Jeg vet ikke hva som skjer videre.

Tenk å våkne til hva som skulle være slik en nydelig dag, sol og deilig og følelsen av en kommende vår. Likevel skulle dagen bli så dyster.

Jeg har meldt meg helt ut og ikke orket snakke med noen. Bare vært inne her med jentene mine og vesle Dimple. Hun er helt utslitt hun stakkar etter besøket hos dyrelegen i dag. Hun var snar å legge seg igjen etter hun hadde spist middag, normalt må hun rett ut og tisse når hun har spist middag, men ikke i dag.

Jeg har bare lyst å kose henne og si at alt blir bra, bare ha henne i armkroken og la henne føle seg trygg. Hun har på tross av situasjonen bare blitt gladere og gladere for hver dag her, nå ligger hun og jentene inntil hverandre som en ekte familie, så blir det stopp. Matmor kommer å henter henne i morgen, jeg vet ikke hva som skjer videre. Jeg vet bare at jeg er trist og sint inni meg.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pug #mops #pugs #dimple #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹👍🇳🇴

      Eg hadde IKKE levert hunden tilbake til eier,aldri i livet 😢 Begrunnelsen for å ikke levere tilbake er helt åpenbar omsorgsforsømmelse og total ignorering av den stakkars hundens helseutfordringer.Eier burde skamme seg og eg er glad det er noe som heter KARMA.
      Eg vet ikke mye om hva som har skjedd med hunden,men en ting vet eg,hundens helseproblemer oppsto ikke over natta,dette har pågått lenge og burde vært tatt hånd om for lenge siden,hunden har lidd i smerter og sykdom uten å ha fått hjelp.Folk blir fratatt rett til å ha ansvar for dyr på det grunnlaget heldigvis,om man bare får tatt sånne uansvarlige eiere.
      Eg håper at du fortsetter å ta vare på hunden for hundens beste sin skyld og eg håper at du beholder henne,stakkars liten,så tapper og tillitsfull til tross for store problemer og store smerter 😢❤️
      Eg kan ikke få sagt nok hvor glad eg er for at hun er hos deg,da vet eg at hun er i de aller beste hender ❤️
      Hilsen synskepeggy.

      1. Du har rett i mye, men her er omstendigheter, ikke at det er noen unnskyldning, men det gir mer forståelse for situasjonen. Hun har nå spurt om vi kan overta hunden, og hun tar alle kostnader.

    2. Ahhh.. Skjønner at det må være helt for jævlig nå som dere har hatt henne såpass lenge.
      For å være ærlig, ble jeg faktisk litt overrasket, for etterhvert som tiden gikk, har jeg gått ut i fra at hun ville bli værende.. Men npr det først er sånn, så må det jo i det minste kunne gå an å foreslå en slags fordeling, – altså co-parenting her..(?) For denne personen burde jo ha forståelse for at dette ikke er helt lett for dere heller, når dere har tatt dere av henne som deres egen i såpass lang tid..

      1. Hun var hos oss en måned i sommer, og nå har hun vært her en uke, man blir jo fort glad i slike kjærlighetsfulle småtroll, og da gjør det noe med en når en ser at de ikke har hatt det så bra som dem burde hatt de siste månedene. Vi er i en situasjon nå hvor avgjørelser må tas, og det er ikke enkelt.

    3. Vi blir veldig, veldig glad i dyra våre ❤️ Vi holdt på å miste hunden vår for noen uker siden. Da var det sorg i heimen altså!! Voksne ungdommer satt og grein så tårene spruta 💞 Og jeg som liksom skulle være den rolige, sindige voksenpersonen her, satt og grein i hemmelighet til min gamle mor på tlf 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg