Jeg vet ikke mitt eget beste?!

Etter jeg postet mitt innlegg om «karikaturstriden» i går begynte det å koke rundt omkring i sosiale media, og det ble veldig vanskelig å følge med på hva folket har å si om alt som oppstod som konsekvenser etter disse tegningene ble publisert første gang 30. september for 19 år siden.

Et flertall, utfra hva jeg kunne se, fordømte episodene og hva den islamske verden fant på av terror på grunn av noen satiretegninger. Samtidig kunne en se at mange i dag fremdeles ikke har forståelse om hva dette handler om. Den politiske doktrinen islam. Det absurde er at dette er ikke hendelser fra 600-tallet. Dette er nåtid. Dette er vår verden i dag hvor det er faktum at vestlige land, inkludert Norge, importerer ukulturer hvis holdninger er at hvis noen til eksempel tegner en tegning dem ikke liker, så skal du drepes!

Hvis dere leser innlegget mitt fra i går, virkelig leser, og ser hvordan én handling fikk konsekvenser og ringvirkninger som medførte de grusomste terrorhandlinger. Og på tross av all den kunnskap vi fikk etter dette, så fortsetter importen av ukulturen og holdningene, som da vil få sine konsekvenser av høyere grad etterhvert. Enda mer grusomheter og terror, i enda større omfang.

Absurd er det å følge med på diskusjonene og lese at noen kaller meg kunnskapsløs og uvitende. Påstander om at hva jeg skriver ikke stemmer, at det er ingen sammenheng mellom terroren og islam. Det er ganske rystende å lese at folk ikke ser sammenhengen når det faktisk var slik at 5 imamer reiste fra Danmark til Egypt for å møte Det muslimske brorskap for å terrorisere Danmark og vestlige land som straff, og hevn, etter en dansk avis publiserte noen tegninger dem ikke likte. Hvordan man ikke kan se sammenhengen mellom imamer, det muslimske brorskap og islam er jo helt hinsides. Hvilken planet lever disse menneskene på? Hva slags medikamenter inntar de? Vet de ikke hva en imam er? Hva det muslimske brorskapet er?

En annen ting, innlegget mitt var i bunn og grunn ikke basert på min kunnskap og hva jeg vet og ikke vet. Innlegget var på ingen måter synsing, basert på rykter eller sådan. Hele innlegget var basert på dokumenterte faktiske hendelser som enhver kan søke opp og finne fram selv. Disse hendelsene er ikke engang forsøkt å begrense tilgang til, det ligger der ute for alle og se. Jeg bare samlet noen av de mest omtalte hendelsene i denne historien og gjorde det til et samlet innlegg. Tro meg, det er mange flere hendelser som kunne vært tatt med i innlegget, men innlegget ble allerede av en sådan størrelse at det kunne medført at langt færre hadde orket lese det. Folks hjerner er mer begrenset enn for noen tiår tilbake, det er tungt å lese en artikkel og ta innover seg innholdet. Vi lever i et samfunn hvor noe mer enn en Tik-Tok videosnutt på 15 sekunder blir for utmattende for de sarte sjeler.

En kvinne ble rasende på meg, og siden hun ikke kunne argumentere imot innholdet i innlegget, da det er kun veldokumenterte fakta, så klikket hun i vinkel og startet fullstendig utskjelling. Personangrep. Hun hadde en rekke nedsettende kommentarer om meg, uten at jeg skal gå nærmere inn på dem. Men uttalelsen om at hun kunne vedde på at jeg aldri har delt et måltid med en muslim. Det ble et tapt veddemål for denne kvinnen, og vitner om hennes kunnskapsløshet og uvitenhet.

Jeg har altså vært sammen med en tyrkisk muslim. Som i et forhold. Min samboer og jeg ble stoppet av militære i Afrika fordi vi ferdes med hva som ble omtalt som «Sahara-banditter», og vi var ikke akkurat høye i hattene da disse rasende voldsmilitsene kom for oss, bevæpnet med blant annet maskingeværer. To venninner av oss, et lesbisk par, måtte ta av seg gifteringene. Flere års fengsel for å være homofil der. Dette var samme området som Maren og Louisa ble halshugget.

Vedkommende som gikk til frontalangrep på meg i kommentarfeltene i går er fullstendig uvitende om de muslimske kvinner som er en stor del av årsaken til at jeg poster innlegg om islam. Jeg har venninner som lever med nytt navn på skjulte adresser. Jeg har venninner som lever i muslimske land som har bedt meg dele historiene. En veldig nær venninne sa «del til alle som vil høre, og de som ikke vil høre». Hun ble tvangsgiftet med sin fetter som barn. Hun vokste opp som husslave for sin far, blant 24 søsken og tre mødre. Hun ble slått, banket, pisket og svidd på brystene med sigaretter. Før hun var ferdig med tenårene hadde hun født 3 barn, som hun i utgangspunktet ikke ville ha (hun elsker barna sine). I rundt 30 år har hun kjempet for å bryte ut av ekteskapet, før det ble innvilget. Nå er kampen om å få opphold i et vestlig land.

Jeg har spist mange måltider med muslimer, men de fleste er slike som «bekjenner seg som» muslimer fordi de er redde for konsekvensene ved å fornekte islam. Bli utstøtt, nektet kontakt med familie, vold, fatwa og æresdrap. Mens enda flere er «falne muslimer», ex-muslimer som har tatt farvel med islam og lever med voldsalarmer, på hemmelige adresser, og politibeskyttelse må til innimellom. Jeg sitter på mange historier, men ikke alle er mine historier å fortelle. Men kunnskapsløs og uvitende?! Ok.

