La oss glede snille Linda!

Jeg har lyst til å vie dette korte lille innlegget til kjære Linda (Lindas mat og hverdag) som drifter bloggen hvor vi blir dratt litt tilbake til familiens kjerneverdier, viktigheten med å bruke tid på hverandre og ikke minst, hjemmelagede måltider 😜

Jeg kjenner Linda. Sammen med andre mennesker er hun stort sett alltid blid og smitter de rundt seg med glede. Hun bor i hakkebakkeskogen tilrettelagt for dyr i rolige omgivelser.

Og det er hvorfor jeg skriver dette innlegget, fordi Linda er veldig glad i dyr. Hun hadde seks katter og én hund. Nå er det bare hunden igjen, og Linda føler veldig på dette. Alle disse årene med katter som har fått lov å leve et godt liv hos Linda og mannen hennes. Denne uka var hun hos dyrlegen med siste katten, han ble 15 år og sovnet inn på fanget hennes.

Linda har alltid ønsket seg en Maine Coon i familien, en sådan koster noe, men hennes bror har sett sitt snitt å sette igang en Spleis for ny katt til Linda. Ingen tvil om at katten vil få det godt hos Linda, og heller ingen tvil om at dette hadde gledet Linda veldig, da det ble som det ble og alle kattene hennes nå er borte.

Jeg håper noen bidrar med noen kroner, for å spre litt glede i sorgen, jeg har sendt en hundrelapp og spleisen er godt på vei. Linda fortjener dette, og denne katten er heldig som får et liv hos Linda.

Link: Ny katt til Linda ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#linda #matblogg #hverdagsblogg #mat #hjemmelaget #kattedama #familie #verdier #hakkebakkeskogen #katt #mainecoon #spleis  #gledenvenn #gledandre #catwoman #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Tusen hjertelig takk Bunny ❤❤ blir helt satt ut jeg av at folk er så snille ❤ våkne til noe sånt a gitt ❤
      Du er en utrolig tvers igjennom snill , fluffy, kose Bunny ❤

      1. Du er den snille Linda, og ut fra hva jeg ser så blir det en heldig pus som får gleden av et liv hos deg. Om jeg er så snill det er øyet som ser, men ærlig er jeg. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg