Hvilken blogger blir den neste?

Er en del hyggelige bloggere det er sikker og visst, og noen har jeg flere ganger fantasert om hadde vært kjempemoro å møte, noen har jeg veldig lyst å møte. Jeg har jo møtt noen da. «Lindasmat» hun har jo sluttet å blogge da, men henne har jeg jo møtt, vårt vennskap startet jo før hun begynte å blogge.

«KariEngesvik» har jeg jo også møtt, hun var her i Drammen og vi hadde en noen timer lang date på Papirhuset i byen her. Det var en kjempefin kveld. Kari var akkurat som jeg hadde forestilt meg, litt sånn Suzi Quatro. Hehe..

En som derimot ikke var som jeg hadde forestilt meg, fordi det faktisk er helt umulig å forestille seg, var «Gryende». Gry har jeg også møtt, hun tok turen helt opp hit hjem til oss her på Fjell fra Askim, så hadde vi en liten balkongfest sammen. Altså vi skravla i så mange timer at jeg vet ikke helt hvor mange det faktisk ble. Hehe.. har tenkt cirka 50 ganger nå på å dra til restauranten i Askim og besøke henne.

«ZoeticWorld» har jeg jo kjent hele livet. Neida, jeg har ikke det, men jeg vet ikke hvor lenge siden jeg først la merke til Helene. Hun var helt ny kjæreste med han hun etterhvert giftet seg med, det var i Generalhagen i Harstad for hundre år siden. Etterhvert har det jo blitt mer gradvis da hun var og er god venn med han jeg var gift med. Så var vi jo i bryllupet hennes, hvilket var et veldig bra bryllup, hvor hun strålte i brudekjolen hun hadde laget selv. Ja årene har gått og nå har hun faktisk nå vært her på blogg en stund også.

Jeg var i Mjøndalen nå på fredag, og det er ikke så lenge siden sist jeg var der egentlig, noen uker, og begge gangene tenkte jeg, hellige kaninmåne tro så morsomt hvis jeg støter på «Annebe». Nylig så jeg hun igjen hadde laget et blogginnlegg hvor hun hadde vært i Drammen, på steder jeg bruker ferdes. Så ja, jeg har liksom tenkt at det hadde falt seg naturlig om hun er den neste bloggeren jeg støter på, da rent tilfeldig, siden da vi bor så nære hverandre.

«AudMarit» bor jo ikke så langt unna hun heller, og hun har vært i Drammen her flere ganger etter vi fikk litt kontakt her på blogg. Jeg har sagt til henne at hun må bare si fra når hun skal hit, jeg spanderer kaffe, jeg vet hun liker kaffe og hun kan velge kaffen og stedet også, så vi får se, kanskje en dag det skjer.

Jeg var i Bergen i fjor sommer. Jeg angrer på at jeg ikke tok kontakt med Vivian aka «Mammapåhjul», det hadde vært kjempekult å møte Vivian. Men den turen i fjor var bare en langweekend, og vi var et gjeng med venner sammen, så det ble som det ble.

Det er noen rundt omkring som hadde vært superhyggelig å møte. Praktisk talt i hele landet, Larvik, Fredrikstad, Sandnes, Stavanger.. ja, flere steder. Mange bloggere jeg verdsetter og ha vært så heldig å bli litt kjent med. Skal ikke glemme de som er innom bloggen min som ikke skriver blogg selv, mange flotte fine folk. Er litt moro det at jeg har vært rundtomkring, innenlands og utenlands og blitt kontaktet av folk gjennom bloggen og fått nye venner. En tur på Kreta glemmer jeg aldri.. hehe.. da tikket det inn meldinger «vi MÅ møtes», det ble litt av en tur!!

«Frodith», hun har jeg tenkt mange ganger at muligens er den neste. Hun bor så nært, Oslo, og hun liker sånt. Farte litt, møte folk og fjase. Hadde faktisk en drøm en gang at vi var et sted i Oslo og spiste indisk mat. Både hun og jeg elsker indisk, hehe..

Vi får se, mange fine folk har jeg blitt litt kjent med gjennom bloggen uansett, det er helt sikkert!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blogg #bloggere #bunny #bunnytrash

27 kommentarer
    1. Heldig som har møtt så mange og bor slik at det enkelt å møte flere. Tenkte det etter at Eva døde, at egentlig burde man fått til et bloggtreff, nå som det er lov. Er i alle fall helt enig med deg, det er så mange hyggelige og fine folk her inne, og du er absolutt en av dem. <3

      1. Takk Ingvild, det var kjempesnilt av deg, og takk samme. Nå er det slik at jeg vet hvor du bor, så skal jeg i nærheten en gang så spanderer jeg gjerne kaffe etter din smak 😘

    2. Veldig koselig å være med på “har møtt-lista” di, Bunny 😘 Det var superkoselig og veldig spennende å få møte deg “live”! Suzi setter gjerne av tid til en ny date neste gang hun er i Drammen 😀

      PS. Fikk ikke svart på kommentaren i forrige innlegg, siden jeg hadde kommentert så mange ganger… 😀 Så svaret får du her: Litt! 😉

    3. Koselig ord fra deg. Ja, noen har jeg truffet i gjennom mine femten år på blogg, faktisk ganske mange når jeg tenker etter. Da jeg var på VGs -blogg, traff jeg en haug på en samling. Mange av dem har jeg fortsatt kontakt med i det virkelige liv. Fint med blogg! Ha en vakker ny uke 🙂

    4. Nå er det flere innlegg hos deg jeg ikke har lest, så jeg må lese meg opp etterhvert.
      Og det hadde vært artig å truffet deg også 😉
      Tenkte selv på det nå som vi har i Halden, at vi skulle fått til et treff med flere, for vi kjører gjennom steder og i nærheten der enkelte bor, så jeg føler jeg har mange “kjente” rundt omkring. Men det blir jo familien som har første pri, og da rekker/orker jeg ikke mer nå.
      Men én gang kanskje ☺️ Har vært i Drammen bare en gang i forbindelse med jobb, så da støtet nok ikke vi på hverandre. Men om du er på Kyrksæterøra en gang, må du si ifra 😀😉

      1. I natt faktisk drømte jeg at jeg hadde sånn pinne over skuldra med et tøystykke i enden hvor det er pakket inn litt ting og tang. Forbinder det med skikkelig gamle filmer. Prøvde å Google hva det heter, men fant ikke ut av det.. men jeg var visst på gåtur gjennom landet og hilste på folk. Loffer. Kanskje det heter ‘loffesekk’? 🤪

        1. Landstryker tror jeg det ble kalt også. Fant et bilde av en Landstryker/loffer med sekk. Det het bare så enkelt som det. Finner ikke annet jeg heller 😉 Du får loffe gjennom Trøndelag da 😄

    5. Jeg har ikke møtt noen av bloggvennene herfra, men da jeg var på Nouw ble det et møte. Det har vært noen bloggtreffer opp igjennom årene herfra, men jeg har enten ikke kunnet eller så syntes jeg det var så skummelt at jeg ikke fikk meg til å dra. Kanskje det hadde vært på tide å samles, og bli enda bedre kjent 😉

          1. Det er noe med det, liker best å møte nye mennesker alene eller hvis man er veldig få, når jeg kjenner flere så går det bra i større samlinger 😜👍🏾

    6. Det er gøy å treffe bloggvenner overalt. Jeg har jo møtt endel – men har fortsatt noen tilgode! Du får ta en tur til Larvik – og møte både Lene og meg da, veit du! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg