Lette etter bok, fant rasshøl!!


Torsdag formiddag reiste jeg fra Drammen til Harstad for å overraske og besøke mammaen min. Jeg tok med meg et fantastisk nydelig vær og har virkelig storkost meg.

Torsdagen tilbragte jeg hele dagen med familie. Kom til mamma hvor vi satt på balkongen her og bare hadde det fint. På kvelden gikk vi tur og besøkte min søster som har kjøpt seg leilighet i sentrum. Fredag på dagtid var jeg også bare sammen med familie på dagen, og vi fartet rundt og fikk besøkt gravene til våre besteforeldre og satt med blomster. På kvelden dro jeg til en venninne hvor vi var en liten vennegjeng som hadde et hyggelig vorspiel før vi dro til et utested i sentrum. I går tilbragte jeg hele dagen på uteserveringen på City Pub. Mamma var med til litt utpå kvelden. Jeg ble igjen til det stengte, mange jeg kjenner var der og jeg fikk skravlet med flere jeg ikke har sett på årevis. Vi hadde livemusikk også da Ketil Stokkan hadde konsert på torget.

I dag har jeg bare vært her hjemme hos mamma. Det har vært knallsol og varmt fra jeg kom, ikke en sky i sikte på himmelen, og slik er det her også i dag. Med det har vi grillet bare hygget oss.

Jeg har også hatt en leterunde etter noen bøker som jeg savner. De sto på en hylle over senga på gutterommet mitt den gang jeg flyttet fra Harstad. Etter det har mine to nevøer i noen år overtatt makten i huset her og fjernet mitt og gjort om til sitt. Mamma kaster ingenting, så at jeg ikke finner disse bøkene har med disse «rakkerungene» å gjøre, det er jeg helt sikker på.

Anyways, jeg har lett før ved tidligere anledninger når jeg har vært på besøk her. Men likevel, jeg tok en runde i dag i tilfelle jeg kunne oversett noe, at de kanskje hadde dukket opp igjen. Men neida..

Det jeg derimot fant da jeg skulle lete i et klesskap, et overskap på soverommet mitt var noe helt annet. Der sto jeg på en slik en trappestige med hodet inn i skapet i jakten på bøkene mine og flyttet på ting for å se over, under og innimellom. Så fikk jeg øye på en ball, en grå ball. Underlig. Så tok jeg tak i den for å se nærmere på den. Det som skjer da er at det strømmer veps ut av ballen, som da viser seg å være slik en kokong som er et kommende vepsebol. Jepp, jeg holdt på å drite på meg. Veps er selve det eneste ene som jeg faktisk friker helt ut av, jeg hater dem og er livredd dem. Fuck altså!!

Neste måned skal jeg tilbake hit sammen med snuppen min. Hadde vi kommet tilbake da, og da åpnet det skapet så hadde jeg nokk dødd. Rett og slett bare død. Drept av rasshøl med vinger. No more Bunny Trash!

Ville dere savnet meg da? Høhø..



Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#veps #rasshøl #vinger #vepsebol #sol #sommer #nordnorge #harstad

18 kommentarer

Siste innlegg