Ingen pinne i nesa på Bunny!

Ahh.. deilig dag, skiftende vær, men knallbra humør. Vært å gått lang tur i dag, spist lunsj i sentrum og bare kosa meg. Deretter vært og hilst på Tredemølla og Kranglefanten. Nå er det oppdaterte reiserestriksjoner rundt omkring, man trenger ikke koronapass elle pcr-test for å reise, altså ingen pinne i nesa på meg. Så kan bare disse provaxxerne si at de har latt seg injisere for at man skal kunne klemme, være sammen, ikke smitte, for å kunne reise og så videre som en del av en dugnad. Mange påsto at de injiserte seg for andre, hehe..

Nå blir ikke uvaxxa mer eller mindre syke enn vaxxa, injiseringene har aldri endret antall smittetall, dødstallene her til lands gikk opp, ikke ned etter massevaxxingen, påstanden om at man tok del i en dugnad for å ikke smitte andre kommer til kort når alle de som kom med den påstanden nå kysser og klemmer og ikke tar noen form for forhåndsregler, på tross at man vet at vaxxingen ikke hindrer smitte. Så med andre ord, de injiserte seg for å reise, og de gjorde det for sin egen del. La oss være ærlige!!

For pfizer-vaksinerte Aksel på 16 år og flere tusen med han så har livet endret seg, muligens for alltid, og jeg tror vi kommer til å få høre om mange som han etterhvert. Det er trist når det gjelder unge tenåringer som har latt seg presse til dette, men voksne folk, de har hatt tatt et opplyst valg, og mantraet har jo hele tiden vært at det har vært frivillig å la seg injisere. Nå vet ikke jeg hvor mange der ute som har testet seg etter injiseringene for å se om dette fungerer, om de har fått flere antistoffer, men de jeg har pratet med som har testet seg for dette har ikke fått flere antistoffer.

Les om Aksel 16 år HER (Hemali, Helse, mat og livsstil).

Men nå skal jeg bare glede meg over at dette ble «taimet» på sådan måte at det ikke blir noe pinne i nesa på meg før vi reiser sydover. Jeg har passet i orden, det er bare at pakke en svær koffert så er jeg klar. Tjohei 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#reiserestriksjoner #segregeringspass #pcr #pass #ftw #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Det var så vanvittig at så mange vaksinerte seg for ingenting. Jeg falt ikke for narrativet og er lykkelig uvaksinert, frisk og rask. Fikk korona og var litt redusert noen timer – og dette stengte vi landet ned for i to år!

      1. Samtlige uvaksinerte jeg kjenner fikk host og snufs noen timer, samme som vaksinerte, men de sutra litt mer virket det som.. kanskje ble de litt dårligere enn uvaksinerte?

    2. God tur,å ha en strålende ferie.Ingen “pinner eller stikk” på oss heller. 😉 .Og ja dessverre så får vi sikkert flere historier,som Aksel`s ,med tiden. Kos dere i pinsen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg