Hva heter denne flotte planten/blomsten?


Er den ikke flott?!! Jeg synes denne planten er helt fantastisk lekker. Jeg kjøpte den i fjor på et gartneri i Lier. Den har stått på balkongen hele tiden. I fjor blomstret den helt til det ble vinter, og gjennom vinteren har den klart seg med stort sett alle bladene sine. Den blomstret ikke, men det var ikke forventet heller. At den ble litt slappere og ikke vokste var heller forventet. Likevel holdt den seg stabil og nå er det masse knopper på den. Rundt 40 stk såvidt jeg kan se. Noen har slått ut i blomst, og nå i nærmeste framtid ser jeg fram til at det blir masse blomstring.

Jeg har lyst på en til av denne. Gjerne en med en annen farge på blomstene. Hvis det finnes da? Det som er saken nå er at jeg har fullstendig glemt hva planten heter. Jeg har bladd og lett litt på sider her, men finner ikke ut av det. Men jeg skal lete litt til. Tenker det er greit å ringe til blomsterhandlere å høre om de har den, så slipper jeg farte bomtur. Så tenkte jeg også at det er hyggelig å dele denne på bloggen her, og da kan jeg jo samtidig spørre om det er noen som vet hva denne heter?

Noen som vet? 🌺


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blomst #plante #sommer #vakker
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg