Ingen vet hvor Bunnyen har hoppet i dag.. før nå!

I dag har jeg vært på kjøpesenter. Yesss.. jeg er en av de «gærningene» som ikke kunne vente og absolutt måtte avgårde med en gang det ble lettelser og butikker åpnet igjen. Fy smekk på fingrene hvor lite solidarisk og hvor egoistisk jeg er i min uvaksinerte hverdag.

Det er vel tilropene jeg risikerer fra munnbind- og vaksinefanatikerene nå. Disse samme som løper som gale rundt med munnbind under nesa, under haken, hengende på øret, gjenbrukte engangsbind som har ligget i lomma flere ganger, disse fanatikerne som slenger fra seg mikroplasten sin overalt, til og med i mathyllene på Kiwi. Disse samme folka som skjeller ut de som ikke ønsker å vaksinere seg enda og håper man kommer i respirator eller dør. Disse samme folka som egentlig bare ønsker seg vaksine for da kan de gå tilbake til å ikke vaske seg mer. Dere er avslørte, munnbindene deres har bevist en gang for alle hvor svinete dere er.

Neida, for det var slik at jeg måtte kjøpe ting og tang til jentene våre. For det vil jeg være ferdig med før de stenger ned kjøpesentre og butikker igjen fordi svinete folk som ikke engang vet hvordan munnbind skal brukes og hvor de skal kastes etter bruk har flydd rundt i byen her.

Etter innkjøpet til jentene var jeg på Baker Hansen og fikk meg mokka kaffe som jeg nøt med en røykepause i sola. Videre etter det tasset jeg meg til Spar Kristensen ut mot Kobbervikdalen og hentet to pakker. Tenkte det var greit å vente med å hente til begge var kommet, så da holdt det med én tur. Utstyr til kjøkkenet, det må til. Samtidig fikk jeg kjøpt krydder, chilliketchup og middag, hvis det skulle være interessant. Så i kveld blir det middag til kvelds.

Snuppen min har hatt kveldsvakt og kommer snart. Så nå avslutter jeg her. Sees i morgen alle sammen, sov godt når den tid kommer, og drøm ufint 😜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Takk!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg