Jeg spyr av motdemonstranter med PRIDE-flagg!!

Jeg har før skrevet om organisasjonen SIAN (Stopp islamiseringen av Norge) her i bloggen, da spesielt når de har vært i Drammen (hvor jeg bor) og holdt sine oppsiktsvekkende opptredener. Og nei, jeg blir ikke forbauset lengre over alle disse fra importert ukultur og blodrøde aktivister fra voldsvenstre som står og hyler og skriker utenfor gjerdene og ikke lytter til hva andre folk har å si, det er rett og slett blitt slik at man skal ikke lytte, norsk media, våre folkevalgte politikere og deres entourage har sagt at det er ikke politisk korrekt å høre på for eksempel Ex-muslims of Norway eller SIAN. Da er man hatefulle og rasister, forstå det den som kan.

Så lett er det altså å indoktrinere store folkegrupper i dette landet. Islams følgere synes jo det er storartet, veien mot å fjerne ytringsfriheten og oppnå et islamsk samfunn rykker stadig nærmere inn i framtiden. Folk i Norge er blitt islams tjenestepiker uten å skjønne det selv. Nordmenn selv islamiserer Norge.

Grunnen til at jeg skriver om dette nå er at det dukket opp i feeden min på FB at SIAN har vært i Fredrikstad nettopp, der holdt de appeller, og jeg tok meg her tid til å høre på den delen hvor Anna Bråten holder mikrofonen. Det som slår meg er hva hun forteller om homofili i islam. At man blir drept for å være homofil. At det er dødsstraff i islamske land for å være homofil. At det er islamsk lov, at det er Sharia. At hos islams følgere står Sharia over loven, Sharia står over grunnloven, selv i Norge. Hos islams følgere står Sharia-lov over den Norske grunnloven. Alt dette er jo sant, likevel står et gjeng utenfor gjerdene under SIANs demonstrasjoner og demonstrerer MOT SIAN med svære PRIDE-flagg!! Hallo!!! Er det noen hjemme??

Som homofil selv så må jeg ta avstand fra disse motdemonstrantene, de representerer ikke meg. De representerer ikke det PRIDE som jeg har vært med på å markere i mitt liv. De representerer ikke likeverd, aksept, menneskerettigheter og homofiles rettigheter. Ikke faen!! Samtidig som SIAN holdt sin demo i Fredrikstad kjørte politi i islamske land rundt og utførte razziaer og beslag av pride-effekter, bøtela og stengte ned folks levebrød fordi dem støttet homofiles rettigheter, vår alles menneskerettigheter!

Det er ikke lov i islam å elske hvem man vil. I islam er det tvangsekteskap og barnebruder, og homofile blir hengte. Når man da bruker PRIDE-flagg til å demonstrere mot de som kjemper mot slike grusomheter, da tar jeg avstand.

For noen år siden satt jeg to år som nestleder i Landsforeningen for homofile, lesbiske, bifile og transpersoner i Buskerud (LLH). Denne organisasjonen heter nå Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold (FRI) og innad denne organisasjonen har de fått masse greier for seg. Blant annet har de fått inntog i små barns skoleundervisning hvor barn blir spurt om «hvilket kjønn de føler seg som». Hæ? Hva gir dere meg?

Og under Pride nå, 20 juni i Oslo, altså i morgen, så skal det være «Mini Pride: Drag for barna». Altså, dette er ikke karneval. Dette er ikke barn som frivillig kler seg ut som klovn, nisse, popstjerne, spøkelse eller det motsatte kjønn. Nope, barn blir pushet av voksne til å innta en annen «kjønnsrolle».

Nå har dette styret gått langt forbi aksept, likeverd, homofiles rettigheter og menneskerettigheter. Nå har dette gått langt forbi retten til å elske den man elsker. Voksnes rett til å kunne velge selv hvem man vil leve sitt liv sammen med uten å bli forfulgt, hetset og terrorisert.

Nå har FRI greid å gjøre PRIDE-bevegelsen til en indoktrinerende ideologi som man må underkaste seg i politisk korrekthet. Men hvorfor i H*** er dette politisk korrekt? Små barn i Drag og påføring av kjønnsforrvirring i barneskolene? Underkastelse på samme måte som den verste og farligste ideologien i menneskets historie. Støttespillere til islam og islamisering. Folk er blitt apekatter, eller som makaker, slike som er utbredt i Asia og Nord-Afrika.

Når jeg vifter mitt flagg er det IKKE for hverken islam eller organisasjonen FRI!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pride #equality #loveislove #sian #exmuslimsofnorway #islam #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Tusen takk for at du tar det opp dette med den såkalte nye normalen. Jeg som heterofil middelaldrende mann behøver jo ikke engang å forsøke å si noe mot denne kulten. Stemplene sitter da veldig løs. Jeg har absolutt ingenting mot noen som helst pga. hvilken som helst legning de måtte ha. Det jeg har problemer med er å presse disse ting på barn, barn er ganske lett å påvirke særlig når det skjer så utspekulert.
      Ingen aner hva slags psykisk skade man påfører en del av disse barn. Barn skal ikke måtte tenke på sexualitet i denne alderen, ikke i det hele tatt, la nå barn få være barn.

    2. Fantastisk godt skrevet 😊.
      Det er smått utruleg at “vaksne folk” ikkje klarer/vil sjå dette.
      Det er longt forbi galskap det dei held på med, og dobbeltmoralen kan vel knapt verta større.
      At dei ikkje skjønar at svært få kan respektera galskapen/idiotiet deira, vitner om at der ikkje er “monge heime”.

      1. Tenker jeg får begynne reise rundt på disse SIAN-opptredene og titte litt nærmere på hvem de faktisk er som står å vifter med disse pride-flaggene. Når det kommer til FRI så håper jeg flest mulig sender dem et skriv om hvor ødeleggende det er det de bedriver nå.

    3. Her skal det sies at en av de sidene ved deg som fascinerte meg den gang vi så vidt hadde begynt å bli kjent, var at du tilhørte det mindretallet av homofile deltagere i samfunnsdebatten som ikke så kampen for full aksept for seksuelle minoritetsgrupper (altså LGBT) og kulturelle minoriteter for en og samme sak. Jeg vet ikke i hvilken grad du har merket deg dette, men tett opptil enhver ‘homoaktivist’ tar også til orde for et flerkulturelt samfunn with all its means så snart anledningen byr seg (-hvilket også gjelder her på blogg.no..)
      Jeg ville derfor blitt overrasket dersom pride-flagget IKKE hadde vært dratt med inn i dette anliggende. Altså; Det er jo helt rett det du sier; Her flagges jo unektelig et symbol som faktisk er helt irrelevant for det synet som her skal fremmes, da innvandrer- og homofilidebatt er to vidt forskjellige ting. Men non the less, er det slett ikke overraskende at kportene blandes på det her viset..

      1. To vidt forskjellige ting, hmm joda.. men å dra frem et flagg som i utgangspunktet ble til som et symbol for aksept for forskjellige legninger for så å bruke det til å støtte islam som ønsker utrydde homofile, lesbiske, transpersoner etc.. altså mer bakvendt og absurd kan det vel ikke bli? Eller, siste setningen trekker jeg tilbake, galskapen vil ingen ende ta. Heis prideflagget i islamske land. Tyrkia er det mildeste, der bruker de gummikuler, tåregass, banker deg opp med kølle og sperrer deg inne. Prøv Iran, Pakistan, Afghanistan osv.

        1. Ironisk på steroider til tross, så er allikevel typ 99,9% av dagens vestelige LGBT-profiler også er blant de mest innvandrervennlige.. For en del er det nok utkommet fra at de innvandrerne de kjenner til er de som har rømt landet sitt nettopp for å unngå å bli steinet til døde for sin legning. Følgelig, får de et vrengebilde av den gjengse innvandrer, siden andelen av de som faktisk bør- og skal få opphold her er overrepresentert blant de innvandrerne de kjenner til vs. den andelen som er human crap.. 😜

          1. Det tallet ditt, hehe.. er nok lavere. Men jeg skjønner at det kan virke som om det er 99,9 prosent. Organisasjonen FRI, røde sosialister og media får det til å se slik ut.

    4. Bunny, er det mulig at du kan endre overskriften til “Jeg spyr av SIAN-motdemonstranter med Pride-flagg!!”
      Jeg spør, fordi jeg forsøkte å poste denne bloggen på facebook, og da dukket det opp folk som bare leste overskriften og tydeligvis, det eneste de så var “pride-flagg” og da kom det hatefulle kommentarer mot pride-flagget, og det var jo ikke det som var din intensjon.Jeg vil gjerne poste innlegget ditt igjen…. Og så kan vi jo bare si i dag at, det ble så tydelig, at du har rett…. R.I.P alle uskyldige ofre for dette islamist jihad hatet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg