Hyggelig med rotte-re-posting!

Ikke noe innlegg med stakkars meg meg meg

Ikke noe å snakke folk etter munnen

Ikke noe dikt om «personer i omgangskrets»

Ingen løgner

Bare en liten sang om en rotte!!


Det var en gång en råtta
Som satt i en pottaOch skulle sjungaEn operaariaOch då lät det så härNär en råttaSatt i en pottaOch skulle sjungaEn operaaria

 

🐀

 

YouTube-video under! Syng med alle sammen!! Nå skal snuppen min og jeg på fest! Kos dere alle flotte folk der ute – drukne rotten!! Tudeluuuu 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#lørdag #helg #drammen #bunnytrash #bunny

9 kommentarer

Siste innlegg