Hvilke av disse har du lest?

Lagt ut en del innlegg i går og i dag som jeg skulle ønske flere ville lese. Mitt første innlegg i går var om sykdommen ALS. Mange har aldri hørt om den sykdommen, så jeg kan med en gang si at jeg har heldigvis ikke den diagnosen. Men jeg mener at det er viktig at man faktisk tar til seg litt kunnskap om denne grusomme sykdommen. Den kan ramme alle, og man vet ikke hvem som får den eller hvorfor.

Link: «Hva faen er Amyotrofisk Lateral Sklerose?»

Det neste innlegget er egentlig et brev fra en pappa, han og hans kone er bekymret for sin sønn. Mange sier at man er kommet langt ift homofobi, seksualitet, legning og holdninger til dette. Aksept, kjærlighet, omtanke og åpenhet er viktig. Les hva denne pappaen har skrevet til meg.

Link: «Brev fra en homofil sønns pappa».

Så var det utfordringen fra meg da. Om å spre litt kjærlighet på internettet som motvekt til alt det andre vi blir nedlesset med for tiden. Les gjerne, og ta gjerne utfordringen.

Link: «Utfordring

I dag startet jeg bloggingen min med en lek, jeg tenker at voksne må også kunne tulle og tøyse litt, så for noen kunne dette være litt morsomt å være med på. Jeg har sett lignende blitt lagt ut på sosiale media i mindre format. Veldig mange svarer der og det ser jo ut til å være en morsom greie. Jeg bruker å svare på slike, men jeg synes ofte der er for få alternativer, så da laget jeg en slik med litt flere alternativer. Klikk inn og bli med på leken du også!

Link: «En aften med din perfekte Dinner-date!»

Neste innlegg er et typisk hverdagsliv-innlegg. Hvordan dagen min i dag har vært. Noen tror at jeg bare sitter å leser nyheter, lurker rundt på sosiale media og skriver blogginnlegg. Personlig mener jeg st jeg har fått gjort mye i dag. Jeg er tilogmed klar for å pryde forsidene sv de mest kjente motemsgasinene i verden.

Link: «Klar for Vogue og Vanity Fair»

Deretter postet jeg et innlegg for å takke alle bloggerne som hittil har tatt utfordringen jeg nevnte lengre opp her. Det har vært fin oppslutning og veldig hyggelig. Hvis dere titter innom dette innlegget så kan dere se alle bloggerne og klikke videre for å se masse fine bilder og flotte dyr. I love it!!

Link: «Tusen takk dere bloggere!»

Siste innlegg fra meg i dag er dystert, men likevel så synes jeg at folk burde lese ig ta stilling. Når unge jenter blir overfalt og gjengvoldtatt flere ganger i våre nærområder. Når blind vold blir en del av hverdagen så er det vel på tide å begynne tenke hva en selv kan gjøre med dette? Vold importeres daglig inn til Norge oppå den vi allerede har. Integreringen i Norge er nærmest ikke-eksisterende. På tide å sette foten ned, ta politiske valg der en sier nei til mer av dette kanskje??! Eller gi blaffen? 🤔

Link: «Det er ikke din feil – stopp vold!»

Nå skal jeg ta kveld her, se et par episoder på NetFlix før jeg lukker øynene. Ta vare på dere selv, takk for at dere leste hele dette innlegget.

Hvilke av de andre innleggene har du lest? Natta!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#natta #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Lurer på om der er eitt eg ikkje har lest, men held på å gå igjennom nå 😊.
      For å bruka eitt kjent uttrykk, alle skal med.
      Dvs, alle skal lesast 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg