Kort fra Etiopia ❤️

I rundt 14 år har jeg vært fadder for en gutt i Etiopia. Det er ganske alright å følge med på utviklingen når det gjelder både han og livet i landsbyene i Etiopia. Beamlak heter gutten, og han var en liten tass i alt for store klær første gang jeg fikk tilsendt bilde av han. Hvert år bruker jeg få julekort også, og når det kommer så vet jeg på en måte at det blir jul i år også. I dag kom det brev fra Etiopia.

I begynnelsen fikk jeg handavtrykket til Beamlak på julekortet. Etterhvert når han lærte seg å skrive så var det gjerne en julehilsen eller et kristent sitat eller sådan med hans signatur under. I flere år nå har han skrevet julekort helt og holdent selv. Det er moro da. Mange ganger tenkt å besøke han, men det har ikke vært en enkel greie, så derfor har det enda ikke skjedd.

Fra julen 2018

I Etiopia skjer det ting, så derfor har jeg ikke fått kort fra Beamlak denne gang, men bilde fikk jeg og oppdateringer om situasjonen der nede. Det er koselig selv om Beamlaks håndskrevne julekort uteble, men nå er han jo nesten mann og på Facebook.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fadder #etiopia #afrika #beamlak #bilde #julekort #julegøy #tradisjon #bilde #julestemning #bunnytrash

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg