Hvordan skjedde det.. Kokkejævel?

Jeg oppdaget nettopp nå at Kokkejævel ikke er med på Topplisten lengre? Går det an å bare bli borte sånn? Bloggen eksisterer jo, og jeg har da aldri sett makan før. Toppbloggere av størrelse a la Kokkejævel bruker jo å ligge på lista i måneder og år før de forsvinner ut av lista!! Mang en toppblogger har meldt sin avskjed på samme måte som Kokkejævel, men der de andre har valgt å melde avskjed med å kritisere sine lesere, så valgte Kokken å kritisere sine medbloggere. Litt kritikk må man tåle, men fra den kanten var det jo virkelig ikke måte på. Var nesten som jeg selv følte meg stigmatisert som et utyske siden jeg er en aktiv blogger på plattformen.

Pooof sa det så var han borte. HKH!

Vel, jeg skal ikke skrike så høyt, jeg la jo selv ut et blogginnlegg i dag som av noen ble oppfattet som kritikk mot medbloggere. Var ikke ment helt sånn da, var ment litt konstruktivt, prøve å «provosere» fram litt substans på plattformen. Noe som gir plattformen mening. Altså her dør vi ut hvis vi ikke gjør noe for å holde livet i blogg. Det hjelper ikke å poste helt hverdagslig hvis man ikke er kjendis eller noe.

Altså hvem bryr seg om hva jeg smører på brødskiva og om jeg går nord eller sørover når jeg går dagens første luftetur liksom? Ikke har jeg vært med på Big Brother, Paradise Hotel eller Charterfeber. Bare vært i noen reklamer og dukket opp som statist hist og her i filmer og TV-serier.

Var med i en episode av «Ja, vi elsker Camping» med navn og greier. Men da så jeg ikke ut som jeg gjør nå, og det var jo bare én episode. Joda, dere ser meg både i ‘Rekyl’, ‘Okkupert’ , ‘Jævla Homo’ og flere titalls innspillinger, men ikke noe som betyr noe.

Jeg fikk en birolle, og betalt deretter i ‘Allerud VGS’, men jeg ble dessverre klippet vekk, dere ser meg likevel litt innimellom i flere episoder. Vanskelig å unngå, jeg hadde ofte på meg rødrutete lærerskjorte og jeg var ganske svær! Skulle gjerne sett den scenen hvor Christian Skolmen, Anette Hoff, Jon Brungot, Herman Flesvig og jeg danset på lærerværelset. Ble klippet bort, men den scenen var hysterisk morsom. Anette Hoff og jeg var mobbeofrene til rektor Christian Skolmen.

Anyways, innlegget jeg skrev tidligere i dag var heller ikke ment som sutring fordi det ikke kommer kommentarer på blogg. Bloggen vokser stadig ser jeg, så om folk velger å være anonyme, det får være. Som sagt har jeg et ønske om å få liv i bloggplattformen igjen, og måten det hovedsaklig gjøres på i dag mener jeg er feil vei. Så får dere bare være enig eller uenig, men det går trådt. Altså at en ikke trenger mer en knappe 500 sidevisninger for å komme inn på topp 20 burde jo si sitt.

Innlegget som jeg henviser til som jeg skrev tidligere i dag heter «For neste generasjon og fremtiden». Jeg greide ihvertfall å få ‘litt’ oppmerksomhet rundt det. Men fremdeles veldig få som sier noe ift antall sidevisninger og lesere.

Ellers har jeg postet to andre innlegg i dag. Det første om fastlegevikaren som ble «Oppsagt for å informere om bivirkninger» i henhold til koronavaksinene. Det andre «Klar for 5 dager BloggFlax med PåskeBunny?!» som jeg håper dere vil være med på!!

Nå skal jeg avslutte, først skal jeg bare innom Topplisten og sjekke igjen at det virkelig er sant at Kokkejævel er helt borte, at jeg ikke har sett helt feil. Bare poof liksom! Jeg kommer til å savne han!

God Natt alle sammen!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kokkejævel #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. Det skjedde sånn vettu, at Kokkejævel ba blogg.no om å slette ham. Du kan lese en temmelig patetisk kommentar fra ham hos Kjerringtanker. På vei i loppekassa, og orker ikke finne link.

        1. Her har du den! Mener det var en til, men nå må jeg 😴 og drømme ufint 😉.

          Kokkejævel
          29.03.2022, KL. 11:51
          Du kan trøste deg med at jeg akkurat har snakka med Blogg.no og bedt dem fjerne navnet mitt fra det som en gang var en toppliste. Så slipper dere belastingen det må være med å klikke inn på denne fryktelige bloggen min ved en feiltagelse. Da har dere endelig klart å jage både Christine og meg bort fra denne rørende inkluderende plattformen der snille, voksne mennesker heier og støtter hverandre opp og fram. Gratulerer! Det må føles veldig godt.

          1. Tvilsomt at noen bloggere har greid å jage Christine Elise, hun var veldig godt likt blant oss alle her. Kokkens humørsykdom derimot, men det forbauser meg at han skriver «dere», og det han skriver er jo direkte sitat fra noe kjerringa har skrevet tidligere (som nok også var sarkastisk satire fra den kanten) Jeg kan forstå frustrasjonen mot kjerringa, men ellers er jeg i mørket.. er nok mye jeg ikke har fått med meg da det er bestemte blogger jeg bevisst unngår. Men nå skjønner jeg jo hvorfor han ble pooof borte.. anyways, drøm ufint Verdande 😜👍🏾

    2. La noen merke til hva som skjedde, når det skjedde? I fjor skrev han et hint om et brev fra, var det Statsforvalteren? Så ble det lite bloggposting. Det var visst noe alvorlig uten at han skrev noe mer om det. Alt av kriseskriving om ting som hadde skjedd før ble vel ikke nevnt mer, og det ble slutt på skriverier om øl og tabletter. Noe skjedde i hans liv som virker å ha snudd på mye? Ikke vet jeg.

      1. Huff ja, fikk link til kommentarfeltet ditt nå, så nå fikk du klikk fra Bunnyen igjen. Det var hårreisende rystende grusomt kommentarfelt. Har ikke sett verre på blogg i år.

    3. Jepp, kokken ba blogg.no slette han fra lista…
      Han skrev lange og digre kommentarer til kjerringa om dette…
      For ca 2 uker siden…

      1. Damn!! Jeg er sååå glad for at jeg ikke leser Kjerringtankers blogg. Det der var jo rystendende på alle måter. Har fått med meg at Kjerringtanker fortsatt forfølger Kokken. Så her oser det jo av et ønske om å drive noen til vanvidd. Og Kokken selv burde jo oppsøke hjelp, for etter tre år burde han lært seg å håndtere dette bedre, blant annet med å selv kutte ut å oppsøke Kjerringtanker, Kvinneguiden etc. Altså ikke oppsøke det han selv opplever som psykisk belastende. En annen ting er også er at disse stadige stikkene til Kokkejævel, gjemt i en setning, ment for å plage, som mange ikke ser, men som jeg ser, bør opphøre. Noen må si fra at nok er nok, det kan faktisk være at mannen er på randen, at han roper om hjelp her – og da får vi alle det på samvittigheten hvis det verste skulle forekomme.

        1. Ikke sant, vi burde alle legge denne ballen død nå! Han har sluttet å blogge, fjernet fra lista…
          Det siste innlegget hans er fra mars…
          Jeg tenker la han nå leve DET GODE LIV I ALTA! La han være i fred……………
          Vi andre får blogge om ALT MELLOM HIMMEL OG JORD men uten kokken!

          1. Forsovet helt enig, men det handler vel også hva og hvordan en skriver om kokken. Altså blir man mobbet av, eller føler seg mobbet av noen, og man sier fra at slik har jeg det, og stadige stikk kommer, da er det mobbing. Mobbing ødelegger liv. Håper hans sår etterhvert blir leget.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg