Kokkejævel har helt rett ang. Topplista!

Nei, dette er ikke clickbait. Kokkejævel fungerer ikke som clickbait lengre. Dette sjekket flere bloggere ut for noen dager siden med å bruke ‘Kokkejævel’ i overskriften, og for de av dere som ikke fikk det med dere, man fikk færre klikk på bloggen når man bruker han som clickbait. Kokkejævel er erklært irrelevant på blogg.no, han er ikke engang med på Topplisten, mohaha.. flir nu førr fan!!

😂

Neida, seriøst.. det som derimot fungerer er innlegg der man deltar i konflikt med å poste innlegg om at der er faktisk en pågående konflikt (bloggkrig), men at man selv ikke er en del av den. Gud forby!! Man bare skriver om det liksom.. haha.. flir nu førr fan!!

😂

Men med det sagt, grunnen til MIN overskrift er at Kokkejævel har postet (og re-postet) et innlegg der han ytrer seg om hvordan få klikk på bloggen sin. Der forteller han at hvis man ser på topplisten så ser man bak (eller under) navnet på den respektive blogger, så står der et tall, og det er antall sidevisninger.

Flere har tatt til ordet for, og mener bastant at blogg.no har sluttet med å telle sidevisninger, at tallet viser antall unike lesere. Disse tar dessverre helt feil, Kokkejævel har rett. Jeg har selv testet dette ut nå. Jeg kan ikke forklare, det blir for rotete, men jeg har tatt screenshot av dagens toppliste og lagt ved her. Hvis dere scroller nedover til den som ligger på plassering 10, som i dag er bloggen til Monica Vederhus. Dere ser at jeg har laget en rød pil som peker? Hva står det der? Scroll nedover nå..


PS: klikk her for fan 👉🏽 «Blogg Fun Fact»

Med det sagt, ha en fin kveld 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#topplisten #bunny #bunnytrash

7 kommentarer
    1. For å se antall personer som er på bloggen må man inn på GA, men…om eg f.eks klikker meg inn på din blogg får du ett klikk. Hvis eg begynner å klikke meg inn på spesifikke innlegg du poster får du flere klikk av meg. Om eg derimot er “kjip” (DET er eg med noen bloggere hehe) så klikker eg meg kun inn på selve bloggen, f.eks bruker eg kun linken på lista – Da kan eg klikke inn så mange ganger eg vil, men du får fortsatt kun 1 klikk. En ting tok han feil på: Man kan ikke gi sin egen blogg klikk slik man kunne i “gamledager”

    2. Bare at jeg ikke har noen graf jeg følger med på… jeg er på lista ja… ikke noe med det… men jeg har ikke noen statistikk å følge MED på.. kurve – kanskje det ikke finnes heller. Husket at vi kanskje kunne laste inn noe… nei glem det – kanskje jeg misforstod 🙂

      1. Aaah.. jo, nå er jeg med. Men innlegget handler kort og greit om topplisten, at tallene vi ser der er antall sidevisninger, ikke unike lesere, som mange påstår. Ser jo at mange skriver feks at «i dag har jeg klatret opp til plass 27 og 255 personer har lest bloggen». Det stemmer altså ikke. De 255 sidevisningene kan være kun 5 personer for alt vi vet 🐰 Det var hva Kokkejævel forklarte i innlegget du kommenterte hos han 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg