Jeg har sett dem stjele mange barn!!

Norsk barnevern er blitt dømt i menneskerettighetsdomstolen 14 ganger de tre siste årene. Det er veldig bra slik jeg ser det, men som samtidig er helt grusomt at det har gått dithen, at det ventes videre mange titalls domfellelser fremover, i saker som allerede ligger til behandling ved menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg, at det faktisk er så stort og omfattende, så mange utsatte og destruerte familier og skjebner.

Domfellelsene i menneskerettighetsdomstolen utgjør bare toppen av et isfjell. De færreste har orket å bringe sakene sine inn der i en prosess som tar flere år, for det som er veldig tydelig er at barnevernet gjennom flere tiår har bedrevet barnehandel hvor de har stjålet barn fra de dem anser som svake. De har rett og slett angrepet familier hvor de anser foreldre og pårørende å være uten midler til å kjempe mot, hvor det ikke er penger til å ta opp kampen, hvor foreldre og pårørende ikke har et nettverk til å stille opp.

Rettsoppgjøret om erstatninger er på gang. Det kan dreie seg om mange tusen foreldre og barn, som nå kan ha rett til kompensasjon fra myndighetene for de feilgrep som er tatt. Så min oppfordring til dere der ute som enten er eller har vært utsatt for barnevernets vrede, dere som kjenner noen, nå er tiden for å ta opp kampen igjen. Det er nå man kan bli hørt, for hele verdens øyne har vært rettet mot norsk barnevern en god stund nå. Vi ser det ikke så mye i statsstøttet norsk media, men dette er nå bevist, barnevernet her til lands har gjennomført mye ondskapsfull urett og grusomme aksjoner mot barn, foreldre og familier.

I svært mange tilfeller har barnevernet bestemt seg for oppvekstomplassering med en gang, og derved ikke foretatt seg noe som helst for å utvikle tilknytningen mellom foreldre og barn. Jeg har selv vært vitne til mange tilfeller der barn har blitt stjålet og plassert bort. Min søsters to gutter blant dem, hvor far da ikke stilte opp. Etter en bilulykke hvor hun først havnet i koma, sydd med 200 sting i ansiktet og 150 ellers på kroppen, samt andre skader som problemer med hukommelse, grusomme smerter og sterk medisinering gjorde at hun rett og slett slet og kunne ikke ta seg av barna alene. Hun kontaktet barnevernet for å få hjelp til avlastning.

Den avlastningen uteble, i stedet for ble det et hav av møter der barnevernet gjorde situasjonen enda verre, hun ble helt ødelagt psykisk, og det ble det siste jeg så til min søster som jeg vokste opp med og hadde et nært forhold til i alle år. Barnevernet tok guttene og sendte dem til hvert sitt fosterhjem langt fra både mor, øvrige familie og hverandre. Min søster ble aldri den samme igjen, bare verre og verre med tiden. Hun og disse guttene kommer aldri til å få noen form for oppreisning eller rettferdighet etter dette.

Alt dette skjedde mens yngste gutten var tre år, før fylte fire var han i fosterhjem og 12 år senere dukker han og hans fosterfar først opp på forsiden av lokalavisen der de bodde, deretter de større landsomfattende avisene. Dette for å reklamere for barnevernet og fosterhjemsordningen. Det mest absurde var historien som ble fortalt, en konstruert historie hvor det blant annet var skrevet at denne gutten ikke fikk mat av sin mor, men at det var hans da 9 år gamle bror som sørget for det, og fulgte han til barnehagen.

Det var helt vanvittig å se disse medieoppslagene, jeg hadde så vondt i hjertet for min søster og min mor, og jeg var skremt over hvor hjernevasket min nevø var blitt, fordi for han så er det slik historien var, slik han husker den etter å ha fått dette inprentet fra sin fosterfar fra NAV og barnevern.

Eldste gutten bodde tidvis hos sin bestemor, altså min mamma, og tidvis hos sin far. Når faren ikke kunne følge han til skolen, så gjorde jeg det. Jeg hjalp han med leksene, han var hovedsaklig sammen med meg. Han laget ikke mat eller fulgte lillebroren i noen barnehage. Minste gutten ble kjørt til barnehagen av sine besteforeldre, min mamma og stefar. For ikke dét engang ville barnevernet å stille med, at guttungen fikk plass i noen av de flere barnehagene i gåavstand fra hvor barna bodde, men en barnehage på motsatt side av byens sentrum. De rett og slett la opp til på alle måter at min søster ikke skulle makte, de gjorde en vanskelig situasjon umulig.

Etter avisoppslagene meldte jeg inn avisen som først gikk ut med denne saken, for her var brudd på brudd på brudd iht ‘vær varsom’-plakaten. Min mor og søster signerte, men når man ikke har masse penger, ressurser, nettverk, og i tillegg barnas mor, min søster som aldri ble seg selv igjen så måtte dette legges dødt.

I saker som dette er det ikke satt inn veiledning for å oppnå tilbakeføring av barna, og det er ikke gitt samvær ut fra en målsetting om gjenforening, slik at båndene mellom foreldre og barn utvikles videre i positiv retning. Tvert imot! I stedet har barnevernet utviklet bånd til fosterhjem og andre, og redusert tilknytningen til biologisk familie. Dette innebærer en systematisk motarbeiding av gjeldende internasjonal menneskerett.

De tar barn og selger dem. I saker hvor foreldre kan trenge avlasting eller oppfølging har barnevernet gitt konsekvent avslag til foreldrene, enten har de ikke råd eller så har saklig begrunnelse uteblitt. Men de kan altså ta et barn fra sine foreldre og plassere hos en NAV-ansatt og gi denne personen 54000 kroner i måneden for å fungere som «forelder». Jeg betviler sterkt, eller jeg vet at, ikke alle disse fosterforeldrene tenker på barnets beste, men heller egen vinning. De får et barn, penger og status. Attpåtil sammen med barnevernet konstruerer de en virkelighet for barnet som gjør at barnet mister tilhørighet med sine biologiske foreldre og øvrige familie.

Barnevernkontorene har fått med seg både NAV, kommune, nemnder og domstoler, men nå kommer sannheten og korrupsjonen mer og mer fram. Norge taper gang på gang på gang i menneskerettsdomstolen i Strausborg, for de er ikke kjøpt og betalt.

Jeg anbefaler alle som mener seg utsatt for slike overtramp om å kontakte advokat, jeg anbefaler alle som kjenner til, har familie eller venner som har vært utsatt, om å stille opp og støtte. Hjelpe til å ta opp kampen, være en stødig skulder!

Jeg har engasjert meg mye i barnevernssaker og jeg har sett og kjenner til en endeløs rekke av grusomheter. Nå er tiden inne for å få bekjempet barnevernet som har fått eksistere og ødelagt masse menneskeliv, det være barn, foreldre, familier og nære. Nå er tiden inne for å få nedlagt institusjonen og barnehandelen, og få bygd et barnevern som verner først og fremst barna, så foreldre og familie. Og sist men ikke minst, oppreisning og erstatning til de som har vært lidende under barnevernet alle disse år.

Det er advokatfirmaer som allerede for et år siden begynte å sende ut krav om erstatning på vegne av foreldre og barn.

Det kan da kanskje skje, det er ihvertfall lov å håpe, at myndighetene tar ansvar og oppretter en egen erstatningsordning under sivilrettsforvaltningen, som gjør det enkelt for utsatte å søke erstatning. Som sagt, internasjonale media har blikket mot Norge og alle domfellelser i menneskerettdomstolen, det hjelper.

Link: Menneskehandelen i norsk barnevern!

Takk for at dere leste!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#barnevern #emd #strasbourg #media #nav #erstatning #myndigheter #barnevernlov #domstol #rettferdighet #storting #norge #barnevern #bunnytrash

9 kommentarer
      1. Det er sterk kost å leve i et samfunn der folk ser opp til myndigheter og ledende politikere og tror at disse bare vil oss vel. Det de ønsker er penger og makt, og de går over ild for det.

      1. Grete. Forbanna idiot 😡.
        Etter å ha jobba for bv i meir enn 20 år, og hatt 7 barn innom heimen, har eg sett meir enn nok av slike dømer.
        Eg er ein av dei som har anmeldt både fosterforeldre og bvansatte, grunna misbruk av barn, og misbruk av stilling, og kan bekrefte at dette slettes ikkje er nokon konspirasjonsteori.
        Der er alt for monge maktsjuke folk som søker seg til bv, el liknande institusjonar, og som aldrig skulle fått nerma seg eitt barn. Longt mindre fått handsama barns framtid.

      2. Tror du er på jordet. Dvs uten kunnskap. Det Bunnytrash tar opp her, er de sakene der barnevernet tar barn med grunner og årsaker som mer eller mindre kan diskuteres. Det som i mindre grad kommet fram, er de sakene de ikke går inn i. Der det er meldt mistanke om grunner til å gå inn der det henlegges på manglende grunnlag ved at lovens krav om forsvarlig saksbehandling ikke er gjort. Mistenker at det må være mange dette gjelder.

    1. Er så forbanna sant som Amen i kirka🙏Og til alle dere som har både jobba i bv som i tillegg ikke eier folkeskikk og som kan kalle folk for idioteter, kan foreslå at du ikke burde hatt Internett osv…må vi bare overse for de vet ikke bedre. Det norske barnevernet har etterlatt seg så.mange lik i veigrøftene i mangfoldige år nå. Jeg hadde en gang en pappa ,tok livet sitt 32 år gammel pga bv og savnet etter oss..Jeg hadde en.gang en lillebror som.var det kjæreste jeg hadde på jord.. Han endte opp som narkoman og ble 26 år….uvitenhet i et bakvendt land som Norge . Min fulle støtte til.skrekkslagne familier som velger å rømme m sine barn ut av dette landet for å få fred., som kidnapper barn og ødelegger livene til.uskyldige små barn som blir behandla som potetsekker. Hvor er empati ,samvittighet og moralen blitt av? Et barnevernsbarn blir aldri seg selv igjen og vil alltid føle seg annerledes. For de som fortsatt er i live!
      Godt det finnes sånne som deg Bunny.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg