Liker du å lese anbefaler jeg disse 3 bloggerne/skribentene!

Jeg kan anbefale noen blogger til deg. La meg begynne med bloggen «Livet med Vesla». Dette er ikke en mammablogg selv om drifteren av bloggen er den munnrappe alenemammaen Heidi. Dette er ikke noe rosa ‘plastic fantastic barbie-world’ fake blogg. Denne er ekte og ærlig!

Bloggen tar dere med inn i livet til Heidi, hennes opplevelser, tanker, meninger og følelser. Ja barn inkludert, men ikke i fokus. Samtidig som Heidi tillater seg å la dere bli kjent med henne, så er hun også samfunnsengasjert og tar opp seriøse temaer. Det er mye veksling mellom humor og seriøsitet. Jeg er både uenig og enig med Heidi, noe som gir perspektiv. Dama er våken og hun skriver veldig godt!!

Liker du handarbeid? Altså strikking, hekling, perling, dilling og dalling, være kreativ rett og slett? Se andre være kreative? Bli inspirert og hente ideer? Da er «Vibbedille» bloggen. Her er det SÅ mye greier og ting og tang at selv jeg må innom. Er utrolig fascinert av alle disse morsomme figurene. Det er kjempemoro bare å titte innom å se. GroVibeke er inspirerende, morsom, seriøs, original og meningssterk. Og norgesmester i dilling!!

Så var det «TorjusDølo» da, samfunnskritiker med en herlig underliggende tone og en måte å ordlegge og skildre på som ingen andre i bloggverdenen. Seriøs? Satire? Ironi eller den harde brutale sannhet? Les og lag deg en mening selv, hehe..

Jeg kunne selvsagt nevnt flere, men for denne gang ble det disse tre da dette for tiden er aktive bloggere. Ingen poeng å anbefale en blogg som det plutselig ikke kommer innlegg fra på en uke eller to.

«Livet med Vesla» har nettopp hatt og vært på ferie, derfor har det vært ganske rolig på den bloggen, men noe sier meg at hun kommer veldig sterkt tilbake nå, and I love it! «Vibbedille» er alltid aktiv. Hvis noe verb skal beskrive personen bak bloggen, så er ordet ‘aktiv’ det første verbet. «TorjusDølo» er en som dukker opp nå og da, kan være borte noen dager, for så plutselig komme med et eller flere innlegg. Jeg liker denne, Torjus sin blogg, den er virkelig noe for seg selv.. så den bare måtte nevnes!

Ha en behagelig og fin lese-blogg-dag 😜👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#skribenter #blogg #bloggere #bunny #bunnytrash

22 kommentarer

Siste innlegg