Kan skrive til jeg blir blå i trynet, haha!!

Jupp, sommeren 2024 vil jeg påstå har vært den kjedeligste perioden som blogger, ihvertfall de ti siste årene. Med begrensninger på facebook-profilen min og blogg gruppen min på facebook. Dette har jo da vært et halvt år, og skulle opphøre da september startet, men der har jeg kanskje misforstått noe, for når jeg klikker inn på profilstatus, så er det slik enda.

I begynnelsen av juli begynte i tillegg blogg.no å kødde, og det bare varer og varer det også. Masse feilinfo og tekniske feil i alle retninger. Har vært så utrolig lei i det siste, og gidder mindre og mindre og klikke inn her. Jeg skriver innlegg og logger ut. Selvfølgelig, popper innom en og annen blogg som jeg anser som verdt å få med seg, men engasjementet er langt fra det samme.

Egentlig hadde jeg trodd at Bunny på et tidspunkt bare skulle drukne iblant alle tekniske feil, falske opplysninger og sensur. Har likevel faktisk klart å holde hodet over vannet, men nå i det siste har det bare vært såvidt. Nå tror jeg det er bare én og annen de siste dagene som ser at jeg poster innleggene mine på Facebook. Sånn ellers er det vel bare nysgjerrige via blogg.no som klikker mest innom. De som leter etter noe å kritisere. Og det er jaggu gøy med slike folk. Ikke det at de aldri sier noe positivt, at de forholder seg tause helt til at de har noe dritt å slenge. Nei, det jeg mener er gøy, ironisk, men gøy.. det er at når det føles som om bloggen skal drukne, så er det faktisk insektene og nettrollene som er livbøyen. Det er dere som holder liv i bloggen slik at jeg blir værende. For så lenge noen klikker inn og leser, så kan jo jeg skrive til jeg blir blå i trynet. Hehe.. Natta 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg