Jeg synes det er koselig og deler gjerne!

Det var noe med å våkne før klokken 08:00 og høre plutselig akkurat på hele timen «pling» så var strømmen her borte. Vi har visst om det over tid at strømmen skulle være borte 10 timer denne dagen, likevel glemte vi begge to det. Ikke ble det noe tassimo kaffe på balkongen, ingen av oss hadde husket å lade mobilene våre, frokosten uteble da vi hverken kunne koke, steke eller fritte egg.

Det som egentlig kunne vært ergerlig ble veldig hyggelig, for her er været så nydelig at jeg herved erklærer sommertid. Altså det er 20 grader her i skyggen ‘as we speak’. Vi kledde oss i shorts og t-skjorter og gikk ned til sentrum. Siden sola skinte på feil side av torget så ble det til at vi tok brunsj på Egon. Jeg prøver mest mulig å unngå stedet, ikke fordi de ikke har god mat, for det har de. Ingenting er dårlig, det meste er greit, og noen retter er veldig bra. Jeg bare synes enkelte av prisene er litt i overkant når man kan få like bra og bedre mat rimeligere på andre steder. Prisene på drikkevarer er uforskammet, 70 kroner for ei CocaCola, skulle tro brus er en spesialitet kun dem har. Anyways, vi bestilte lunsjpizza, en Pollo til snuppen min, og en Carbonara til meg. De var psykt gode, så akkurat de er vel verdt pengene, in my opinion, så vet dere det!

Joda, mobiler ble ladet og vi koste oss med vindusplass, ja vi satt inne, for som sagt så var skygge og sol på feil side av torget her. Men etterpå var det innom Starbucks for en Venti kaffe Mocha som jeg koste meg med i sola midt på Bragernes Torg. Yumm.. deretter var det tid for ærender, jeg fikk kjøpt inn overraskelsene til vinnerne av påskeleker jeg nettopp hadde her på bloggen, og en hel bunke med Flaxlodd.

Ironisk med disse flaxloddene, har fått med meg i bloggen til kjerringa at jeg blir kritisert for å dele ut flaxlodd, jeg er visst Jekyll&Hyde fordi de mener jeg er antivaxxer, islamofob og deler ut flaxlodd. Antivaxxer er jeg ikke, har tatt mange vaksiner jeg, men ikke Flåttvaksine. Er det gærnt liksom? Er det et krav eller er det frivillig å ta vaksiner? Islamofob, javel. En fobi er vel frykt for noe?! Den som ikke frykter ideologien islam har ikke kunnskap eller vett!! Rett og slett!!

Jeg ønsker et trygt og godt samfunn, skulle det liksom være galt? Jeg liker å dele når jeg har noe å dele, jeg lager middager og inviterer gjester, vi har festlige lag på balkongen og serverer snacks og shots! Vi lever her og nå, hvorfor ikke gjøre det hyggelig. Kjerringa bør skaffe seg nye venner, mye bitterhet på den kanten. Hehe.. jeg må le, jeg synes det er hyggelig å dele ut flaxloddene mine, og jeg håper flest mulig vinner masse på dem, spesielt tenker jeg på «Solliv» og hyttedrømmen hennes. Jeg unner henne den!

Anyways, hehe.. er blitt glad i det ordet. Anyways, engelsk er bedre enn kebabnorsk ihvertfall. Etter innkjøp av overraskelser og flaxlodd ble det en tur på bingo, månedsvis siden vi har vært der. Jeg spilte bort 200 kroner uten noen vinnerlykke. Hehe.. vinnerlykke er overført til Flaxloddene som blir sendt ut en av dagene. Nå er strømmen kommet her hjemme og vi friterer Pirog. Kos dere masse folkens 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#flax #bunny #bunnytrash

28 kommentarer
    1. kipt å våkne idet strømmen går da ,da er jeg gladvi har vedfyring ,en vedovn på kjøkkenet og den har i tillegg en kokeplate ,og en på stua ,så kaffe hadde det blitt og mandag tok vi ut gassgrillen så frokost kunne det også blittom den skulle grilles hi hi ,70 for en brus? da hadde jeg gått for vatn hi hi ,ha en fin kveld da

      1. Hadde ikke hjulpet med vedovn og kokeplate når en skal ha tassimokaffe. Normalt ville jeg også skippet den brusen, men var såååå nydelig vær og deilig i dag at jeg ville være raus med meg selv, hehe.. fin fin kveld til deg også 😜👍🏾

    2. En strømløs dag ble veldig koselig hos dere…godt å finne på noe og mat må man ha! Jeg er også av og på med Egon, maten er veldig god…men jeg har hørt at de ansatte blir nektet av eiere å organiserte seg…det liker jeg ikke. Men om det er bra nå vet jeg ikke…Har ikke snakket med pampene oppe i forbundet på en stund!
      Jeg gleder meg veldig til loddet, hyttedrømmen min lever nå snart 24/7 – så da er jeg jo hekta vettu…
      Dere to altså…eller 3 – slutt å lese hos hverandre… 🙂 Men jeg synes det er artig lese kommentarer, det skal jeg innrømme!

      1. Hehe.. jeg leser faktisk ikke de bloggene, helt ærlig, men som du ser i kommentarfeltet så blir jeg jo opplyst, disse vennene til kjerringa gjør jo alt for å opplyse meg, greit nok, det sier mest om den gjengen de er 😂 men hytte skal det bli, vi står på for den 😜👍🏾

    3. Høres ut som en aldeles herlig dag. Jeg synes flaxloddene er veldig koselige, men gir ikke bort selv. Fra gammelt av sa en gammel nabodame at jeg ikke måtte kjøpe lodd til andre, eller gi bort gevinster, for da ga jeg bort vinnerlykke min. (Ikke at jeg har vunnet så mye da)

      Nyt at det er en fantastisk for-sommer dag, det er vel unt.

      1. Altså den lykke og flax som kommer til andre via meg er jo like mye min lykke. Tenk om et flaxlodd fra meg til Solliv hadde gitt henne den hytta, det hadde jo vært helt KANIN!! Tror sikkert hun hadde invitert meg på bobler da, så vinn-vinn 😜🥰

    4. Uten strøm blir alt kjipt lissom – men det løste dere jo lett som en plett med lunsj og kaffe på byn! Deilig! Jeg gleder meg vaffal til å få flaxlodd – jeg tenker at du er en ekstremt snill og omtenksom bunny! Det er ikke mange som gjør sånt for andre! Klem 🙂

      1. Takk snille deg, jeg er vel både og, jeg liker å gjøre greier som dette, var litt jobb med alle påskeinnleggene, men når folk var med så er det virkelig verdt det. Så håper jeg det blir enda mer gøy å få post 😜

    5. Kanskje like greit at dere glemte at strømmen skulle være borte, for dere fikk jo en superflotters dag ut av det 😊
      Syns også det er koselig at du lager i stand konkurranser og deler ut flaxlodd.. så får det nå heller være “kaffebrød” til de som ikke har andre ting å henge seg opp i 😉

    6. Av og til er det faktisk godt at strømmen er borte. Da blir man tvunget til å gjøre andre ting enn de rutinene man ellers har, så aldri så galt at det ikke er godt for noe.😊👍🏻
      Kos deg masse i vårværet!🌱😎

      1. Ja, 10 timer fikk holde, jeg var mest bekymra for at de skulle gjøre noe feil, så de ikke fikk slått på igjen. Maten i kjøleskap og frysere vettu.. kos deg du også 😜👍🏾

    7. For en fin dag dere har hatt, ja 70 kr for en cola er dyrt. Men den pizzaen der så VELDIG mye bedre ut enn den kjedelige grandisen vi spiste.🤩

      Er det galt og være snill også nå? Uff, koselig med flaxlodd da og jeg heier på solliv jeg også. Åh herlighet, bingo, noe så moro, det er ørten år siden jeg var på bingo sist, men liker det da.

      Kos dere masse❤

      1. Jeg har tidligere spist pizzabuffet på Egon, det er ikke samme pizza de bruker når man bestiller egen pizza, så dette var ny oppdagelse, jeg visste ikke at det bar slik, buffetpizzaen er ok/god, men denner er GOD 👍🏾 Snill.. ja, noen har gjort det til sin misjon å kritisere meg, at det liksom er noe galt med alt jeg gjør, alle mine hensikter, jeg er så fæl og blabla (altså dette gjelder bare trollene, ikke vanlige vettuge folk, hehe), jeg har begynt å finne dette veldig morsomt mtp hvordan dem selv fremstår. Attpåtil er det jo litt kult at dem er så besatt av meg, blodfans liksom, tenk Bunny har blodfans 😜👍🏾

        PS: du må gjerne komme å spille bingo med oss, hehe.. 😜👍🏾

        1. Ja noen MÅ bare, det er tydeligvis slik det er.
          Juhuuu, moro med blodfans da, det er det ikke alle som har🤗

          Kanskje det skal bli en mission i sommer, en bingokveld🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg