Kosetur og bling-bling!!

Vel hjemme igjen etter en deilig kosetur til Tønsberg sammen med snuppen min. Kort oppsummert så ble det litt shopping. Alltid når vi er i Tønsberg kjøper jeg meg en bukse på New Yorker. Der har de noen superskinny jeans til 220 kroner og min størrelse både i lengde og vidde. Det er faktisk vanskelig ellers å finne. I tillegg er disse veldig gode å ha på seg.

Utenom det fikk snuppen min med seg et par singleter og en skjorte i grafitti-stil. Han er ikke spesielt glad i skjorter, men akkurat denne falt han tydeligvis for. Selv fikk jeg med meg en skjorte og en t-skjorte i tillegg til buksa. Så nå er antrekkene for lørdagen klar. Det er Elvefestival i byen her, men vi har ikke planlagt å være med på noe der. Ikke engang konsert. I år er det ingen av artistene eller bandene som tiltalte meg nok til å hverken kjøpe helgepass eller dagspass. La det regne sier jeg bare.

Nei, vi skal på innflyttingsfest til ei venninne, og jeg ble så fornøyd med skjorta jeg kjøpte i dag, for den er svart med blå lyn, og siden jeg har blått hår for tiden, så synes jeg det ble knallbra match. Så da er det bare å glede seg til lørdagen, får servert middag, og så blir det drinkers og moro etterpå.

Etter shoppingen så var vi på Bombay Tandoori, en indisk restaurant i Nedre Langgate 28 A i Tønsberg. Dette er Tønsbergs eldste indiske restaurant som etterhvert er blitt en favoritt. Noen av rettene er så psykt gode at det nesten går for meg. I dag spiste jeg storfavoritten «Maharaja» som består av kylling, lam, seekh kebab og raita og innbakt scampi, dette med to varme sauser og ris til. Jeg spiste rubbel, med et halvt  hvitløksnaan til. Tror dere jeg kosa meg?! Haha..

Glemte nesten å si jeg kjøpte meg en superflott ring også, den blinger nesten herfra til India, men det greide jeg ikke få frem på bilde.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen, kos dere masse og drøm ufint når den tid kommer 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#farmanstredet #newyorker #shopping #bombaytandoori #indiskrestaurant #mat #kosetur #tønsberg #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Koselig i Tønsberg og maten så god ut.. har bare tatt en kaffe og et skolebrød når vi har vært der vi.. sånn formiddagstur.. 🙂 Da håper jeg det blir en artig fest i nytt antrekk…:) Tøff ring og kul selfie 🙂

    2. Herlig med shopping, og jeg er som deg/dere – like å dra til Tønsberg!
      Fint sted, liker meg nede ved sjøen jeg da..Og i den butikken du handler, der har dem mye billig og kult..
      Herlig ring, blinka hit til Kråkerøy vaffal!

      1. Vi også liker oss også nede med sjøen, men har dilla på indisk for tiden, samtidig var det overskyet og grått i dag, så da er liksom ikke havna det samme, kan heller betale litt ekstra for mat der når det er finvær 😜 New Yorker er kul, holder et kjekt prisnivå, håper bare ikke det plutselig blir New Yorker overalt, liker ikke når alle går i det samme, i området her ser veldig mange ut som om dem har sponsor-avtale med H&M. Litt bling må til vettu 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg