Innlegget og bildene som ikke kom på bloggen!

Etter en pause fra bloggen en uke i jula skrev jeg et innlegg nyttårsaften. Det ble et langt utfyllende innlegg om hvor fin og behagelig jul snuppen min, jentene våre og jeg har hatt. Hvorfor jeg pauset meg fra blogg den uka og i det hele tatt. Innlegget som startet så fint ble for aggressivt for meg, og det ødela liksom idyllen som bildene skulle formidle. Det var slik konseptet jeg har hatt denne uka om mobbing oppsto. Hvis du ikke har lest innleggene er det bare å scrolle litt nedover i bloggen så kan du lese. Uansett, jeg postet ikke innlegget, jeg skrev heller et nytt innlegg som jeg postet.

Saken er at jeg har blokkert 1 person på bloggen her. Et insekt som hovedsaklig kaller seg Bien, men troller rundt under en rekke navn hos de fleste bloggere på plattformen til blogg.no. Når en blokkerer så havner disse i et spamfilter. Det er ikke verdig å lese, kun dritt. Hat og ondskapsfullt oppgulp. Da jeg skulle tømme spamfilteret viste det seg at Bien har sendt meg 746 meldinger i løpet av 2022.

Jaja, sånn går nå dagene, noen trenger et liv. For jeg skjønner at en har lite å gjøre under lockdowns og nedstenginger og denslags, men dette insektet har ikke annet å gjøre enn å spy gift selv når alt er åpent og man står fritt til å besøke familie og venner, farte rundt og være fri og glad.

Er nok bitter, ensom og forlatt. Stakkars skapning. Og nå gir jeg næring til insektet, blodet begynner å bruse, så fylles spamfilteret opp igjen litt raskere, bloggen får algoritmer og flere ser innlegget. Så da er det jo win-win til meg.

Som sagt, jula var kjempefin og deilig, nyttårsfeiringen gikk bra, jentene brydde seg ikke med fyrverkeriet utenfor og alt var bare så utrolig bra. Masse digg mat, venner på besøk, utrolig flotte presanger, også fra lesere og medbloggere. Veldig takknemlig for denne julen!

Helt ærlig ikke like fornøyd i dag når det nå ser ut som nordnorge midtvinters gjennom barneøyne utenfor, men så lenge jeg er innendørs med min Happy Hoodie så… 😜

All is good..

Her er bildene ihvertfall, fin fin kveld og riktig god natt 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#happyhoodie #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
      1. Takk, ja vi hadde det så utrolig flott. På et tidspunkt var jeg nervøs for at her ikke skulle bli julemat engang, men her ble det bare from lykke på alle måter 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg