Jeg skjønner ikke, hva annet enn en frosk er der??!

Noen ganger så bruker jeg alt for masse tid på ting som er helt på jordet å bruke tid på, altså det er helt bortkastet! Har dere også det slik innimellom? Altså, til eksempel dette «bildet» som dukket opp i feeden min på FB. Det står «hvis du ser noe annet enn en frosk, så har du en ekkel tankegang». Med den teksten så tenker jo selvsagt jeg som så, at hvis man ser på dette bildet så skal man kunne se noe annet enn den frosken. Så her har jeg sittet da, og glodd på dette bildet, snudd litt på det, sett på nært hold, og holdt det litt på avstand. Kjenner jeg blir litt irritert, for jeg ser jo ikke annet enn denne morsomme og litt småfeite frosken da.. hva annet er der??

aaaarrrghhh…

If you see anything other than a frog, you have a nasty mind!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#frosk #bunny #bunnytrash

22 kommentarer

Siste innlegg