Insekter, troll og solkrem.

Hei på dere! Vil bare meddele at jeg har tøffe dager. Det har skjedd utrolig mye på privaten som ikke er bra, og siste par ukene har vært veldig tøffe. Men det går seg til. Det er ihvertfall nydelig vær her i Drammen som hjelper litt på humøret. Men det må sies at oppi alt som har skjedd her hjemme så har det ikke bidratt til noe bedre å logge inn på blogg og hver dag få utidige meldinger fra nettroll. Insekter som jeg kaller dem. Eller insektet, entall, da det kun er én person som holder på slik. Hver eneste dag, morgen, ettermiddag og kveld. Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor enkelte mennesker vier hele sitt liv og all sin tid kun til å forsøke plage andre, lage kvalm og denslags. Men men, er det slik enkelte vil bruke livet sitt, så skal ikke det være mitt problem..

Nå har jeg igjen, blokkert vedkommende, men jeg skal ikke stå til hinder for ytringsfriheten, så med det sagt så kan slike troll og insekter heller poste sine kommentarer i mine bloggrupper i sosiale media. Der er kommentarfeltene åpne.

Jeg har en liten gruppe på MeWeLink!! Og en litt større gruppe på FacebookLink!! Der kan insekter og troll fritt utfolde seg!

Med det sagt så skal jeg nå rydde og ordne litt her i heimen. I kveld skal jeg rulle sammen noen godbiter til bloggtreffet her i Drammen i morgen. Til slutt vil jeg bare si at til alle dere der ute som har tenkt dere hit til Drammen i morgen, enten det er bloggtreff, shopping eller annet. Husk solkrem, for her er det sol i dag, sol i morgen og sol hver dag for tiden ☀️🐰

Link: Bloggtreff Drammen lørdag 3 juni!

Liker denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#drammen #bunnytrash #bunnydere

22 kommentarer
    1. Disse trollene som troller omkring. Jeg fatter ikke at de bruker sin tid eller energi på å skrive dritt til andre mennesker. Jeg lærte i min barndom: har du ikke noe fint å si så hold kjeft, og det lever jeg etter i en alder av 57 år. Det værste med denne trollinga er at det kommer fra godt voksne kjærringer. Ofte har jeg lurt på om de oppdrar egne barn til å være troll .? En burde bare offentlig gjøre alle trollene og stille dem til ansvar. Korsfest, korsfest

      Håper dere får det fint på bloggtreffet, så håper jeg du klarer å heve deg over trollene, tror ikke de er de skarpeste knivene i skuffen.
      Varm klem fra meg🤗

      1. Helt enig ned deg. Mer lavmål en denslags adferd skal man lete lenge etter. Takk takk og riktig god helg til deg 😊 klemz 🐰

    2. Insekter kan som siste instans skwises med hælen!

      Men du? Kos deg mega masse mye i helga – Skulle så veldig gjerne vært der, men noen ganger kommer på en måte livet i veien 🙂 Nyt helga og hils kjente og ukjente 🙂

      Go`klem fra Vibbe

    3. Leit å høre at du har det tøft på hjemmebane. Er jo der vi skal ha det godt og samle krefter og ork til å stå i hverdagen.
      Synd ikke nettrollene sprekker når de møter dagslys og sol, slik som i eventyrene. Trist at det er de få leie/ ondskapsfulle kommentarene som fester seg og ikke alle de positive ordene du får.
      Lykke til med bloggtreffet i morgen. Og ha en flott pridemåned, med mye feiring av kjærligheten
      Liv

      1. Jeg tror ikke dette insektet er særlig utendørs. Takk, blir fint i morgen. Tenker det holder med pride bare ei helg i slutten av måneden. God helg til deg 🥰

    4. Godt at du blokkerte det irriterende insektet. De insektene har visst ikke hjerne å tenke med. Tenker at det blir et flott treff i morgen, og kos dere.

      1. Dette insektet var blokkert i hele fjor. 746 kommentarer rett i søppelkassa. Hun er sykelig opphengt i meg stakkar. Takk takk 🥰

    5. Huff! Jeg skjemmes av hvordan trollene oppfører seg i kommentarfeltene hos noen bloggere, og for meg virker det som om dere som ligger på toppen er verst rammet.

      Blir man provosert over et blogginnlegg lar man være å lese blogginnlegget. Der har de fasiten. Nei da! Disse trollene tar seg tid til å trolle.

      Kos dere så mye på bloggtreffet dere også 😊 Supert at du er pådriver for et slikt treff.

      Ha ei superduper helg 😊

      Toril

      1. Dette insektet har holdt på i flere år nå. Så det er nok ikke listeplassering, men heller at vedkommede er psykelig opphengt i meg og ikke har noe liv. Takk takk, det var hyggelig sagt. Kos deg du også 🥰

    6. Kjære gode Bunny. Jeg har ikke fulgt med på innovasjonen av insekter, men unner ingen deres tilstedeværelse. Ønsker deg og dine medbloggere et hyggelig treff i morgen. Min helg er på hytta med mannen min. Kos deg i morgen. God klem fra Birgitte

    7. Elektrisk fluesmekka er tingen 😉 til å skvise og grille faenskapet som buzze rundt dæ og lage hælvet❤️
      Lykke til med bloggtreffet.. skulle gjerne vært der, men den bilen min ville det annerledes 🙈

    8. Jeg håper du finner styrke og inspirasjon til å heve deg over denne formen for å kommunisere på ( eller hva man skal kalle det )
      Det er trist at enkelte ser det som sin livsoppgave å slenge dritt og ødelegge for andre. Som Siv, er også jeg oppdratt på samme måte, nemlig holde kjeft om man ikke har noe pent å si om andre. Det hjertet er fullt av renner munnen over med.
      Vi får heller slå ring om og støtte hverandre så godt det lar seg gjøre, så får haterne og trolla bare slenge seg i veggen og gjerne sprekke. Jeg ønsker deg og de andre bloggerne lykke til med treffet. Tipper det blir såpass vellykket at det kanskje blir ett til neste år også, for da vil og skal jeg dit !!! Elektronisk-styrke/venneklem er herved oversendt til deg og alle her inne som vil ha.
      .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg