Jenta i vinduet på andre siden av gata.

Rastløsheten kicket inn her og jeg måtte ta meg en runde ned til sentrum. Jeg hadde en liten lapp med ting jeg hadde tenkt å handle, så jeg fant ut at jeg kunne dra til CC kjøpesenter på Brakerøya på andre siden av elva. Der har vi Rusta, og «Lene Elisabeth» hadde inspirert meg tidligere i dag til å dra dit.

I fjor kjøpte jeg frø (chilli og tomater) på Rusta, og frø var en av tingene som stod på listen min i dag. Frø, blomsterjord, zalo og babybel ost. Jeg angrer egentlig litt på turen. For ikke var det folk noen steder. Det er en av grunnene til at jeg beveger meg ut, for å se folk. Har jo ikke noe familie som kommer på besøk, eller som jeg kan besøke. Er jo bare snuppen min, jentene våre og meg. Ikke engang på senteret var der folk. Eneste var at de har opprettet en sånn «stasjon» inne på senteret hvor man får gratistester. Og der var det kø da jeg ankom, og kø når jeg dro. Jeg vil ikke være med i denne filmen lengre har jeg sagt!!

En annen ting var at jeg kom hjem uten både frø, blomsterjord, zalo og babybel. Rusta hadde ikke begynt å selge frø engang. Ikke hadde de frø på blomsterbutikken heller, «da må du på Hageland» fikk jeg beskjed om. Faen om jeg drar helt til Lier kun for å kjøpe frø. Så da kjøpte jeg ikke jord heller. På matvarebutikken hadde de hverken babybel ost, eller zalo. Hva er oddsen? Hva gir dere meg??

På matvarebutikken hadde de tilbud på kjøttdeig uten salt og vann, og lav fettprosent. Så jeg kjøpte noen slike og en økonomipakning med fire pk pastasaus. Så da blir det spagetti og kjøttdeig i pastasaus spicet opp med Carolina Reaper til kveldsmiddag når snuppen kommer fra jobb senere.

På Rusta kjøpte jeg seks lilla sofaputer. Putene i sofaen her blir fort «knadd ihjel» av snuppen min og jentene. De vi hadde var slike langhårete lodne gråhvite sofaputer som var så deilige og fine da vi kjøpte dem, men nå ser dem ut som grevlinger overkjørt og drept av Nord Cargo. Nå er de gamle borte, og erstattet med nye lilla puter, som jeg tenkte ville gi litt farger til stua som faktisk bare har grå møbler og gulvteppe. Eneste som er farger er en rosa platespiller og fire sjeldne og nummererte popart-bilder av Madonna. Yngstejenta i huset likte ikke de nye putene, det tok henne ganske nøyaktig tre sekunder og et kvart så lå alle putene på gulvet her. Da var det greit, så la hun seg, og snorker nå fornøyd med min side.

Flere på nett har omtalt en serie på Netflix som heter «The woman in the house across the street from the girl in the Window». Det er åtte korte episoder på under en halvtime hver. Mange sier de liker den, men de liker ikke siste episode. Slutten er visstnok ikke særlig bra. Jeg så de syv første episodene i går, og jeg synes ærlig talt denne serien ER bra, bortsett fra hun mørke politidama, hun kan dere få av meg, Titten Tei er langt bedre skuespiller, Julius også. Nå skal jeg se den siste episoden, så kan jeg danne meg en egen mening om den «elendige» slutten.

Ha en fin fin kveld alle sammen 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

20 kommentarer
    1. Hehe så bra jeg inspirerte deg til å ta turen på Rusta, man finner alltid noe der enten det skal ligge på gulvet eller ei. Ler av de gamle sofaputene dine som ser ut som grevlinger overkjørt og drept av Nord Cargo *dævver!*🤣

      Den serien har jeg hørt om så tror jeg må foreslå den en kveld❤

      1. Det hører med til historien at Rusta hadde bare små poser, hvilket er helt idiotisk, én pute i hver pose da, til tre kr stk á seks puter. Det var noen her på blogg for noen mnd siden hadde regnet ut hva det koster for poser alt i alt, og det er ganske utrolig hva en kaster ut vinduet i penger uten å se det store bildet. Jeg bruker ha med meg én pose, men i dag hadde jeg ikke det. Jeg ble grinete over at jeg ikke fikk noen poser jeg da de ikke hadde ordentlige poser. Sniker, jeg kunne nesten kjøpt en halv pute til for de posepenga 😂😂😂

    2. Fine puter da og likte fargen altså, glad i akkurat denne type lilla…
      Men så tråkig at det ikke er folk ute da…Det er jo gleden ved å dra og titte i butikker…se folk…Jeg er som deg.
      Trenger ikke kjøpe noe en gang jeg…bare titte rundt meg…
      Har lest flere av innlegga dine i dag…men rekker ikke over det hele med kommentarer…
      Sitter og knoter hele dagen på jobben vettu!
      Akkurat nå månedsoppgjør….
      God kveld….

      1. Jeg er glad i lilla generelt, men likte disse godt da de ikke skriker ut av sofaen, vi har temmelig rolig nøytral stemning i stua. Grått, som skrevet, men fire Madonnabilder med knæsje farger og fire bokstavar LOVE over sofaen i speil og bling-bling, dette spriter litt opp synes vi. Men nå har jeg tatt putene opp av gulvet, så gikk jeg på balkongen og kom tilbake, da ligger de på gulvet igjen og begge jentene snorker. Fin fin kveld til deg 🥰

    3. Artig med fornyelse, men håper jenta di syns de er fine og kan få lov til å ligge i ro i sofaen. Gratulerer med fornyelsen. At det går an å ikke finne zalo og babybel på matbutikken :o….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg