Ikke politisk korrekt – passert 1000!

Bunny Trash’ Facebook-gruppe har for litt siden passert 1000 medlemmer. Lot det passere i stillhet da det ofte er slik at når man gir det oppmerksomhet så reduserer antallet seg plutselig og raskt til 999 😂

Nå er det slik at gruppen nærmer seg 1100 medlemmer på tross av at Facebook har sterk begrensning på gruppen, hvilket medfører at færre får opp i feeden sin når nye innlegg fra bloggen blir lagt ut. Bloggen er også sterkt begrenset av Facebook, og til tider blir min profil blokkert slik at jeg selv ikke kan poste innlegg på FB.

Derfor oppfordrer jeg dere som liker min politisk ukorrekte blogg hvor jeg skriver rett fra levra uten filter om aktuelle temaer og personlige erfaringer, jeg oppfordrer dere til å invitere flere til å joine Bunny Trash-gruppen. Jeg oppfordrer dere til å kommentere i innleggene, like og dele. Det vil gjøre bloggen mer synlig, og delvis forbigå Facebooks regime i å hindre meningsmotstandere å ytre seg og benytte sin ytringsfrihet.

I dag på Norges gjenåpningsdag så ligger Bunny Trash som nummer 8 på Topplisten. Takk til alle som til nå har bidratt i ‘kampen’ for frihet til å mene hva man mener, retten til å være seg selv, bekjempe urettferdighet og lojaliteten til velferds- og nasjonalstaten Norge!


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#politisk ukorrekt #blogg #norge #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Gratulerer med topp plassering i dag! Herlig.
      Bra med trafikk på siden din også. Men Facebook er ikke som før, synes ikke det hjelper så mye å dele her og der jeg.
      Jeg har en side på Face som heter Solliv 🙂 men har ikke mange følgere. Men en del amerikanske merkelig nok.
      Kos deg med dagen! 🙂

      1. Nederst i alle mine innlegg ligger det link til min Bunny Trash gruppe på Facebook. Jeg har aldri sett at du har nevnt din FB-gruppe i dine innlegg, så jeg visste desverre ikke om den.. Kos deg du også 🥰

    2. Ja det er rart det der, jeg skrev ut på instagram «Jippi, endelig 1300 følgere» Tok et lite kvarter så var tallet nede i 1299 haha 🤦‍♀️ Skal kommentere mer jeg 😊 f

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg