Jeg har blitt SNIKFILMET!!

Helt ærlig så er jeg helt utkjørt, hehe.. altså brått og brutalt bestemte jeg meg for å gjøre grep og innhente nogenlunde sommerkropp (stygt å le av andre). I og med at her faktisk føles som og nærmest er sommer, så fant jeg det for godt å bare peise på hardt! I går var jeg på treningsstudio, ble helt skjelven, har ikke satt foten innom et slikt sted på flere år. Men klatret opp på tredemølla, (pust, pes) så rant den nesten fra meg i 6 km/t. Jeg tryna ikke, så da ble det ei mil på meg i går. Etterpå tok jeg noen runder med den magetingkonstruksjonen. Den følte seg helt sikkert befruktet etterpå. NOT! Var veldig greit i går, egentlig, men fikk ei feit blemme under foten.

I dag faster jeg, og dumme meg begynte her tidligere i dag å surfe på nettet for å bestille spekemat og sådan til ESC-party, og det frista jo. I tillegg er det mange bloggere som liker å legge ut mat i dag, til og med Gryende-Gry som avsluttet sitt innlegg med pannekaker. Og sannheten er at jeg spiste bare en halv kylling i går i tillegg til at jeg faster i dag. Ble ikke engang en deilig tassimo-kaffe på balkongen i morges, men dét skal jeg ha i morgen, dét er helt klart!

Nå skal jeg se de nye episodene med «Grace and Frankie» på Netflix. Jeg synes de er kule og har sett alle de 6 tidligere sesongene. Nå er det sesong 7 som gjelder. Lily Tomlin og Jane Fonda som to «gærne» åttiåringer som prøver selge et toalett som skal hjelpe de som sitter på toalettet —> å reise seg. Oppå dette har mannfolka deres kommet ut av skapet og giftet seg med hverandre. Også er det jo litt marijuanarøyking og smugling av medisiner fra Mexico. Disse to damene i åttiårene ruler!

Ja, også var jeg forresten på treningsstudioet i dag også. Tok på meg solbriller og snek meg inn. Gikk (høhø) ei mil igjen i 6 km/t og brukte den magetingen etterpå. Hadde tapetsert beina med gnagsårplaster, gikk greit, men kom likevel flere blemmer. Så plutselig etterpå fikk jeg en videosnutt tilsendt på messenger. Da hadde noen stått utenfor vinduet på treningssenteret og filma meg! Hjelpes..

https://youtube.com/shorts/L4eKqfHYQvo?feature=share

 

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#snikfilming #52 #diett #trening #faste #sommer #sommermage #graceandfrankie #netflix #janefonda #lilytomlin #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Flink du er som har kommet deg innafor dørene til treningsstudio. Jeg får jo så dårlig samvittighet, for her har det bare blitt med tanken. Helt fram til Coviden feide inn, gikk jeg to ganger i uken 🙈 Her er det tradisjon med hjemmelaget pizza på ESC kvelden, og det blir det nok i år også 🍕

      1. Takk, planen min var jo å komme meg inn i studio våren 2020, men du vet.. etter det har man jo bare blitt sløvete og sløvete, men nå får jeg boostet motivasjonen.. hjemmelaget pizza er ikke feil den lørdagen 😜👍🏾

    2. Ehm….har ikke noen fortalt deg at det er smart å starte forsiktig med dietter, trening osv., for så å øke gradvis? Det sitter lettere da.
      Når det gjelder faste, jeg er god på det for tiden. Spiser veldig lite. Men så har jeg liksom ikke så lyst på så mye heller. Jeg kan jo forsøke å sende deg noen telepatiske tanker om at mat ikke smaker godt 😉 Selv blir jeg litt uvel av all maten som fremvises på blogg for tiden. Men, det er jo bare å scrolle forbi.
      ESC….jeg gleder meg. Men har ikke noen spesiell mat-tradisjon.
      Grace and Frankie ♥♥♥ Jeg har akkurat sett episode 15 i sesong 7. Superfin serie, som bare MÅ sees ♥
      Kos deg masse ♥

      1. Jeg startet jo dietten høsten 2019, etter det har det jo vært on and of hele veien for å justere. Så kroppen er egentlig litt vant til dette jo-jo-greiene, og metoden funker som bare juling. EsC blir moro da, selv om Norge har sendt med de gulingene. Ser på G&F nå, jeg ler.. 😜😘

    3. Du er god 😊.
      I staden for faste, vart det festmiddag på oss. 36 års brudlaupsdag, og brudlaupsdagen må jo feirast.
      Har jo fått gått litt då, då det er tid for hagearbeid nå, men det er jo ikkje trening akkurat.
      Henta svigerfar på “heimen”, og han hadde fått ny sveis. Minna om Tore Halvorsen, og då fekk eg “nei så tjukk du har blitt” på hjernen, skjønar ikkje kvifor det 🤣.

    4. Blir ikke du støl og maroder etter å ha startet så hardt, ja, da er du god ☺️😂
      Vi har nettopp sett ferdig de nye episodene av Grace og Frankie. De er bare klin gærne hele gjengen 😄🤣 Ha en fin fastedag! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg