Lille julaften og det siste julespørsmålet (23)!

Ja tenk det, hver dag denne måneden har jeg hver dag stilt et julerelatert spørsmål. Innlegg som egentlig ikke har hatt særlig interessant innhold for andre enn for spesielt interesserte. Liksom 16 episoder med tegneserien Fanthomas, og noen innlegg om Rampenissen. Og hvert innlegg da avsluttet med et julespørsmål? Men jeg har hatt en agenda med dette, et mål, og i morgen skal jeg avsløre. Så håper jeg noen kan bli glade for dét. Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg ble nominert her på blogg til «Årets gledesspreder 2023» her på plattformen? Og tror dere ikke at jeg vant prisen også?!! Hahaha.. mine medbloggere har virkelig gått mann av huse for å gratulere gledessprederen som også er kjent som sjefskaninen, Bunny, Kongen av balkongen 😜🐰

Anyways, før avsløringen i morgen runder jeg nå av med dagens spørsmål, som blir det siste av alle, og er veldig enkelt. Dere finner det lengre ned her👇🏽

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julespørsmål #merrychristmaseveryone #shakinstevens #bunnytrash #bunny

8 kommentarer

Siste innlegg