Jeg er skikkelig nedenfor.


Denne natten blir siste natta her i Harstad. I morgen reiser snuppen min og jeg hjem til Drammen. Det blir godt å komme hjem, har opplevd mye ondskapsfullt i dag. Det er utrolig hva mennesker kan få seg til. Samtidig er det med vondt hjerte vi drar hjem mtp mamma som ligger på sykehuset med sterke smerter da hun knakk armen tvers av i går. Så er det usikkerhet rundt når hun blir operert, hvor lenge hun blir liggende på sykehuset. Der er det ikke fjernkontroll til TV engang, hun bare ligger der liksom og ser i taket for seg selv. Hvem kan holde henne med selskap? Hvem vil stille opp og hjelpe henne fremover? Verden er full av idioter. Må jeg reise tilbake hit om et par dager? Tankene mine går i surr. Jeg må hjem til Drammen og ordne ting. Må jeg opp hit igjen? Jeg er så deppa og vondt inni meg at jeg finner ikke ord… men jeg finner vel ut av ting. Vært flere ganger på sykehuset i dag, drar opp igjen i morgen når vi har sjekket ut av hotellet. Håper ihvertfall vi får vite mer om operasjonen og når den blir gjennomført før vi drar. Akk og ve.. sorry trist innlegg, men alt er bare trist nå. Takk for titten.


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#harstad #nordnorge #troms #helg #weekendtur #familie #mamma #unn

29 kommentarer

Siste innlegg