De som kjenner meg vet hvor jeg bor, og hvor jeg har vært, så min eneste kommentar til denne damen som verbalt angrep meg var at hun må gjerne bedrive personangrep, det viser bare «hvor søt, snill, god og smart» hun er. Hun skrev at når jeg skriver om islam og innlegget jeg postet i går om «muhammedkarikaturene» så gjør jeg bare ting verre for muslimske kvinner. Verre? Snakker om uvitenhet, hva er vel verre enn å bli torturert, være husslave, fange, og bli drept for å bære en hijab feil? Hva er verre enn å bli voldtatt tusenvis av ganger gjennom livet? Hvordan kan en norsk kvinne påberope seg å vite hva som er verst for muslimske kvinner – enn muslimske kvinner selv?

Det er en besynderlig greie her i Norge, for er det noe jeg har fått med meg så er det at det er kvinner i hovedsak som står i front for mer uvettig innvandring og islamisering av Norge. De påstår også at det er ekstremister som begår ekstreme handlinger, og de er fullstendig ignorante for at det faktisk er islam som er ekstremt. Min venninne til eksempel, som vokste opp med en far, tre mødre og 24 søsken. Hun som ble giftet bort til en fetter som barn, måtte føde tre barn før hun gikk ut av tenårene, etter uttallige voldtekter, piskeslag, og førsøk på å ta sitt eget liv.

Hun kom fra en helt vanlig islamsk (muslimsk) familie.

Det er skammelig at norske kvinner dekker over og benekter dette, at de mener at slike som jeg skal holde kjeft og ikke fortelle disse historiene. Det skjer ikke. Om ikke kvinner selv vil stå opp for andre kvinner, hvem skal gjøre det da? Jeg holder ihvertfall ikke kjeft! Jeg lover tusenvis av flere innlegg fremover, tusenvis!!

Til sist, i dag ble jeg oppringt av en annen kvinne. Hun ville forhøre seg om å bruke innlegget mitt i går som kilde til en artikkel hun holdt på med. Hun ønsket forsikre seg at innholdet var riktig og om jeg kunne oppgi mine kilder. Alt er veldokumentert, så den saken er jo grei. Hun skriver artikler i diverse media som Dagen og Fedrelandsvennen. Så det blir jo spennende og se hva som kommer på trykk. Godt er det at ikke alle kvinner i dette landet er helt blåst mellom ørene.

Noen skrev i går at jeg vet ikke mitt eget beste, fordi jeg postet innlegget i går, jeg kan si det samme, vet folk som bidrar til sosial kontroll, tortur, piskeslag, slaveri, kvinneundertrykkelse, tvangsekteskap, homohat, vold og terror sitt eget beste? Vet DU ditt eget beste??

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#islam #islamisering #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Eg vet absolutt mitt eget beste og eg kjemper som regel kun de kampene det er verdt å ta…Som om at noen egentlig har et ønske om å finne frem hijab…Det skjer aldri. Når det kommer til disse tegningene så husker eg veldig godt den dagen det var på nyheten for eg holdt på å le meg, ikke ihjel, men bare nesten…Fant fort ut at det ikke var populært og på en måte skjønner eg det også. Han, altså Mohammed, er jo den største de har uten om Allah så å gjøre noe så nedrig som det han ble fremstilt for skjønner eg er krenkende. MEN, det er langt fra å bli krenket til å utøve terror. Forkastelig. Har vært som du vet mange ganger i Libanon, landet fremstår som ganske liberalt i de “normale” områdene, nær familie gikk kledd som de ville og gjorde stort sett som de ville, likevel både så eg og følte at de likevel var mektig underdanig sin mann…I noen situasjoner lata eg som om eg også var det for at det ikke skulle bli flaut, men her hjemme er det eg som er sjef *ler* Eller, eg gjør i grunnen som eg vil 🙂

      1. Libanon er kjent for å være landet som har størst religiøst mangfold i Midtøsten. Landet var kristent, men har etterhvert offisielt anerkjent flere religiøse grupper, et konsosiert demokrati der tanken var at makten skulle fordeles proporsjonalt med størrelsen på de mange religiøse grupperingene i landet. Dermed ble Libanon islam-styrt. Der føkket de det til.

        Det er intet demokrati (eller noe som helst land) verdig, hvor kulturen og holdningen underbygger terror og drap for karikaturtegninger. Jeg har sett langt verre karikaturer av Erna Solberg. Det skrives mye om hvor lettkrenka folk er, jeg kan ikke se annerledes på dette enn at islams følgere benyttet karikaturene som noe annet enn et påskudd for grusomme handlinger. I motsetning til Erna Solberg er det ingen kunnskap om hvordan «profeten» Mohammed faktisk så ut, så i bunn og grunn kunne tegningen vært av en hvilken som helst Mohammed, og det myldrer av Mohammeder. Nonetheless, det er uansett farlig at Norge får en stadig større befolkning som har tilbøyelighet for terror og drap om noen skulle tegne, eller poste bilde av (som jeg har gjort) denne figuren.

        Jeg er glad du er her og ikke der 🥰🐰

    2. Ytringsfriheten har særdeles tøffe kår i vårt samfunn.

      Retten til meninger er på en eller annen underlig måte blitt tillagt kontroll og akseptmulighet blant individer som ønsker alt annet enn åpne debatter 😞

      1. Helt sant. Tenker at folk som ikke er interessert i kunnskap om tema bør holde seg unna debatter om tema. De bør heller lytte, kanskje de lærer noe 🐰

          1. Jeg har Bunny på FB og MeWe. Som du ser (blå deleknapp under overskriften i innlegget) så er det aktuelle innlegget delt noen hundre ganger av leserne, så da kan jeg følge opp de delingene der det er engasjement 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg