Jeg er en skandale!


I dag våknet jeg veldig tidlig, derav kom det både et og to blogginnlegg fra meg allerede flere timer før mitt første for dagen vanligvis lanseres. Passelig i ørska så tidlig på morgenen så er jo en morgenkaffe fra min Tassimo ikke å forakte, så jeg satte i kapsel og trykket på startknappen. Dermed kom det deilig baileyskaffe i kruset mitt. Så bar det ut på balkongen for morgenrøyk og kaffe.

Godt over halvveis og nesten mot slutten av kaffen slo det meg, jeg skal jo ikke drikke sånn søt kaffe i dag, det er jo tirsdag. Altså mange av dere vet at jeg bedriver vektredusering, stabilisering av kroppsvekt. Så inntil jeg når målet så holder jeg meg til under 500 kcal på tirsdager og torsdager.

Jeg ble så irritert på meg selv at jeg tok meg like gjerne en slik baileyskaffe til, da slutta jeg å irritere meg, haha..

Men sånn utenom det så har jeg spist fire first price fiskekaker med litt grønnsaker til i dag, så kan godt hende jeg holdt meg innafor når det gjelder kalorier i dag, eller nødvendigvis ikke så mye over.

En skandale er en hendelse eller en handling som vekker forargelse eller ubehagelig og pinlig oppsikt, det vil si noe som strider mot den vanlige moral- eller rettsoppfattelsen i et samfunn. Skandalesaker kan være små eller store og av privat eller offentlig karakter.

Altså i dag har jeg begått en liten skandale, ergo jeg er en liten skandale i dag, og det er godt å le av det.. i morgen starter dagen med en herlig tassimokaffe igjen.. jeg er visst veldig hekta!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tassimo #kaffe #baileys #kalorier #kcal #diett #vektreduksjon #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Hehe min første tanke før jeg kom lenger i innlegget så tenkte jeg, jammen det skal du jo ikke ha i dag haha. Men holder med deg med å ta en til, det kan hjelpe på irritasjonen det 😊 Lov å “feile”

    2. Hehe😄Har jo tenkt på at jeg må kjøpe meg sånn «tassimo»😳😂Glemte å kikke etter det sist..,(kiwi?)hadde det i bakhue😁maskinen her hjemme har akkurat tatt kvelden🙄,..Så hvilken maskin kjøper jeg når jeg skal ha Tassimå??🤗😂Høres jo myye mer fristende ut med en kaffe/baylies👍Har jeg ikke sett de kapslene jeg må kjøpe. slutta med kaffe for noen år siden, orker ikke få kaffeskjelven🥴Ble plutselig sensitiv på det…🙄 Men tar en kopp en sjelden gang😄👌

    3. Oioi ..er ikke bra å våkne så tidlig. Fort gjort at ting kan skje. Men du er utrolig flink.og tipper at med de kaffekoppen holdt du deg fortsatt innafor…og Tassimo..fått fullstendig dilla på Hazelnut praline latte …farlig greier 🙈🤗❤☕ Ha en superfin dag ❤❤

      1. Jeg så den Hazelnuten din, og den var visst sådan limited Edition? Så jeg kastet meg likesågjerne rundt og bestilte, Hazelnut, Baileys, Toofee, Jacobs Caramel.. passerer en 750 kroner så er frakten inkludert, så det måtte jeg jo, skal hentes i dag, og nå er det jo bare få uker siden forrige forsyning på over 1000 kroner, så nå kan jeg faktisk ha kaffeparties her hver dag i lang tid. Hellige måne.. fin fin dag til deg og dine Linda 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg