vi liker en trygg og flink fastlege,det bør være slik for dyrene sine også ,en en kan stole på og få svar med ,lykke til .
      Vi har vært på tur i dag ,skulle være sol i dag ,men hadde tett snødrev hele veien hjem

      1. Her snør det og heftige vindkast, skulle tro det er tidlig januar. Ønsker helst være innendørs, men ting må jo gjøres 🐰

    3. Om en blogg som (angivelig) bygger på meningsytringer i en såpass stor grad som våre blir elsket og hyllet av alle og enhver, så kan en trygt slå fast at den respektive bloggeren i realiteten bare har snakket den rådende politiske korrekthet etter munnen, og ikke gitt uttrykk for selvstendige meninger 😜

            1. Herlig 🙂 Hva synes du idag er hovedforskjellene mellom å bli provosert/prosere? Og å krenke/ bli krenket?
              Har du blogget noe om personer du angrer på i etterkant?

              Roya

              1. Hovedforskjellene mellom to er jo at når en blir provosert så er det jo handlinger andre gjør som «rammer» en selv, mens når en provoserer så er det jo en selv som utfører handlingen som «rammer» andre. Det samme med å krenke/bli krenket. Nei, ingen anger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg