Innerst inne tror jeg vi alle ønsker svar.

Flere som har lagt merke til at det skrives mer i lokale norske aviser om personer som sliter med bivirkninger etter vaksinene? Da spesielt kvinner med varige menstruasjonsproblemer, hvorav de fleste har blødd siden injiseringene ble gjort. Noen har måtte la seg operere, fjerne livmor.. slike ting. Jeg får ikke lest så mye om det da det er lokalaviser med plussabonnement, men det er en rask økning av personer som krever erstatning. Vi snakker nå firesifret antall erstatningskrav. En dråpe i havet? Året har nettopp startet. Noen har fått tilkjent erstatning, men om erstatningene veier opp for skadene er en annen sak.

Foreløpig leser man ikke mye om alle som har fått infarkt og slag. Blodpropper i hjernen og denslags. Media har siden Russland invaderte Ukraina vært veldig flinke til å lage masse støyende artikler for å overdøve hva som har skjedd i etterkant av vaksineringene. Fra den dagen Russland invaderte Ukraina, da de som var villige hadde latt seg injisere med tre doser hadde fått «trippel-vaksine», så ble det plutselig ganske tyst. Utallige oppslag om denne krigen, uten noe nytt egentlig å bringe til bords, men for å lage støy. Ta fokuset vekk. Samme med matpriser og strøm, artikkel opp og artikkel ned, slik at fokuset går i den retning, men artiklene har ikke noe nytt å komme med, maten blir dyrere, strømmen blir dyrere.

I mellomtiden har faktisk en del mottatt en ytterligere dose, en fjerde dose. Og likevel blir disse også covidsmittet, og noen like syke som de som har tatt 1, 2 eller 0 doser.

Nå har det jo i det siste vært en del om hjemmetjenesten, hjemmesykepleien, eldreomsorg og helsevesen. Vi ser at tross mangeårig kunnskap om at ting må bedres i den sektoren, så gjøres det motsatte. En villet politikk om å legge ned helsetilbud. Hvorfor? Er det noen som evner å se en rød tråd..?

Jeg vil oppfordre alternative media, journalister og også statsstøttet media, hvis det finnes noen redelige igjen der, til å gå noen saker etter sømmene. Altså overdødelighen i Norge holder på å forbigå Sverige. Hvorfor? Hva skjer? Hva skjer med at menn, friske menn havner på legevakt og akuttmottak og dør, vi snakker flere ukentlig, i sånn type alder 50-65 år. Dette er ikke alder jeg har lest, men dødsfall jeg kjenner til, nylig og plutselig, flere av dem. Det er nesten som om noen er klar over at en bestemt aldergruppe skal gå bort, og da vil det jo bli mindre behov for eldreomsorg, hjemmesykepleie og denslags fremover? Bare et tankespill etter en samtale tidligere i dag..

Ganske skremmende også når man har bekjente under 40 år som plutselig havner på sykehus grunnet blodpropp i hjernen.. en bekjent skrev nylig, «da er jeg ferdig på sykehus, kommet på rehabilitering på aker, nå venter en ny hverdag med opptrening av venstre arm og ben, armen og hånda begynner å bli bedre, blir fort sliten i venstre ben, humøret er ikke på topp, men prøver å holde motet oppe, så får man se hva hverdagen videre bringer». Med tre doser innabords.

Merk dere, jeg sier ikke at dette er grunnet vaksinene, det jeg sier er at det er påfallende. Det er påfallende at jeg alene, som ikke har vært den mest sosiale siste par månedene, som mest har vært hjemme kjenner til tre påfallende dødsfall bare siste uken og et rehabtilfelle, samtidig som myokarditt, perikarditt, blodpropper, infarkt og slag faktisk har vært i fokus flere ganger ift bivirkninger. Ikke som overskrift med store svarte bokstaver hos VG og NRK, men hvis man søker litt hist og her.. som nevnt, de store media er mest opptatt av mat og strøm nå. Dødsfall er ikke like i fokus som før vaksineringene da ethvert dødsfall på mennesker over 87 år ble de villeste overskrifter daglig i alle statsstøttede media..

Selv tenker jeg at obduksjon etter plutselige og uventede dødsfall bør nå være obligatorisk, og obduksjonene må inneholde nøye og grundige undersøkelser om selve årsaken til dødsårsaken. Det holder altså ikke å si hva personen døde av (hjerneblødning, blodpropp, hjertestans, etc.), men man må også se på hvorfor det har oppstått og inntruffet en dødelig tilstand.

Jeg leste nylig i en gruppe på sosiale media der flere har tatt til ordet og oppfordrer enhver til å kontakte folkevalgte politikere og myndigheter, med krav om dette. Kravet kan rettes med bakgrunn i den høye overdødeligheten som utspiller seg, og at det er tvingende nødvendig å se på om det kan være injiseringene eller eventuelt andre faktorer som virker inn på overdødelighetens ubestridte faktum. Stadig flere mener at nå er det ikke til å stikke under en stol at overdødeligheten sammenfaller i tid med injiseringene.

Dette har foregått over en tid nå, i oktober 2022 gikk assisterende helsedirektør i FHI Espen Nakstad ut i media med følgende uttalelse «ingen grunn til å mistenke koronavaksinen». I kommentarfeltet under artikkelen kommenterte en kvinne: «Ingen grunn? Hva mistenker han, da? Eller KJENNER han grunnen? Med andre ord mistenker han det ikke, men han vet hva det skyldes?».

Altså, folk får mene hva dem vil, jeg synes den røde tråden, hele bildet er veldig påfallende, og jeg vil ha klarhet i dette, friske folk som bare faller om og dør stadig oftere etter alt som har skjedd siste par tre årene, det er for meg besynderlig, og jeg bekymrer meg for snuppen min, min lille familie, venner.. vi nærmer oss denne aldersgruppen som ser ut til å være mest utsatt for dette.. *grøsser*, dette gjør meg ofte trist 😢

Relatert: «De følger nøye med – rettsak på mandag».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#norge #bunny #bunnytrash

5 kommentarer
    1. Kan’ke få sagt hvor glad & lettet jeg er for at jeg ikke lot meg injisere av den guffa. – Ut i fra hva jeg har kunnet trekke av slutninger hittil, må realiteten antas å være det motsatte av det Nakstad sier
      *deler!*

      1. Etter hva som har skjedd på denne kanten bare siste uka har gjort meg pissredd, ser for meg folk bare begynner å falle om på gata. Må få hodet mitt under kontroll.. men seriøst, føles litt som det startet og alle levde i uvisshet og redsel.

    2. På dei 18 fyrste mnd etter dei starta vaksineringa, steig antall plutselige dødsfall blant idrettsutøverar med 1400%.
      Frå 49 pr år i snitt, til 1029 på 18 mnd.
      Her snakker me om unge folk, frå 15 til 30 år. Kilde Worldometer.
      Nokon samanheng? Vel, då eg vaks opp, var to pluss to fire.
      I USA var overdødelegheita i 2022 over 2500%, i følge eitt av dei statlege organa der borte, som John Durham la ut ei faksimile frå. Me snakkar her om fleire millionar mennesker, og det er forventa at talet vil stiga.
      I alle land som har pusha denne vaksina, er der stor overdødelegheit, medan i fattige land som ikkje hadde råd til å kjøpe vaksina, er tilstandane ganske normale.
      Kilde, Worldometer.
      Nokon samanheng? Igjen, to pluss to er fire.
      For oss som fylgjer med i utanlandsk media, så les me stadeg vekk om unge folk, i alderen 30 – 65 år, som plutseleg stuper.
      Seinast i går, berre datt ei spansk journalist om og døyde, på jobb. 42 år gamal.
      Det at folk berre stuper på “gata”, det skjer heile tida. Tv-vertar, programleierar, og nyheitsoppleserar, folk i sin beste alder, stuper for åpent kamera. Fleire dagar i veka les eg om lærerar som stuper ved kateteret i USA. I norsk media, ikkje eitt singla ord. Nei, der er ingen grunn til å mistenke vaksina 🤬.

    3. Eg kom til å tenkja på om der datt ut ein svært vesentleg detalj om dødstala i USA, etter eg hadde lagt meg.
      Overdødelegheita eg skreiv om, gjaldt for dei under 35 år.
      Las nå nettopp at dødsraten for England og Wales nå i januar, var 26% over snittet for januar dei fem siste åra før.

    4. Hvis noen skulle ønske å få den usminkede sannhet om bivirkninger av v@x, anbefaler jeg å melde seg inn i FB-gruppen Erfaringer med covid-19 vaksinering. Dette er en gruppe som består av «vanlige mennesker» som forteller om sine selvopplevde bivirkninger. Gruppen består ikke av folk som i utgangspunktet var antivax, men som har tatt sine 2-3 doser etterhvert som helsemyndighetene anbefalte det. Sterk lesning!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg