Hver gang vi møtes – bloggernes versjon!

Allan som fører bloggen «AllansVerden» virker til å være en veldig artig fyr, jeg liker artige folk, og jeg må si det er sjeldent en mannlig blogger nevner Bunny i bloggen sin. Det har Allan gjort, han synes det var litt skummelt da, men han har foreslått meg som deltaker til «Hver gang vi møtes» for bloggere. Når jeg tenker over det, det er faktisk første gang (tror jeg) at en mannlig blogger har inkludert meg i noe, og faktisk er jeg den av gutta som har vært lengst på blogg av alle. Så det er absolutt veldig hyggelig, tusen takk Allan, nå har du blitt favoritten min av andre menn som blogger, ved siden av «TorjusDølo»!!

Det nærmeste jeg kommer sosial omgang med en mannlig blogger har vært noen svært lite hyggelige kommentarer i kommentarfeltet mitt. Jeg vet ikke helt hva greia er, om det er fordi jeg ikke er så interessert i matblogger da jeg faktisk er utdanna kokk og heller liker å dille og dalle selv fremfor å gå etter andres oppskrifter. Eller er det det typiske, heterofile menn som er redd for å bli smitta av litt homofili, haha.. føler disse «mannfolka» seg truet? Mest sannsynlig er det nok at Bunny mener så mangt om mye, og at Bunny fremdeles står han av når kjerringer med baktanker og insekter svirrer rundt som fluer der noen har gjort sitt fornødne bestemmer seg for å trolle. Fordi jeg holder ut når noen får ptsd-anfall og dikter opp ting, mens andre lar seg lure av ting som aldri har skjedd?!

Uansett, Allan har foreslått et gjeng til «Hver gang vi møtes» og jeg ville nok takket ja til å blitt med sammen med denne klanen, «Kokkejævel» har jo allerede takket nei i kommentarfeltet, med tidenes begrunnelse (klikk inn og les) som om jeg selv hadde skrevet det, da jeg skjønner opplevelsene hans, men jeg er ikke så bitter. Jeg har en herlig liten familie, tidenes snupp som jeg har levd sammen med i over 16 år, ei fin leilighet, stor fryseboks, egne oppskrifter, musikkanlegg, har sett litt av verden og har nye reiseplaner klare, jeg har fått medisiner som fungerer, venner som jeg er glad i og verdsetter. At noen tidvis forsurer inne på blogg med sin sjalusi endrer ikke hvor heldig jeg er, og hvor bra jeg faktisk har det. Bloggen min kan være alvorlig og virke litt sånn og sånn, men har dere møtt meg? Hehe..

Og dette bloggtreffet da, noen av de foreslåtte til «Hver gang vi møtes» for bloggere har jeg faktisk møtt, og de er alle tiders, og noen av de jeg ikke har truffet har jeg veldig positivt inntrykk av, så jeg tror det hadde blitt knallbra. Ikke bryr jeg meg om noen sniffer hvitt pulver eller spiser smør på flesk, det blir dems sak, med Bunny med på showet hadde dette blitt en uforglemmelig opplevelse for samtlige!!

Vel vel, «AllansVerden» er en blogg av masse påfunn, og han fikk lekt seg litt med fantasien med dette helt klart, men ikke alt trenger være fantasi, samtlige nevnt i dette utspillet fra Allan er hjertelig velkommen hjem til meg, jeg kan diske opp med fingermat og vi kan ha det hyggelig på balkongen her med noe godt i glasset og musikk – spille inn musikkvideo sammen, sammen for livet, allsang fra bloggerne 🐰

Nå har det blitt endring i planer her i kveld, snuppen min og jeg skal til ei venninne, for kos og noe godt i glassene, må begynne gjøre oss klare. Men tusen takk igjen Allan, for å ha blitt inkludert, og for morsomt innlegg på blogg. Honnør til deg!!

– Ærbødigst, Bunny 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#allansverden #allan #hvergangvimøtes #bloggere #blogg #bloggtreff #bunnytrash #bunny

18 kommentarer

Siste innlegg