Hverdagsliv: avvikles muligens.

Det er noe med dette konseptet å dele ‘hverdagsliv’, jeg tror mest sannsynlig jeg avvikler dette. Jeg har nå fått opp statistikken her etter hjelp fra medblogger «Solliv» og jeg ser at dette er noe folk ikke klikker inn på og leser. Vi får se hva jeg gjør, hva jeg finner ut..

Jeg er ikke noen racer på å fly rundt og knipse bilder. Jeg ser mange bloggere som deler fra hverdagslivet at kommentarer og tilbakemeldinger flommer inn. Disse bloggerne er veldig flinke å ta bilder. Vi snakker dråper, nordlys, insekter, fjell, fjorder, soloppganger, solnedganger, blomster, strikking, løv, mat, dyr og i det hele tatt. Det er veldig mange bloggere som er superflinke å ta bilder. Respekt!

Dagen min i dag, jeg har tenkt mye på at vi skal reise snart, det gleder jeg meg veldig til. Det har vært nydelig vær i dag, så det ble en fin tur med jentene i formiddag. Snuppen min hadde dagvakt, men personalmøte etterpå, så han kom sent hjem. Han visste ikke i forkant når han ville være ferdig, så her ble det så enkelt som kyllingboller med potetmos til middag på oss. Nå er han nettopp kommet inn fra kveldstur med jentene, så nå skal vi kose oss.

Fin fin kveld alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #tirsdag #bunny #bunnytrash

20 kommentarer
    1. Ja, man finner fort ut hva som “selger” når man har statistikken på plass.
      Bra du fikk det ordnet da! 🙂 litt mer gøy å blogge da synes jeg..

      1. Ja, det er jo greit å ikke bedrive konsepter ingen har noen interesse av. Takk for hjelp, håper dem kan få statistikkene inn i kontrollpanelet igjen, synes det er ryddigere.

    2. Tror folk venner seg til variantene vi har, man vet liksom hva en får hos de fleste. Hos deg vet en ikke det og det trekker absolutt folk. Men jeg syns det er fint å lese fra hverdagslivet ditt også :).

      1. Takk, men såvidt jeg kan se så leser ikke folk hverdagslivinnleggene. Nå skriver jeg jo i overskriften at det er et hverdagslivinnlegg, så når folk ikke klikker inn på det så tenker jeg at det ikke er interessant. Folk vil ha mat, ‘glam’ og snobberi, så det dukker nok opp en del rosabloggere igjen etterhvert. Naturinnleggene er det de som er bloggere selv som klikker på, utifra det jeg kan se i kommentarfeltene.

    3. Konseptet blogg startet vel med bilder og hverdagsliv?
      Jeg personlig er glad for at det har utviklet seg og har blitt til en god del mer enn dèt. Jeg selv har mer enn nok med å følge med på hverdagslivet til familie og venner, om jeg ikke skal lese om det i blogger til folk jeg ikke kjenner eller har møtt… 😛 Jeg er heller ikke så opptatt av å måtte følge kjendiser. Det er selvsagt litt fint å av og til få et lite innblikk i og bli litt kjent med personen bak den som skriver bloggen, men for min del er det mer enn nok. 😉

            1. Herlig! 😉 Og ja, slike innlegg tar laaaang tid! Så å si alle mine innlegg tar tid, vil jo at tall og info skal stemme også. Godt jobba Bunny! 😉

    4. Jeg synes hverdagslivinnleggene dine er et fint tilskudd til bloggen din. Du skriver godt, og man må jo ikke alltid ha gode bilder. Men skjønner at tallenes tale er klar.

    5. Leser ethvert innlegg fra deg, og liker alle. Har likt godt hverdagsinnleggene – innimellom mer ‘alvorlige, aktuelle saker’ du skriver om. Kommenterer dessverre ikke ofte pga ganske alvorlig sykdom, men alt leses hver dag.

    6. Hmmm – jeg liker godt hverdagsliv-innlegga dine også, men…..! Testa ut den statistikken, men skulle ønske den lå inne i blogg.no ja… enklere da! Smart å kunne finne ut litt mer om hva folk liker! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg