Ikke bare katter har ni liv!

Jeg var ikke klar over at blogg.no er tilhengere av å begrense ytringsfriheten, men de er jo faktisk delvis det?! Det har hendt meg noen ganger at når jeg poster et innlegg så «forsvinner» det.

Sist i dag, mitt forrige innlegg.

Altså, når en poster innlegg så ligger det avbildet med tittel øverst på blogg.no sin side. Etterhvert som andre poster nye innlegg så flytter innlegget seg nedover siden. Det gjorde mitt innlegg en liten stund, men «poff» sa det så forsvant det. Er det slik at enkelte ting blir tabulagt og «sensurert» av blogg.no? Er her regler jeg ikke har fått med meg? Blir det for hard kost? En skulle ikke tro det mtp hva faktisk andre bloggere poster. Men å skrive om at en nesten ble drept 15 år gammel er kanskje for meget?

Innlegget som «forsvant»: Han skjøt meg faktisk!

(Edit: det hjalp å klage, nå er innlegget tilbake)

Det jeg skriver og poster på mine sosiale media og i min blogg er min opplevelse av hva som foregår og det er mine standpunkt jeg formidler, jeg gjør det fordi det er det viktigste jeg kan gjøre i disse enormt utfordrende tider! Det er her jeg kan bidra! Jeg ber ikke om å bli likt eller at alle skal være enig! Jeg gjør det fordi jeg er i min fulle rett til og stå opp for det jeg tror på og det jeg mener er viktig!

At vi ser forskjellig på verden det er jo sånn det er og alltid har vært så det er ikke noe nytt! Men vi alle, også meg selv, er i min fulle rett til å stå opp for min sannhet og for mine innsikter i et fritt demokrati!!

Jeg har ingen behov for å diskutere (jo litt) eller krangle, jeg har mange ganger blitt omtalt som en provokatør, men det er andres oppfatning, ikke min. For egentlig eksisterer ikke provokatører, det er hvordan andre reagerer som er reellt. Lar du deg provosere av ord så går det på deg, og deg alene. Ingenting jeg skriver er rettet mot deg som person alene. Jeg har kun behov for å stå for min rett til å fortelle min sannhet! Jeg kjemper for friheten til å være den man er og ikke la et press gjøre en taus og motløs!!

Jeg lar meg ikke kneble av venstrevridde propagandaaktivister, ikke av politikere eller media, ikke av enkeltpersoner, om det er venner, familie, bekjente eller fremmede. Og da lar jeg meg ihvertfall ikke kneble av deg. Jeg har blitt forsøkt voldtatt, kvalt, knivstukket, skutt og druknet. Det er ikke sånn at om andre mennesker har andre standpunkt som er helt forskjellig fra ens egne er det som er farligst!

Det er mye farligere om man ikke får være den man er!!

Hilsen meg

Bunny Trash

Overlever


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#ytringsfrihet #sensur #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Slapp av, det er veldig mye teknisk feil på denne plattformen, og har selv opplevd flere ganger at mine innlegg har blitt “borte”, men jeg VET at de ikke fjerner mine innlegg med vilje. Det sitter jo dessuten ikke et digert panel og leser gjennom tusenvis av bloggposter, men OBS, det er enkelte ORD som gjør at man ikke “vises”, men da vises man ikke i det hele tatt. Har du redigert teksten etter at du la den ut først?

      1. Nei, ikke gjort noen endringer. Kom tilbake etter jeg klaget. Stilte ikke spørsmål med dette i begynnelsen, men etterhvert følte jeg at det kun skjedde med litt spesiell tematikk, når innholdet i innleggene ikke bare er hverdagslig. Men samtidig så KAN det jo være tilfeldig. Ikke at jeg tror så mye på tilfeldigheter da, hahaha..

        1. Det er GARANTERT tilfeldig! Det sitter EN person på support, og hun skal handle BÅDE oss og miniblogg, samtidig. Tro meg, hun sitter IKKE og leser oss i arbeidstiden! Ikke var overskriften din provoserende heller. Klikkåte, ja, men på INGEN måte provoserende. Husk at Bligg.no VIL at vi skal bli lest av mange. Ro ned, du er IKKE sensurert! 🙂

          1. Klikkåte, javel 😂 ro ned selv, du finner ikke roligere type enn denne 🤗

            sensur finner jeg ikke utrolig da det skjer hele tiden på andre plattformer, men som sagt, innlegget dukket opp igjen etter klage..

    2. Jeg har trodd at mine innlegg er BORTE flere ganger. Men jeg har funnet ut at i mange sammenhenger legger de seg “bak” all reklamen. Det må være sånn. Pga når det har gått en bitteliten stund, og ting har flyttet seg litt i feeden, så er jeg der der igjen. Kan være det samme som har skjedd med deg. 🙂

      1. Kan være, jeg vet jo selvsagt ikke. Har lagt merke til at noen har lagt ut nytt innlegg med link til sitt forrige fordi det første innlegget ikke kom opp i det hele tatt. Og noen deler samme innlegg to ganger med forskjellig forsidebilde. Mye rart.. 😂

    3. Jeg har gjort mye sånt før. Og trodde ofte mine ikke kom opp. Men jeg har “studert” dette litt i det siste, og ser at det FØRST kommer opp, så blir borte, og så kommer opp igjen. Og det legger seg som sagt BAK reklamen når det dyttes ned, og dukker opp ved neste “dytt”. Dette skjer hver dag for å si det sånn. 😀

    4. Jo lenger innlegget ditt ligger på toppen (De 3 bildene på toppen) jo leeeengre ned på fremsiden havner du når du dyttes uten for den topplinja. Har selv trodd at eg har forsvunnet noen ganger, men neida….Laaaangt der nede ligger innlegget. Noen ganger må du inn på kategorier (Du lagrer jo innlegget ditt under en “Forside kategori” før du poster? Der havner det også…til slutt 🙂 Skal mye til før man ramler helt ut av lista 🙂

      1. Ja, skjønner jo at her er noe teknologi jeg ikke har fått med meg.. selv om jeg har vært her i mange år er det ikke før i nyere tid jeg begynte kikke innom den lista og oppdateringene.. er liksom enkleste veien når en skal besøke andre bloggere, noe jeg heller ikke gjorde så mye før.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg