Jeg drømte om en medblogger i natt!

Klart som dagen husker jeg denne drømmen. Snuppen min og jeg reiste langt avgårde til et utrolig flott sted. Det kom liksom ikke fram hvor vi var, men været var helt nydelig, et var varmt, vi gikk i kortbukser og t-skjorter. Knall blå himmel uten en sky. Der var solstek og palmer. Hvite strender. Kalde cocktails med parasoller og flere sugerør. Masse blomster, særlig disse buskene med sjokkrosa blomster, jeg har sett dem i Hellas, Bulgaria, Spania, Albania, Tyrkia.. vi var nok i Europa.

Hotellet var så utrolig vakkert og fint, hvitt med en meget spesiell og detaljert arkitektur. Halvveis dekket med disse buskene med sjokkrosa blomster. Innvendig så lekkert interiør, alt var så veldig gjennomført, lyst og trivelig. Og gjett hvem som var vertinne der?! Lena Lykke faktisk!!

Lena var så sprudlende og blid, ordnet og tilrettela for oss. Hele tiden dukket hun opp i nye kjoler og fantastiske antrekk, haha.. jeg reagerte med vantro at hun faktisk var der. Jeg hadde ikke lest noe på bloggen hennes om dette. Nå driftet hun altså dette drømmehotellet. Hun fortalte at hun var ferdig med Norge, hadde startet et helt nytt liv og var lykkeligere enn hun noengang hadde vært før. Vi tok photoshoots i velkjent Lena-stil, skålet og lo masse.

Det var en fantastisk drøm egentlig, og hvordan vi ble vartet opp av besetningen til Lena, hun var helt perfekt i sin rolle her og hvordan hun hadde fått til denne fabuløse besetningen av masse flotte mannfolk ikledd kun små trange badebukser..

Tydelig at jeg er mye på blogg og er påvirket av en del av gjengen som opererer på plattformen. Så lenge det bidrar til herlige drømmer som dette så er jeg all-in!! Deilig å kunne legge ut på flotte reiser som denne i drømmene sine. Så nå må jeg jo spørre dere medbloggere der ute, har dere opplevd at medbloggere dukker opp i drømmene deres? Og dere andre, har dere hatt hyggelige drømmer som denne i det siste? 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#lenalykke #drøm #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Herlig, for en drøm. Hørtes nydelig ut. Bilder av flotte menn også. Regner med det var med gode følelser du våkna etter å delt natta med både vakre menn og vertinne. Jeg tror jeg har drømt om bloggere, men akkurat nå er handlinga borte. Mine drømmer handler ofte om biler, kjøring, snø, strand og hus med masse rom. Og mange folk. <3

      1. Det som var så spesielt med denne var at den var klar som dagen, da jeg våkna hadde jeg bare lyst å pakke kofferten og reise, utenfor huset her er det klarholke og folk slår seg. Jeg vil ha palmer og busker med sjokkrosa blomster 🥰

    2. Jeg vil tro at du har brukt noen timer i dag på å surfe på nett for å finne en reise til dette drømmehotellet.🤩👌🏻😅
      Slike drømmer er ikke å forakte.🤩

      1. Nei, jeg har ikke det… jeg tror denne drømmen ble trigget av at vi fikk en tykk katalog fra Nazar rett før helga og kikka litt i den.. men skal nok finne et lignende sted når budsjettet er avklart 😜👍🏾

    3. lol
      meg som gikk etter bilde av sexy mannfolk og tenkte å spørr om du begynte å fantasere om mannfolka her på bloggen, og hva mannen din mener om dette, og hva slags en sexy mann som blogger her, han vil jeg lese. Så her var det faktisk om meg. Jeg har sykt lyst å vinne i lotto og kjøpe villa i Spania. men kanskje blir det Hellas hvem vet :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg