Kongen nå er Bunny!

Sitter her med en pause fra sengeskift, oppvask, papirarbeide og alle de ting som jeg har som må gjøres. Og som de aller fleste vet så pauser jeg gjerne inne på blogg. Leser innlegg og kommenterer der det kommenteres bør. Da er det jo naturlig å klikke inn på blogg.no sin forside hvor Topplisten over bloggere føres.

På denne siden finner jeg de respektive interessante blogger, og bloggene til de personene som jeg har funnet inkluderende og hyggelige, som jeg har blitt litt kjent med. Det er forskjellige grunner til at jeg klikker inn på forskjellige blogger.

Anyways, plutselig slår det meg, at «Bunny» ligger som nummer 6 på Topplisten, såvisst ikke høyeste plassering «Bunny» har hatt denne måneden eller dette året, men det går opp for meg at jeg er den av de mannlige (haha, jeg definerer utfra snurrebass) som nå ligger lengt opp på Topplisten.

Slik har det vært noen dager, altså bloggen har jo alltid vært, og vil fortsatt være den beste og mest alternative bloggen hos Egmont/blogg.no, men nå er altså «Bunny» den nye Kongen på plattformen!! 😂 🐰🤴🏻

«Kokkejævel» feiget ut, dårlig konge, falt som en murstein, tålte ikke presset som monark, prøvde pulverisere og annihilere slottet, nedlegge monarkiet, men slottet det står fjellstøtt enda!

Det er jo hyggelig å få tronen uten å ligge helt øverst på toppen av lista. Lenge siden «Bunny» har vært Kongen. Sist var sommeren 2020, da heeelt på toppen med tilnærmet 100 000 sidevisninger på et døgn. Er lettere å bli Konge i dag, trenger bare et par tusen sidevisninger. Det byr på litt utfordringer fra wannabees, haha..

Jeg ser denne «Toms matvrak» prøver kuppe tronen og tittelen, han eter seg opp, kaster på med de enkleste oppskrifter som jeg selv lærte i barneskolealder. Hellige måne jeg er lei av matblogger, det tyter alle veier med dem. Hvor vanskelig kan det være: egg, mel, melk, litt sukker og smelta smør, visp ihop og steik i stekepanne = pannekaker.

Forslag til middag i dag? Kokt (trukket) sei med brunstekt løk, smelta smør, litt gulrot og poteter. I morgen? Løvstek med sopp, opphøgde poteter, peppersaus og litt tomat- og agurkskiver + grønn salat med en dæsj dressing. Lørdag? Blomkålsuppe med blomkålbuketter, litt sprøstekt bacon og toppet med ost. Litt brød på siden. Søndag? Ertesuppe og pannekaker, oppskrifta har dere fått! Hvis dere var på fylla kvelden før, bestill hamburgertallerken eller sushi!

Altså hvor vanskelig kan det være?

Vi trenger ingen «Kokkejævel» «Toms matvrak» eller sådan, «Bunny» er jo her, utdanna kokk og greier!!

Nei så inntil videre så har Dronningen hjul på sin trone for der sitter «Mamma på hjul» og Kongen sitter på sin trone med rosa snute og vifter med ørene, han heter «Bunny» og venter på at det skal bli helg og ta seg en dram eller fem, og noen shots attåt, snart er det bare å få seg assistenter, for konger rydder ikke bord og vasker sengetøy😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#konge #trone #bunny #bunnytrash

20 kommentarer
    1. Du har så rett, du har en super blogg. Du skriver om ting som virkelig er viktig, og dèt er det IKKE mange som gjør! Savner fortsatt at du skriver om miljø og klima 😉 fordi dèt er det heller ingen (eller veldig få, rop ut hvis du kommer over noen) som gjør! Jeg så en dokumentar på Netflix i går om hvordan vi mennesker ødelegger naturen vår, har hatt klump i magen i hele dag, er mer sint enn jeg vanligvis er… 😉
      Anyways, jeg er enig ang. matbloggere også, så alt for mange der ute, hvor mange trenger vi liksom? Men jeg heier litt på Tomsmatprat jeg da, han begynte inne på miniblogg (der hvor jeg er), og han har greid å jobbe seg opp, fått komme til Blogg.no OG ligger på 10. plass i dag. Det fortjener litt skryt, synes jeg. 🙂 Han har en del fokus på å lage ny mat av rester, og dèt liker jeg (det finner du ikke i mange kokerbøker), og det er ekstra viktig nå i disse tider som vi kaster så sinnsykt mye, inklusivt mat!
      Fortsett med de gode innleggene, heier på deg! 🙂

      1. Nei, det er nok matvrak nå, og rester er bare å spise, ikke kaste 😂

        Du finner litt klimapolitikk fra Bunny i kommentarfeltet til innlegget «Med kniven mot strupen – tingretten er barnehage».

              1. Hmm.. prøver på nytt: Er ikke muslim jeg. Men jeg kunne trenge noen til å re opp senga på morgenen, for det gidder jeg aldri. Unntatt når der er nyskiftet.

    2. Bøyer meg i hatten for kongen 👑.
      Det kom forresten pakke frå deg i dag 😊.
      Tusen hjerteleg takk ♥️.
      For andre som lurer, nei det var ikkje flaxlodd, men to stk teleskopiske grillpinner, og ei nusseleg blå tøykanin 👍♥️.
      Eg synte kjerringa den eine (blått handtak), og fekk umiddelbart beskjed om “den andre (neongrønt handtak) er min” 🤣.
      Dei verte nok brukt når grillsesongen startar, om ikkje so brott 😊.
      Kanina tenkjer eg verte maskot i bilen 😊, om ikkje kompisen min stikk av med den 😂.
      Kompisen min, er altså ein psykisk utviklingshemma som eg er støttekontakt for.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg