I dag er jeg bare glad, glad, glad!

På tross av en hard natt med mange pustestopp og oppvåkninger så har jeg bare vært glad fra jeg satte den første foten på gulvet i dag morges.

I «går» kveld var det Billboard Music Awards i Las Vegas. Mitt store idol fremførte da sin nye singel «Medellin» live sammen med Maluma. Med ni timers tidsforskjell så var i går kveld tidlig i morges i dag her i Norge. Men jeg var våken jeg, og fikk streamet nummeret til Madonna og sett det «live» på direkten.

Madonna hadde påkostet showet med fem millioner dollar med en helt ny teknologi. Scenen var den colombianske byen Medellin og Madonna fremførte ikke bare med Maluma, men også flere hologrammer av seg selv som kamelonistiske Madame X. Det var helt fucking awesome, og publikum var ellevill. The Queen is back bitches, gleder meg til å se dette igjen på stor skjerm!

Her kan dere se Madonna og Maluma live fra Billboard Music Awards:

Etter en deilig hjemmelaget brunch servert av snuppen min fikk jeg ordnet meg og spaserte så til byen på behandling for psoriasisen min. I det siste har jeg oppnådd kjempegode resultater der, og dét er så deilig. Ingenting flass i sofaen eller i senga, og heller ikke noe blod, ikke under neglene engang.

I det nydelige været bestemte jeg meg så for å besøke en venninne som ikke har hatt det så bra på en god stund nå. Jeg tok en sjanse på et uanmeldt besøk, og på veien møtte jeg henne, og da ble jeg så glad. Og da hun smilte og sa hei til meg så ble jeg litt «euforisk», jeg ble i hvert fall kjempeglad. Det ble virkelig dagens høydepunkt.

Ellers hadde hun bare gode nyheter også, så da jeg gikk hjem etterpå så smilte jeg fra øre til øre. Jeg var høy på livet og bare smilte stort hele veien. Jeg smiler enda, klarer ikke slutte. Var et par stykker som kikket rart på meg underveis, det er slik kjærlighet og glede ser ut folkens!!

Ja til livet ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#billboard #music #awards #lasvegas #live #madonna #maluma #meddelin #madamex #queen #venninne #vennskap #kjærlighet #glede #jatillivet

2 kommentarer
    1. Bor du i Norge, må du ikke gå rundt og smile for deg selv. Da tror folk du er sinnsyk 😁
      Er det ikke deilig med slike dager? Måtte det bli mange slike utover våren. Godt for hjernen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg