Jeg tar avstand fra alle disse bloggerne!


Som blogger og i bloggerverdenen er jeg nok bare et null. Jeg, mine meninger, tanker og følelser betyr sikkert ingen ting for disse influencerne (bloggere og podcastere) og Vixen.

Likevel så må jeg bare nok en gang fremheve at jeg tar avstand. Isabelle Eriksen, Joakim Kleven, Fetisha Williams, Isabel Raad (Sraad) og Sophie Elise mfl støttet alle demonstrasjonen i Oslo og deltok der. Usikker på om Sophie Elise var tilstede, men vet hun støttet den. De som var der har skrevet. «Jeg hadde på meg maske og holdt avstand fra de andre 15000 der vi sto som sild i tønne» 😂

Rosabloggere, OMG!! Den eneste bloggeren jeg har lagt merke til som har tatt avstand er ‘Kokkejaevel’ Asbjørn Sandøy. Og meg selv selvsagt. Men vi er ikke rosabloggere (BunnyTrash er mørk lilla). Vi vet bedre enn å samle 15000 mennesker midt i en pandemi. 

«Denne saken er for viktig til at vi ikke skulle stille opp og støtte dette» sier rosabloggerne.

Mitt tilsvar til det: Er det ikke viktigere å holde folk smittefrie, friske og forhindre dødsfall, det dere gjør jo det motsatte?! Hva er poenget med stå opp mot rasisme på bekostning av andres levebrød, ruinering av samfunnet, folks liv og helse? Må da være bedre å bekjempe hat som rasisme, homofobi etc i hverdagen?

Bruk bloggene deres, media og så videre. Dere er jo så gode på det ellers!! Bekjemp hat og fordommer i hverdagene deres. Denne demonstrasjonen kunne dere tatt ved en senere anledning. På samme måte som PRIDE paraden er utsatt, kunne dere utsatt dette, men likevel ta standpunkt mot rasisme.

Jeg nevner PRIDE fordi det handler om å bekjempe de samme fordommene og hatet mot homofile, rasisme og så videre. Det handler om inkludering og likeverd. Men dette stuntet deres handler vel kanskje mest om å få vise dere frem? Vise at dere støtter den gode sak? Ta masse «kule» bilder. Utnytte anledningen til å vise frem hvor medmenneskelige og hjertegode dere er.

Ødelagte familier der de har mistet sine nære og kjære, og de som etter denne «godhetsparaden» deres mister noen til viruset og pandemien, de kommer ikke til å sette dere særlig høyt. Tvert imot! Det var faktisk veldig egoistisk å stille på denne demonstrasjonen, og enda verre med alle skrytebildene i ettertid.

Med det sagt så holder jeg nå på å pusle her hjemme. Gjør det klart til kvelden hvor vi skal kose oss med musikk, snacks og noe godt i glasset. Bare nyte livet og stenge ute all galskapen i verden. Det håper jeg dere som leser her også gjør. Såvidt jeg vet så lever vi bare en gang. Vi må ta oss tid til å leve, nyte livet og kose oss. Det er viktig!

Beste ønsker for og til dere alle ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid19 #sars #corona #korona #pandemi #drap #korrupsjon #pandemic #koronavirus #vixen #pride #superspredere #plan #plandemi #demonstrasjon #influencere #virus #bloggere #podcastere #plandemic #idioti #rosabloggere #oslo #norge

4 kommentarer

Siste innlegg