Konspirasjonsteorier og tinnfoliehatter!!


«Hvorfor er dette blitt en gruppe for konspirasjonsteoretikere? Alle innlegg nedover veggen her lyser tinnfoliehatt, NWO og annet komedie materiell».

Slik starter altså en tråd i en hurtig voksende politisk gruppe på Facebook med 11 000 medlemmer. Gruppen ble opprinnelig startet som en motstandsgruppe mot statsminister Erna Solberg og hennes politikk og regime. Videre nedover her får dere se svarene på denne nevnte posteringen:

«Kanskje du skulle skru av propagandaboksen og tenke sjøl?»

«Det er kanskje en grunn til å tenke selv i disse tider».

«Not theory but fact!»

«NWO agenda er jo det som skjer foran øya våres. At du ikke ser det er jo ikke vårt problem. Er skremmende og se at dere kaller det for konspirasjonsteorier. Er det ikke rart at konspirasjonsteorier, blir sanne, når det har gått en stund?! Bare se på vaksinepasset, det ble kalt for konspirasjonsteorier i fjor og nå blir det virkelighet».

«Hvem mener du er konspirasjonsteoretikere Ikke tror jeg at jorda er flat. Ikke tro jeg at Elvis lever. Men jeg har slått av NRK og TV2 nyheter for mange år sidan. Hvis du mener at mennesker som er nysgjerrige, som går grundig til verks med å finne svar. Finne logikk. Går inn i tall. Leter i historisk materiell. Hvis dette er mennesker som går under benevnelsen konspiratoriske, så heier jeg på de alle».

«NWO er en dokumentert realitet. Politikerne og verdens leder snakker åpent om det. Må følge med».

«Nå kaller de det «den nye normen».

«Det grønne skiftet, The Great Reset etc. Kjært barn mange navn… men de bruker også betegnelsen New World Order. En kvinnelig sheriff i USA ble nylig filmet når hun forklarte hvordan de kun ansatte folk som sverget allianse med the new world order. Jonas Gahr-Støre er på video der han snakker om den nye verdensordenen. Bush snakket om det i offentlige taler, Henry Kissinger snakket offentlig om det i flere tiår et».

«George W Bush snakket mye om det tidlig på 90-tallet. Det sies at vi har vært inni NWO siden 1952 og at det er nå vi er på vei til One World Goverment. Noen mener det er fra 1945 og at andre verdenskrig aldri sluttet. Men det vet jeg ikke om stemmer».

«Du er virkelighetsfornekter!».

«Skjerp deg! Folk må få lov å si hva de vil. NWO er ikke en konspirasjonsteori heller. Hva med å scrolle forbi og tie stille siden du ikke har noe nyttig å si?!»

«Slutt å bruke det ordet. Er jo du som ikke vil se galskapen i hva som skjer. Har du ikke lært nå at nesten alle såkalte konspirasjonsteorier blir sannheten? Er ikke det veldig snodig? Ser du ikke hva som skjer her I Norge nå eller er du blind?»

«Fordi Erna har en dobbelmoral som gir grunnlag for at konspirasjonsteorier gror. Et eksempel er hvor lite hun selv tar hensyn til smittevern. Da vil noen tenke at korona er ikkje noe å ta alvorlig, andre vil tenke at Erna bare benytter seg av situasjonen for å få makt, og andre vil tenke at Erna føler seg langt hevet over folket slik at hun ikkje trenger ta hensyn. Noen tenker alle disse tankene og mer til, men det betyr ikkje at alle i denne gruppa tenker likt. Saklige argumenter er viktigere å fremme, for det bærer lengst».

«Stadig flere de siste årene skriver konspirasjons-teorier. Da er det kanskje fordi samfunnet blir mer og mer korrupt. Og stadig flere ser det. Jeg unngår ordet konspirasjonsteori og sier heller korrupsjons-teorier».

«Enda en som ikke vet hva konspirasjon er».

«Det er grov hets mot de som vil ha vekk korrupte politikere, det å kalle dem tinnhatter mm. De er seriøse».

«Så enkelt det er for noen å kalle folk som stiller spørsmål ved regjeringens mange beslutninger og vedtak, og lovligheten og faglig dokumentasjon for dette, for konspirasjonsteoretikere!!»

«Bedre med en gruppe der alle kan ytre seg fritt, enn en gruppe der temaer er tabu. Ja, det kan dukke opp mye rart, og kanskje er enkelte litt mindre kritiske enn andre. Men dersom du seriøst tror det ikke konspireres også på det elitistiske plan, har du sovet i timen gutt! Det meste av det som foregår er nå så åpenlyst at mye av det er å finne på nettsidene til organisasjonene det gjelder. Det er ikke mange år siden de som snakket om noe som de kalte Bilderberg var konspirasjonsteoretikere».

