Hva har skjedd denne helgen 😜

Fredag var da bloggen rullet inn på 3.plass på blogglisten. Lenge siden bloggen har vært innom topp tre, så jeg synes faktisk bloggen fortjente det. Så med det ble fredagens første innlegg «Peek a boo» et kort innlegg med en morsom liten musikkvideo. Neste innlegg ble «Personlig testet og sterilisert» som fører leserne videre til en medbloggers store øyne etter å ha lest en bruksanvisning. Så postet jeg «Den sosialistiske planen» som gir et innblikk i en del ting som foregår i verden som ikke så mange får med seg, for dette leser man ikke om i norsk statsstøttet media, men i utenlandske medier. Derfra tok jeg en lang pause fra sosiale media og blogg. Snuppen min kom hjem med deilig sushi som vi koste oss med. Tidlig på kvelden klarte jeg ikke å dy meg og måtte skrive hva jeg mente om Kokkejævels adjø til oss bloggere. Innlegget heter «Gi deg da Kokkejævel» og etter det var det bare snacks, kos og Netflix resten av kvelden.

Lørdag (altså i går) sto snuppen min og jeg opp klokken 05:30. Luftet jentene og stelte oss. Litt før klokken 07:00 ble vi hentet av ei venninne, så la vi ut på tur. Vel framme i Sandefjord var det nesten bare å kjøre rett ombord, det var veldig greit. Så spiste vi og koste oss alle fire med buffet. Først spiste jeg en frokosttallerken, og når den var inntatt, så spiste jeg like gjerne en lunsjtallerken. Det er fordelen med buffet, man betaler for et måltid, men kan spise flere, så da gjør selvsagt jeg det. Men stoppet etter to måltider, for vi var invitert til middag senere.

Etter maten var det ut på dekk en tur, men der var jeg ikke lenge. Tok ingen bilder selv om der var utrolig flott klarvær, det hadde haglet på dekk, og sol. Underlig vær, flott, men veldig kaldt likevel. Så jeg holdt hendene i lomma. Etter det tuslet vi på Taxfree hvor det ble handlet flere brett med brus, et par flasker vodka, noen flasker med Rituals dusjskum, sigaretter, bacon, fetaost og litt snacks. Så postet jeg innlegget «Stopp» som er litt originalt til selv meg å være. Har du sjekket det ut??!

Etter TaxFree var det tilbake i restauranten ombord for litt kaffe og annen drikke før vi lastet ombord i bilen og gjorde oss klare til å kjøre i land..

Første stopp etter å ha kjørt i land i Strømstad var systembolaget. Der skulle jeg se etter en type shots fra Chilli Klaus, men dem hadde ikke den. Som trøst røsket jeg med meg en liten flaske «Fireball», en av mine favoritter. Så dro vi til Nordbysenteret, innom New Yorker, helsekost og en elektronikkbutikk, så suste vi videre til Svinesund.

I Svinesund fikk vi handlet masse mat, denne gangen var der billige oster. 49 kroner kiloen, så vi røsket med oss gräddoster og Port Salut og flere til. Fransk sild og sei. Kyllingnuggets, Chilli Cheese nuggets, Jalapeño nuggets, Ajvar med ost, masse kjøttpålegg, hundegodter, Kina, Chilli dip i flere varianter, frosne grønnsaker.. ja masse greier som er kjekt å ha i fryseboksen. Etter Svinesund kjørte vi hele veien hjem fornøyde med bra musikk og godt humør.

Ja vi fikk med oss en del for å si det sånn, ble stapp fullt inni der, og litt mellom setene i bilen, hehe.. deretter fikk vi slappet av litt hjemme, luftet og koset med jentene. Jeg fikk skrevet det satiriske, men samtidig alvorlige innlegget «Personer var voldelige mot bok – varaordfører ber politiet passe på». Altså det skjer veldig mye rart i vårt land, mye å være oppmerksomme på, så håper dere har lest innlegget.

Vi fikk så stelt og ordnet oss igjen, så reiste vi til et vennepar som hadde invitert oss til middag (derav det siste innlegget i går) «Boef Bourguignon» som var laget helt fra bånn og smakte aldeles fortreffelig. Hun venninna vår er virkelig dyktig på kjøkkenet, det skal hun ha!

Dere ser at dette er bra ikke sant? Disse hvitløkssnurrenr har hun laget selv også. Og de var smakfulle og gode som alt det andre. Alt var bare helt riktig med dette måltidet, og det elsker denne kaninen.

Etter middagen ble det drinker og shots noen timer utover kvelden, det gjorde seg 😜

I dag er det søndag, og de fleste av dere vet hva jeg tradisjonelt gjør på søndager. Koser meg på sofaen! Snuppen har frihelg, så vi spiste deilig omelett med bacon med mer til frokost. Og i ettermiddag ble det sushi til middag. Mellom måltider og kos har jeg i dag postet tre blogginnlegg. Det første om hva som har skjedd i Kina når nå en ny koronabølge er i gang. De kaller varianten for ‘deltakron’ eller noe, og ting skjer, og innlegget «Tilbake til start! Klare for hopp?!» bør leses altså! Neste innlegg er en slags oppklaring da jeg følte innlegget mitt på fredag om Kokkejævel ble litt misforstått av enkelte, så jeg skrev i dag «Kokkejævel, la meg oppklare en misforståelse» for å bringe ting på det rene. Det siste innlegget før denne oppsummeringen av helga ble «Solliv og bloggspøkelsene» som handler om rare ting på blogg, for på blogg skjer mye rart.

Nå tar jeg kveld, takk for at du leste, i morgen er ny dag og ny uke – drøm ufint i natt og velkommen innom igjen i morgen 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #lørdag #søndag #helg #bunny #bunnytrash

17 kommentarer

Siste innlegg