Jeg dævver av denne bloggeren!!

Jeg har funnet en blogger som mestrer alvoret og satiren så fantastisk bra med sine observasjoner og skildringer. Hans betraktninger sitter som et skudd på meg, sannheten med humor, ofte fremført som en dialog mellom en annen og han selv. For noen innlegg siden hadde han «dialoger» med en SV-politiker, i dag var «dialogen» med kompisen «Ralph». Og jeg ler!!

Har dere sjekka ut bloggen til Torjus Dølo?

Hehe..

Her er link til hans siste innlegg: Pragmatisk

Sjekk: Torjus Dølo

Jeg er fast følger allerede 😂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#torjusdolo #blogg #blogging #blogger #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Enig!! Jeg dævvver av den mannen!
      Jeg har faktisk fulgt denne bloggen like lenge som jeg har fulgt din, hvilket vil si det første knippet jeg fant frem til ved ankomst til portalen, og knapt hadde lest et blogginnlegg i mitt liv *haha*
      Den gangen, var det jo alt annet enn enkelt å finne frem til de ytterst få nålene som utgjorde de konseptene som var av interesse for meg i den massive rosa høystakken som rådet her på berget på vårparten i 2018. Det var altså så grønnjævlig langt mellom alternativer til de rosa, og enda litt lenger mellom det relativt smale utvalget som appellerte til meg at jeg kjapt innså at jeg måtte kjøre på en sannsynlighetsovervekt m.h.t hvilke jeg skulle klikke inn for å sjekke. I praksis innebar dette at en blogg som bar navn av typen “Camilla Madeleine Stene-Andresen” ble ignorert grunnet at dette navnet innebar en sannsynlighetsovervekt for at denne var en av de mange som var utenfor mine interessefelt. Kjapt utvikler dette seg til å bli en søken etter mannlige bloggere, da det var en overrepresentasjon inntil det absurde av mannlige utgivere av ‘mine’ genre. – Og både du & Dølo er utkomme av denne ‘mannejakten’ *haha*
      Fyren blogger jo relativt sporadisk, hvilket gjør at jeg tror faktisk ikke jeg har misset et eneste innlegg på alle disse årene. I mine øyne, er han aller best når han har sine ‘run-ins’ med myndigheter og autoriteter, liksom når han gyver løs på de han konsekvent refererer til som ‘de melaninrike’ *haha*. Om jeg skal anbefale et innlegg som en virkelig bør få med seg, må det være det jeg brukte som utgangspunkt i ‘Hvis jeg var deg’-parodien av ham.. Her har han etter sigende kjørt datteren på fest i hennes nyinnkjøpte sportsbil, hvorpå han da blir stoppet av politiet (hvis duo han refererer til som Kling & Klang) på tilbaketuren etter å ha falt for fristelsen å kjenne på hva som bor i dette kjøretøyet.. 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg