Hverdagsliv.

Det ble etterlyst et personlig innlegg. Litt om meg selv, og ikke samfunnet rundt. Når slike forespørsler kommer blir jeg helt blank. Innlegg jeg skriver er veldig der og da, her og nå. Nyheter som har engasjert meg, politikk, tanker jeg gjør meg når jeg ser hva som skjer i samfunnet, opplevelser jeg har hatt, men må jo være helt ærlig å si at det er ikke mange opplevelsene hittil denne uka.

Jeg bare svetter jeg, eller altså, jeg vet ikke om jeg svetter engang, men jeg føler meg klissete. Hele tiden i noen dager nå. En snittemperatur på 29 grader eller noe sånt her vi bor. Det er ikke sol, det er klamt og vått. Når jeg går tur med jentene åpner himmelen seg, og på 1-2-3 så er alt bokstavelig talt gjennomvått. Kjenner at det renner vann ned i rompesprekken. Kunne like gjerne vært naken ute også. Så derfor har jeg bare vært hjemme disse dagene. Stelt litt med blomster, prøvd ut noen nye matoppskrifter. Hverdagsliv. Slike ting.

I dag lagde jeg egg i pølseklemmer til middag, da tok jeg på meg t-skjorte og underbukse. Orker ikke disse svimerkene en får av kokende fett på kroppen, tar så lang tid før dem blir borte. Anyways, jeg gratinerte pølseklemmene med litt ost og spice og serverte med pasta og chillisaus til. Det var moro å se om eggene holdt seg i pølsene. Det så så enkelt ut på YouTube videoen som dukket opp her, så jeg måtte teste om det var SÅÅ enkelt liksom. Det var det faktisk.

I morgen skal vi spise middag ute. Snuppen min og jeg drar til Tønsberg. Flere har vel fått med seg at vi liker Tønsberg godt. Der blir det muligens litt shopping først, så middag etterpå.

Nå skal jeg vaske litt kopper, deretter en røyk og et glass på balkongen, muligens blir det litt netflixing etterpå, så spennende er det her 😂 der da?

Fortsatt fin kveld og riktig god natt når den tid kommer, drøm ufint 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hverdagsliv #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Når det mest spanande på fjernsynet er Beck, eller ein reprise av reprise av reprise av reprise av reprisen på Midsommer murder, eller Barnaby som me kaller det, så virker Netflix adskilleg meir forlokkande.
      Ellers har bestekompisen vår vore her i dag, og då såg me Grusomme meg 3.
      Atskilleg betre enn det som sendes på fjernsyn for tida 🤣.

      1. Vi ser ikke på vanlige TV-kanaler, sist var vel ESC på IRK, ARK eller hva de må kalles (hysj, ikke si det til noen), og det sugde, men festen ble bra 👍🏾😜 Grusomme meg 1-2-3 har jeg i fysisk format, kjøpt for «evigheter» siden og glemt, på tide å lete den frem en dag nå. Synd å ha brukt penger på noe som ikke blir sett.

    2. det er ikke alltid hverdagene inneholder så mye spennende ,men sånn er det for dei fleste ,denne uken går min hverdag mest ut på å få slått gress ,i morgen er jeg i mål om værmeldingane holder ,snur det og blir mer regn blir siste plen utsatt men jeg håper og tror det går å få klippet det i morgen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg