Les dette, fra et homohjerte 💜


Tenk at nå er vi kommet til dag 6 i juni. «Pride-month» og jeg er allerede drita lei alle disse massekopierte pride-statusene om at homofili ikke er en sykdom og bla bla bla.. jævla til mas.. skal jeg virkelig sitte her i én måned å lese flere ganger daglig at jeg ikke er syk, at homofili ikke er en sykdom?

Hjelpes.. altså, idioter er idioter uansett, om homofili hadde vært en sykdom så er det helt greit for meg, det hadde da vært den beste sykdommen jeg har opplevd i mitt liv!

Bedre enn softis, bedre enn biff, bedre enn tropiske drinker i karibbien, bedre enn musikk, bedre enn euforia, ekstase og orgasme. Den slags sykdommer tar jeg gjerne flere doser til av, ja takk gi meg uendelige doser kjærlighetsvirus 😘

Legg heller ut seks hjerter, alle skjønner hva det handler om, ikke sant, spre kjærlighet, loveislove

❤️🧡💛💚💙💜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pridemonth #pride #loveislove

❤️🧡💛💚💙💜

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg