Kan påskeværet forkludre Bunnys påskemoro??

Ja, jeg bare spør.. for her nå i Drammen er det ihvertfall slik at været er helt upåklagelig, fantastisk nydelig og deilig. Gode følelser strømmer gjennom kroppen, yuhuuu.. Det skal liksom ingenting til for å være i godt humør når det er slik som dette, sant! Hellige kaninmåne, jeg kan ikke få sagt i ord hvor digg jeg synes dette er!! Hoppetihopphopphopp..

Snuppen min og jeg har vært og handlet påskesjokolade, påskemarsipan, middager, egg, brød og melk og det vi trenger fordi det er jo tradisjon å handle masse mat akkurat denne dagen fordi butikkene er stengt et par dager i påsken, hahaha.. på kjøpesenteret var det bilkø, og på matvarebutikken var det ingen handlevogner ledige. Det er helt fantastisk hvordan vi mennesker er, vi gjør ting hektiske, vi lager unødvendig stress, men det er jo litt moro også da. Lete etter ting som er utsolgt, stå i lange køer for å betale, fulle forsinkede busser, overspise slikkerier.. hehe.. spinnvilt!

Neida, så ellers er det slik at snuppen min skal jobbe i påsken, og jeg skal ha påskemoro her på bloggen, da blir det full eggejakt!! Er dere med? Her skal det deles ut påskeflax og påskeoverraskelser, så jeg håper jo at flest mulig blir med. Jeg har jo selvsagt forståelse for at mange skal på påskeferie, noen vil gå tur i det fine været om dagene og så videre. Men jeg vil minne dere at på mobilen (som alltid er med på tur sant) er det bare få tastetrykk så er dere inne på Bunnys blogg!! Gjør Bunny hoppende glad, er dere med?!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påskemoro #bunny #bunnytrash

17 kommentarer

Siste innlegg