«Kanskje trådstarter tilhører den ekstremt liberale nymoderne venstresiden, der de helst ikke vil vite for mye fakta? Der skal alle helst mene det samme. Men de modnes nok med årene».

«Jeg er så enig! Dette gjelder samtlige grupper som står opp mot regjeringen! Å stille kritiske spørsmål er helt OK, men å konkludere med noe som helst uten grunnlag er å konspirere! For alt vi vet så kan de som konspirerer være en del av regjeringens plan om å splitte Norge! Det er garantert at når det pekes ut så vil folk gå til motverge umiddelbart. Still kritiske spørsmål, men la folk få bruke hodet selv, la folk få lov å gjøre opp sin egen mening».

«Det er slik over hele fjøla. Konspirasjonsteoretiker. Virker nesten som det ordet brukes for å drukne og latterliggjøre kritiske stemmer».

«Er det et dårlig utkast på å stenge ned meningene til andre? Trenger ikke være konspirasjonsteoretikere fordi noen har andre meninger enn deg».

Her må jeg stoppe, for denne diskusjonen er pågående og vil nok resultere i tresifret antall kommentarer..

For to måneder siden la jeg ut et innlegg om konspirasjonsteorier som har blitt virkelighet. Det innlegget har jeg lagt ved link til under her.

Link: Når konspirasjonsteorier blir virkelighet.

Og her for et par dager siden la en kvinnelig bloggerkollega ut et innlegg som heter «Sanne Løgner» som også viser til konspirasjonsteorier som har blitt virkelighet. Vedlagt link under.

Link: Sanne Løgner! (Gryende)

Jeg synes dette med konspirasjonsteorier er blitt mer og mer interessant da jeg selv har i nyere tid blitt kalt dette flere ganger. Jeg er for streng innvandringspolitikk og mot religion i det offentlige norske samfunn. Det som fulgte da var hersketeknikker der jeg ble kalt og fremstilt som rasist. Nå viser det seg at det er hersketeknikken med å kalle folk for ‘konspirasjonsteoretikere’ som trender. Nå dukker det stadig opp i statsstøttede media artikler for å latterliggjøre og stigmatisere folk som «konspirasjonsteoretikere». Dette får de faktisk betalt for!

For måneder siden ble vi alle som nevnte vaksinepass (koronasertifikat) stemplet som «konspirasjonsteoretikere». Bare for kort tid siden nevnte jeg at denne fullvaksineringen iht korona med to vaksinedoser vil utvikle seg. Etterhvert må man ha flere doser. Da igjen fikk jeg høre at jeg er konspirasjonsteoretiker. Pussig hvor raskt folk slenger fra seg dette ordet når det til og med nå står skrevet på NRK sine sider om dette. Hvis jeg nå skriver at etterhvert må dere betale for vaksinedosene deres selv, og de kommer til å KOSTE!! Hva sier dere da? Og hva vet man om hva som skjer når man slutter å bli injisert med disse vaksinene? Bare et spørsmål, har ingen teori om dét 😔

Kom gjerne med tilbakemeldinger folkens!! Kommentarfelt under her!! 👇🏾


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksine #korona #covid #koronasertifikat #konspirasjonsteorier #tinnfoliehatt #ernasolberg #newworldorder #covid #konspirasjonsteoretikere #korrupsjon #konspirasjon #vaksinepass #thegreatreset #bunnytrash
2 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg prøver å finne det innlegget du skrev i fjor, ganske tidlig på året (før 12. mars).

      Der advarte du folk om å uroe seg over koronaviruset, da alt dette “var en plan av George Soros som vil tjene seg rik på vaksiner”.

      Jeg har forsøkt å finne denne setningen igjen, uten hell. Har du slettet innlegget (eller redigert avsnittet), eller har jeg drømt eller blandet innlegget med noe som sto i en annen blogg?

      1. Grunnen til at du ikke finner det er ikke fordi jeg har redigert eller slettet, det har jeg ikke. Jeg har ikke nevnt Soros i den forbindelse. Mine innlegg er basert på fakta, og så mine meninger om de fremkommende fakta. At jeg har skrevet om George Soros er i forbindelse med klimahysteriet og Gretha Thunberg, ikke korona. Jeg skrev vel noe som «Klimahysteriet pågår enda. Det hele er propaganda styrt av pengegrådige bakmenn som George Soros».

        Var vel et innlegg om milde vintere?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg