Kvinne med barnevogn ble overfalt, og jeg ble blokkert!

Sent mandags ettermiddag grep Facebook inn atter en gang og blokkerte meg fra å være aktiv i temagrupper. I tillegg forvant alt jeg har lagt ut og kommentert i disse gruppene gjennom årene, også i min egen gruppe Bunny Trash hvor jeg er administrator.

Denne gangen fordi jeg la ut blogginnlegget «Kvinne med barnevogn overfalt – er islamkritikk islamofobi??!».

Link: https://bunnytrash.blogg.no/kvinne-med-barnevogn-overfalt-er-islamkritikk-islamofobi.html

Ved gjentatte anledninger har det vist seg at Facebook driver en venstrevridd politisk agenda, og har de funnet noen som er på motsatt side politisk så velger de å kneble personen med jevne mellomrom. Man blir faktisk fulgt med. Ironisk nok så handlet innlegget før blokkeringen nettopp om hvordan venstrepolitisk agenda opptrer og fungerer. Så da jeg postet nevnte innlegg så tok det ikke lange tiden før jeg ble blokkert og innleggene mine forsvant.

Denne gang, i motsetning til tidligere, så fikk jeg lov til å poste statuser på min egen profil og kommunisere med andre på messenger. Forrige gang fikk jeg ikke gjøre noen ting i det hele tatt, og ble utestengt i en hel uke. Jeg svarte med å deaktivere kontoen min hele den uken.

Denne gangen fikk jeg som sagt ikke poste eller kommentere i temagrupper, men ellers kunne jeg være aktiv. Alle tidligere poster og kommentarer jeg hadde lagt ut ble «usynlig», så facebook drepte likevel alle diskusjoner og debatter jeg var med på.

Mennesker som er innvandring- og islamkritiske skal knebles til taushet. Det er venstrepolitisk agenda. Denne gangen ble jeg blokkert i 24 timer, eller det er det de sa, da jeg ble blokkert, men sannheten er litt annerledes.

Jeg ble blokkert cirka klokken 21:00 mandag kveld, blokkeringen ble hevet 00:45 i natt. Det er 27 timer og tre kvarter. De bruker muligens en venstrevridd klokke 😂

Jeg lar meg fortsatt ikke kneble.

Dere som er medlem i bloggruppen Bunny Trash undret dere sikkert over hvorfor alle innleggene i gruppen forsvant. Her har dere forklaringen. Det skjer mest sannsynlig igjen da jeg hverken blir mindre innvandringskritisk eller islamkritisk når noen prøver kneble debatten på en slik måte!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#venstrevridd #politisk #propaganda #innvandringskritikk #islamkritikk #facebook #diskusjon #knebling #tvingestiltaushet #debatt #tema

 

6 kommentarer
    1. Det er jo slik at Facebook er internasjonal, dermed også tilstede i x antall muslimske land. Så de kjører på med beinhard sensur, merkelig nok ikke sensur med halshoggingsvideoer …en stund ihvertfall…aner ikke hva de gjør nå.

    2. Jeg så et program på VG-TV for 2-3 mnd tid tilbake. Det handlet om Facebook og sensur – og retningslinjene de som er ansatt for å “modde” blir pålagt å handle ut fra.

      Programmet antydet at de som er ansatt for å “modde” (moderere div budskap) er bestikkelige… Moderatorene kurses i hva de skal sensurere og ikke, og da fikk jeg et tips, som du kan benytte deg av: En post – enten den er rasistisk, hatefull eller i annen form strider mot retningslinjene, skal ikke fjernes dersom den blir motsagt. – Dvs hvis du uttrykker deg “FB-lovstridig”, så kan hvem som helst ile til og si “Ikke enig”, “Avskyelig” el. lign. Ilfg retningslinjene som ble lagt frem så skal innlegget da ikke fjernes – fordi det er motsagt.

      Skal vi legge inn en autosms fra meg hver gang du poster heretter? Den kan skrive inn på grupper og blogg (uansett hva du poster) at “Nei, det KAN du da ikke mene? (Sint-fjes)

      😀 😀 😀

    3. Nå er jo den voldtektsmannen tatt, og det var en rumener. Østeuropeere av kriminell type er pinadø like skumle som ..ja, du vet..
      Fru Hagen er fremdeles borte.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg